خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

برانکو:تا همین الان ۴ امتیاز از نیم فصل اول جلو هستیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران تاکید کرد:شما اگر نتایج ما را مقایسه کنید ما نیم فصل اول بعد از بازی با تراکتورسازی ۷ امتیاز کسب کردیم اما در نیم فصل دوم تا به اینجا ۱۱ امتیاز گرفتیم که نشان می‌دهد موفق‌تر بودیم. مقابل سایپا، ذوب اهن و حتی سپاهان باید پیروز می شدیم. حالا مشکل کجاست باید آن‌را پیدا کنیم. البته ما تا همین حالا نسبت به نیم فصل اول ۴ امتیاز بیشتر گرفتیم.
برانکو ایوانکوویچ در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در جدول به استقلال برسد یا خیر، گفت: هنوز ۲۴ امتیاز مانده و قصد نداریم تسلیم شویم و جایی که حداقل شانس باشد برای قهرمانی تلاش می کنیم، اگر قهرمانی نشد برای دومی تلاش می‌کنیم و هدف ما این است که در هر بازی برای برد به میدان برویم.

3355

سجادی:کاندید ریاست فدراسیون فوتبال نمی شوم.
معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که گفته شد، ظاهرا شما از مسئولان انتخابات خواستید که خبرنگاران را در ابتدای جلسه از مجمع بیرون کنند گفت: ظاهرا هر کاری که در ورزش خراب می‌شود، من مقصرم. چنین موضوعی اصلا صحت ندارد چرا که مسئولیتی در این مجمع نداشتم.
نصرالله سجادی در ادامه درباره بودجه سال آینده فدراسیون‌های ورزشی نیز گفت: امسال این بودجه رقمی در حدود ۶۲ میلیارد تومان بود که برای سال آینده به ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند.
وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال نامزد شدنش برای ریاست فدراسیون فوتبال نیز گفت: این موضوع را قبلا تکذیب کرده‌ام و دوباره نیز تکذیب می‌کنم.

مدیر امنیتی یوفا:درایران احساس امنیت کردم، مشکلات را بررسی می کنیم.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:مارک تیمر، مدیر کل امنیت یوفا، در جریان مراسم کارگاه آموزشی امنیت در ورزشگاه ها گفت: من چند روزی است که در ایران حضور دارم و از حضور در ایران خشنود هستم. اولین بار هم است که به ایران آمده ام و امیدوارم که آخرین بار هم نباشد. من روز گذشته دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی را از نزدیک دیدم که بازی خیلی خوبی بود.
وی افزود: با وجود اینکه حدود ۸۰ هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند اما در طول مدتی که در آزادی بودم به طور کامل احساس امنیت کردم با وجود اینکه ترقه هایی در ورزشگاه ترکانده شد اما به طور کامل در ورزشگاه احساس امنیت می کردم.مدیر کل امنیت یوفا خاطرنشان کرد: من رئیس بخش امنیت یوفا هستم که از سال ۲۰۰۲ با این سازمان کارم را آغاز کرده ام و هدف من این نیست که به شما بگویم چطور یک بازی را به خوبی برگزار کنید بلکه قصد دارم مشکلاتی را که پیش روی برگزاری یک مسابقه است را نشان دهم تا از آن جلوگیری شود.

لمپارد:منچستر یونایتد باید مورینیو را استخدام کند.
وب سایت نود دراین باره نوشت:فرانک لمپارد ۳۷ ساله که در حال حاضر برای باشگاه نیویورک سیتی آمریکا بازی می کند درباره احتمال پیوستن ژوزه مورینیو به منچستریونایتد در فصل آینده به رسانه های انگلیس گفته:اگر من رئیس منچستریونایتد باشم و ببینم پپ گواردیولا به منچسترسیتی رفته، مورینیو گزینه نخست من خواهد بود.
مورینیو از بازیکنان یونایتد بهترین بازی را می گیرد و بازیکنان باکیفیتی را جذب می کند. یونایتد از جایگاهش راضی نیست. یونایتد و ژوزه مناسب یکدیگر هستند.

احتمال بازنشستگی ماریا شاراپووا
ایسنا به نقل از سایت این ساید ایندورز گزارش داد:شاراپووای ۲۸ ساله در حال‌ حاضر در رنکینگ جهانی در رتبه هفتم قرار دارد. او در ماه‌های اخیر با آسیب‌دیدگی‌های مختلفی مواجه شده است. او از زمانی که در مسابقه یک چهارم نهایی اوپن استرالیا بازی را به سرنا ویلیامز واگذار کرد، دیگر مسابقه نداده است. شاراپووا در هشت ماه اخیر تنها در سه تورنمنت شرکت کرده است. در صورتی که خبر بازنشستگی شاراپووا حقیقت داشته باشد، شوک بزرگی برای دنیای تنیس خواهد بود.
وی در نیاگان روسیه متولد شده، اما در سوچی بزرگ شده است. او سپس به فلوریدا مهاجرت کرد تا در آکادمی تنیس نیک بولیتری آموزش ببیند. او در ۱۷ سالگی، سومین زن جوانی بود که توانست در ویملبدون قهرمان شود.
شاراپووا تاکنون ۱۰ بار به فینال گرند اسلم راه پیدا کرده است. او به غیر از قهرمانی در ویملبدون ۲۰۰۴، در مسابقات اوپن ۲۰۰۶ آمریکا، اوپن ۲۰۰۸ استرالیا، اوپن ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ فرانسه نیز قهرمان شد. شاراپووا در سال ۲۰۱۲ برای اولین بار در المپیک حضور پیدا کرد و در این مسابقات پرچمدار تیم روسیه بود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*