خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

شوک بزرگ در انتخابات فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان ثبت نام نکرد.اخبار ورزشی

خبرگزاری دانشجویان ایران – ایسنا دراین باره نوشت:علی کفاشیان در آخرین ساعات از ثبت نام نامزدها برای ریاست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت نمی‌کنم.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره ثبت نام نکردنش در انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار کرد: تصمیم گرفتیم که شرایط را باز کنیم تا افراد دیگر بیایند. من هم هر کمکی از دستم بربیاید انجام می‌دهم.
وی در پاسخ به این سوال که‌ آیا به خاطر ایرادی که سازمان بازرسی به اساسنامه گرفته بود و اینکه گفته می‌شود اگر شما کاندیدا شوید شاید فوتبال ایران تعلیق شود از ثبت نام منصرف شدید گفت: نه این تفسیرهای شماست. هر کسی برای خودش تفسیری دارد. اما در هر صورت اساسنامه فدراسیون فوتبال باید به تصویب دولت برسد. این اساسنامه مصوبه دولت را ندارد. باید در اولین فرصت مصوبه را از هیات دولت اخذ کنند چرا که فعالیت با این اساسنامه غیر قانونی است.
علی کفاشیان تصریح کرد: در حال حاضر ماندن من به ضرر فوتبال است. فشارهایی از هر طرف به فوتبال وارد می‌شد که اغلب آن‌ها به خاطر حضور من بود. من هم روزی باید می‌رفتم. اگر قرار باشد من در انتخابات شرکت کنم باید اصرار کنند.
رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که مصطفی آجرلو و مهدی تاج در انتخابات نام او را به عنوان نایب رییس خود قرار داده‌اند،گفت: نه آن‌ها به صورت مستقل در انتخابات حضور دارند و از کسی برای نامزد شدن درخواستی نداشته‌ام. البته آقای تاج و آجرلو نام مرا به عنوان نایب رئیس در لیست خود قرار داده اند.
کفاشیان در واکنش به اینکه بالاخره توانستند او را از این فوتبال حذف کنند، گفت: من غیر قابل حذف نیستم. تا سه سال دیگر عضو هیات رییسه آسیا هستم و به فوتبال کمک خواهم کرد. اگر از من هم نخواهند باز هم به فوتبال کمک می‌کنم.

3428

کی روش بازیکنان تیم ملی را برای بازی با هند و عمان به خط کرد، هفت بازیکن از پرسپولیس در لیست مرد پرتغالی
ایسنا نوشت:کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی ۱۹ بازیکن را برای حضور در اردوی نخست تیم ملی فوتبال اعلام کرد. این اردو از ۲۴ تا ۲۸ اسفند در تهران برگزار خواهد شد.نکته جالب در این فهرست دعوت از هفت بازیکن از تیم پرسپولیس به اردوی تیم ملی است که این نشان می دهد کادر فنی این تیم بازی های لیگ برتر را به دقت زیر نظر دارند تا بازیکنان آماده را به تیم ملی دعوت کنند.
لیست تیم ملی فوتبال ایران به این شرح است:
۱- امید ابراهیمی ۲- محسن کریمی ۳- سجاد شهباززاده (استقلال)، ۴- علی عاشوری (استقلال خوزستان)، ۵- سوشا مکانی ۶- احمد نوراللهی ۷- کمال کامیابی نیا ۸- مهدی طارمی ۹- رامین رضاییان ۱۰- فرشاد احمدزاده ۱۱- محمد انصاری (پرسپولیس)، ۱۲- مهرداد محمدی (راه آهن)، ۱۳- مهدی ترابی (سایپا)، ۱۴- داریوش شجاعیان (گسترش فولاد)، ۱۵- عزت‌الله پورغاز ۱۶-محمدحسین کنعانی (ملوان)، ۱۷- سید جلال حسینی ۱۸- وحید امیری ۱۹- علیرضا بیرانوند (نفت تهران)
لیست نهایی تیم ملی برای انجام دو دیدار برابر هند و عمان روز ۲۹ اسفند اعلام خواهد شد.
همچنین کادر فنی تیم ملی فهرست ۱۶ نفره‌ای را با عنوان لیست انتظار جهت حضور احتمالی در لیست نهایی به این شرح اعلام کرد:
۱- پژمان منتظری (الاهلی قطر) ۲- مسعود شجاعی (الغرافه قطر) ۳- اشکان دژاگه (العربی قطر) ۴- مرتضی پورعلی‌گنجی (السد قطر) ۵- علیرضا جهانبخش (آلکمار هلند) ۶- رضا قوچان نژاد (چارلتون انگلیس) ۷- میلاد محمدی (ترک گروژنی روسیه) ۸- کریم انصاری فرد (پانیونیوس یونان) ۹- سردار آزمون ۱۰- سعید عزت‌اللهی (روستف روسیه) ۱۱- احسان حاج صفی (اف اس وی فرانکفورت آلمان) ۱۲- محمدرضا اخباری (تراکتورسازی) ۱۳- محمدرشید مظاهری ۱۴- احسان پهلوان (ذوب آهن) ۱۵- وریا غفوری (سپاهان) ۱۶- علیرضا حقیقی (ماریتیمو پرتغال)

صدرنشینی روستوف در لیگ روسیه در حضور آزمون
در ادامه هفته بیستم لیگ فوتبال روسیه شنبه شب تیم روستوف با پیروزی دو به صفر مقابل تیم قدرتمند زسکا مسکو به صدرجدول رده بندی صعود کرد.
گل های روستوف را دراین دیدار‌ پلوز در دقیقه ۴۵ و دومبیا در دقیقه ۹۰ وارد دروازه زسکا کردند.
دراین دیدار سردار آزمون ملی پوش ایرانی تیم روستوف‌ ۷۳ در میدان حاضر بود.
پیش از این بازی زسکا با ۴۰ امتیاز در صدر قرار داشت و رستوف با برتری مقابل این تیم ۴۰ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر ایستاد.

مارتینز:مشیری ورودی فوق العاده ای داشت.
تیم فوتبال اورتون در شب اولین حضور فرهاد مشیری، مالک جدید ایرانی اش توانست در رقابت های جام حذفی فوتبال انگلیس با برتری دو به صفر مقابل چلسی به مرحله نیمه نهایی راه یابد.
روبرتو مارتینز سرمربی تافی ها پس از این پیروزی و صعود به مرحله نیمه نهایی شاگردانش را به خاطر معرفی کاملی از تیم اورتون در اولین حضور فرهاد مشیری ستایش کرد.
مارتینز در این باره اظهار داشت: روز پر افتخاری برای همه اعضای باشگاه اورتون به خصوص فرهاد مشیری جهت پیاده کردن برنامه های آینده اش بود.
وی افزود: دو تیم اورتون و چلسی چشم در چشم بازی کردند و شاهد یک بازی خوب بودیم. تیم اورتون بسیار منسجم بود و به خوبی از گل ها محافظت کردیم. بازیکنان اورتون با شکست چلسی باعث شدند تا فرهاد مشیری ورود فوق العاده ای به باشگاه داشته باشد.
فرها مشیری، مالک ایرانی باشگاه اورتون شنبه شب برای اولین بار با استقبال مقامات این باشگاه و هواداران وارد گودیسون پارک شد تا از نزدیک شاهد دیدار با چلسی باشد.

فرگوسن:لستر سیتی قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
شاگردان کلودیو رانیری در تیم لستر سیتی صدرنشین لیگ برتر فوتبال انگلیس هستند و ۵ امتیاز با تیم دوم یعنی تاتنهام فاصله دارند، ‌درحالیکه ۹ بازی به پایان لیگ باقی مانده و سر آلکس فرگوسن که ۱۳ بار با منچستر یونایتد قهرمان لیگ برتر شده، معتقد است که لستر در فاصله ۳ بازی به پایان لیگ قهرمان خواهد شد.
او که در فستیوال چلتنهام حضور داشت، در این رابطه گفت:البته که لستر می‌تواند قهرمان لیگ شود. معتقدم که در فاصله ۳ بازی به پایان لیگ قهرمانی شان قطعی خواهد شد.
نتایج ضعیف آرسنال باعث شده تاتنهام تنها رقیب لسترسیتی در لیگ باشد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*