خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

کی روش:عمان چیزی برای از دست دادن ندارد، مردم به ورزشگاه بیایند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با دعوت از مردم برای حضور در ورزشگاه، گفت: تیم عمان برای بازی فردا چیزی برای از دست دادن ندارد، ولی ما در صورت شکست مقابل این تیم بعضی چیزها را از دست خواهیم داد.

3510

خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این بازی از دو جهت مهم است، اظهار کرد: هدف اول ما این است که به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنیم و دومین هدف دستیابی به سه امتیاز مسابقه است. می دانیم که با تیم بسیار خوبی بازی داریم.
وی درباره احتمال برد عمان در بازی سه شنبه هم گفت: عمان تیم خوبی دارد ولی نگاه ما اینطور نیست. عمان چیزی برای از دست دادن ندارد و دیدگاهشان نسبت به ما متفاوت است. عمان برای افتخار و غرور خودشان بازی می کنند ولی ما با شکست مقابل عمان برخی چیزها را از دست خواهیم داد. ما ۲۲ بازیکن آماده دارم ولی چنین چیزی کافی نیست و باید در طول مسابقه با انگیزه باشیم.
تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه و از ساعت ۱۹ در چارچوب مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه آزادی به مصاف عمان خواهد رفت.

به علت خشونت بازیکن میزبان، بازی پرسپولیس و السیب عمان نیمه کاره ماند.
خبرگزاری مهر دراین باره گزارش داد:این دیدار دوستانه به دلیل برخورد بازیکنان در دقیقه ۶۵ با سوت داور با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت. تک گل این دیدار توسط امید عالیشاه در دقیقه ۱۱ به ثمر رسید.
در دقیقه ۱۱ سانتر احمد نورالهی با ضربه سر امید عالیشاه اولین گل این دیدار را رقم زد.
در دقیقه ۶۵ این مسابقه، در یک برخورد فیزیکی بین فرشاد احمدزاده با بازیکن حریف، درگیری پیش آمد و بازیکن میزبان در برگشت با ضربه ای به سر احمدزاده وی را مصدوم کرد و داور برای جلوگیری از درگیری بازیکنان، این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رساند.

وزیر ورزش:از کفاشیان ممنونم!
محمود گودرزی در مورد برخی موارد پیش آمده بین این وزارتخانه و فدراسیون فوتبال درسال گذشته یادآور شد: من به برخی ازعملکردهای فدراسیون فوتبال انتقاد داشته و موارد را نیزمنتقل کرده ام، اما فدراسیون فوتبال نیز به دلیل محدودیت‌هایی که دارد، با مشکلاتی مواجه است. من از رئیس این فدراسیون تشکر می‌کنم که به حفظ و ایجاد آرامش درفضای فوتبال کمک کرد.
وی درباره این سوال که آیا برای او رشته های مختلف ورزشی تفاوت قائل است، افزود : یک معلم ورزشی که بیش از ۴۰ سال در ورزش بوده و مطالعاتی زیادی داشته و در مورد اخلاق ورزشی کتاب نوشته بعید است که بخواهد بین رشته های ورزشی تفاوت قائل شود.
گودرزی درپاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا قدردانی وی از کفاشیان به دلیل عدم ثبت نام وی برای انتخابات آتی فدراسیون فوتبال است، گفت: قدردانی من اصلا به این دلیل نیست؛ آقای کفاشیان به ایجاد آرامش و جلوگیری از حاشیه ها کمک کرد.

مسی:از جام جهانی ۲۰۱۰ با مارادونا صحبت نکرده ام.
وبسایت نود دراین باره گزارش داد:لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا که در جام جهانی ۲۰۱۰، زیرنظر مارادونا، حذف تلخی مقابل آلمان داشتند، اعتراف کرده که از آن زمان، هنوز با وی صحبتی نکرده است ولی با یکدیگر رابطه خیلی خوبی دارند.
لیونل مسی در تازه ترین گفته های خود، در مورد رابطه اش با مارادونا این چنین بیان کرده است:مدت ها است که با یکدیگر صحبتی نکرده ایم، از زمان جام جهانی ۲۰۱۰، شاید فقط یک یا دو بار آن هم به صورت خیلی کوتاه با یکدیگر صحبت کرده باشیم. او زندگی و کارهای خودش را دارد و من هم مسائل خودم را. درست است اصلاً صحبتی نکرده ایم، ولی رابطه ام با مارادونا بسیار خوب است.

سوارس:باور نمی کردم که بتوانم در پست مهاجم نوک برای بارسا بازی کنم.
خبرگزاری تسنیم دراین باره گزارش داد:لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه ای تیم بارسلونا اسپانیا در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «هِلدن تی‌وی» آلمان با یادآوری پیوستنش به آبی‌و‌اناری‌ها گفت: رؤیای بازی کردن در بارسلونا را داشتم، ولی باور نمی‌کردم که به اندازه‌ای خوب باشم که در پست مهاجم نوک این تیم بازی کنم. همیشه رؤیای بازی در کنار بهترین بازیکنان جهان را داشتم و حالا این رؤیایم عملی شده و در کنار بزرگانی همچون مسی، نیمار، اینیستا، بوسکتس و … بازی می‌کنم.
مهاجم پیشین تیم‌های آژاکس و لیورپول تصریح کرد: در خط حمله بارسلونا فرقی نمی‌کند که چه کسی گل بزند و مهم این است که تیم عالی کار کند. هدف ما کاملاً روشن و واضح است که همان پیروزی در کنار یکدیگر است. حسادتی بین من، مسی و نیمار نیست و همگی از بازی در کنار هم خوشحالیم. همه چیز هم بین ما به شکل طبیعی رخ می‌دهد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*