خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی پنجشنبه با امیر خسروجردی

کی روش:سه امتیاز دیدار با هند تعیین کننده است، بازی سختی پیش رو داریم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری قبل از دیدار پنجشنبه با هند گفت:دیدار با هند بازی مهمی برای ما خواهد بود. هم به دلیل اینکه نتیجه بازی تعیین کننده است و هم می تواند سه امتیاز با ارزش برای ما داشته باشد. امیدوارم بتوانیم به سه امتیاز برسیم و موقعیت خوبی در جدول بدست بیاوریم.
کارلوس کی روش افزود: از آخرین بازی تیم ملی تاکنون چهار ماه می گذرد. با این حال با انرژی و انگیزه ای که بازیکنان از خود نشان داده اند قطعا روز پنجشنبه با قدرت برابر هند قرار خواهیم گرفت.

3470

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی والیبال نشسته ایران در رقابت های جام بین قاره ای
دیدار نهایی این رقابت ها چهارشنبه بین دو تیم ملی ایران و برزیل برگزارشد که طی آن، ملی پوشان ایرانی با ارائه یک بازی برتر به برتری قاطع سه به صفر رسیدند و با این نتیجه برسکوی قهرمانی ایستادند.
تیم ملی ایران در این مسابقات با تیم های دارای سهمیه پارالمپیک نظیر چین، برزیل، آلمان، مصر و آمریکا هم گروه بود و موفق شد کلیه ی این تیم ها را در مرحله ی مقدماتی مغلوب کند.

کفاشیان:اساسنامه تصویب نشود انتخابات قانونی نیست.
رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا دیدار مقابل عمان آخرین دیدار رسمی است که شما به عنوان رییس فدراسیون فوتبال حضور خواهید داشت نیز گفت: آنچه مراجع رسمی به ما اعلام کردند، این است که اساسنامه مصوبه هیات دولت را ندارد. بنابراین انتخابات هم غیر قانونی است. درخواست ما این است که اساسنامه به تصویب دولت برسد تا در همان تاریخی که معین کردیم، انتخابات برگزار شود. اگر اساسنامه به تصویب نرسد، در دوران مدیریت بعدی مشکلاتی خواهیم داشت.
علی کفاشیان در پاسخ به این سوال که اگر در همین تاریخ انتخاباتا برگزار نشود، آیا مجمع فوق‌العاده خواهیم داشت یا خیر هم اظهار کرد: باید مجمع فوق‌العاده‌ برگزار کنیم. البته ما تا اواخر اردیبهشت ماه سال جاری وقت خواهیم داشت.
وی در رابطه با اسناد ارائه شده توسط کیومرث هاشمی، رییس کمیته ملی المپیک نیز گفت: نامه‌ای که وزارت ورزش و جوانان به ما نوشت و از دولت استعلام کرده بود که اساسنامه به تصویب نرسیده، به هر حال یا حالا گم شده یا چنین مصوبه‌ای وجود ندارد.

آبی پوشان بدون رحمتی به سوئد رسیدند.
کاروان استقلال که راهی سوئد شده بود، چهارشنبه بدون سید مهدی رحمتی دروازه بان خود به این کشور رسید.
استقلالی‌ها که برای دیدار تدارکاتی و یک اردوی کوتاه مدت به سوئد رفتند، روز جمعه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم هاماربی خواهند رفت.
در کاروان استقلال سید مهدی رحمتی، آرش برهانی و حنیف عمران‌زاده به دلیل مشکل مالیاتی، حضور ندارند و تلاش مسئولان استقلال برای حل مشکل آن‌ها بی‌نتیجه ماند و برخلاف شایعه سفر رحمتی به کربلا، وی در تهران به سر می‌برد.از دیگر غایبان استقلال در این سفر ‌می‌توان به جابر انصاری و روزبه چشمی اشاره کرد که به دلیل مصدومیت نتوانستند آبی‌ها را همراهی کنند.
دیدار بلژیک و پرتغال به دلایل امنیتی لغو شد.
ایسنا دراین باره نوشت:انفجارهای تروریستی در بروکسل پایتخت بلژیک که باعث کشته شدن ده ها تن شدمنجر به لغو شدن تمرینات تیم نخست رده بندی فیفا شد.
با ادامه انفجارهای تروریستی و احتمال ادامه آن دیدار دوستانه تیم ملی بلژیک و پرتغال به دلایل امنیتی لغو شد. این دیدار در راستای آمادگی دو کشور برای یورو ۲۰۱۶ بوده است.
در همین راستا نایب رئیس یوفا نیز از احتمال برگزار یورو ۲۰۱۶ پشت درهای بسته خبر داده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلییج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*