خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس با توقف مقابل تراکتورسازی از کورس قهرمانی دور شد.
بازی های هفته بیست و دوم این رقابت ها عصر یکشنبه با برگزاری سه دیدار خاتمه یافت که طی آن در مهمترین دیدار، پرسپولیس تهران در حضور هشتادهزار تماشاگر ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی تبریز بود که در پایان مقابل مهمانش ۱-۱ مساوی متوقف شد، تا شاگردان برانکو ضمن از دست دادن دو امتیاز بازی خانگی با ۳۶ امتیاز و با قرار گرفتن در رده چهارم فاصله شان با استقلال تهران در صدر جدول به شش امتیاز برسد.
گل های این دیدار را رامین رضائیان برای پرسپولیس و محمدایران پوریان برای تراکتورسازی به ثمررساندند.
در تهران، ذوب آهن اصفهان با پیروزی یک به صفر مقابل نفت تهران ۳۷ امتیازی شد و جای پرسپولیس را در رده سوم جدول رده بندی گرفت و دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و صبای قم ۲-۲ مساوی خاتمه یافت.

3345

پیکان در آستانه قهرمانی لیگ برتر والیبال قرار گرفت.
دیدار نخست دور نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال ایران یکشنبه بین دو تیم پیکان و بانک سرمایه در تهران برگزارشد که این دیدار حساس و سرنوشت ساز با برتری ۳-۲ پیکان خاتمه یافت، تا این تیم با این برد شیرین امیدهای خود را برای کسب عنوان قهرمانی این فصل بیشتر کنند.
پیکانی ها این دیدار را با امتیاز های ۲۱-۲۵، ۲۳-۲۵، ۲۵-۱۶، ۲۵-۲۰ و ۱۵-۱۱ به سود خود خاتمه دادند.
دیدار دوم این دو تیم دوشنبه برگزار خواهد شد و برنده سه مسابقه از مجموع پنج دیدار رو در روی این دو تیم تکلیف قهرمان را مشخص می کند.

دادکان:شرایط فراهم باشد در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت می کنم.
ایسنا دراین باره گزارش داد:محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درپاسخ به این سوال که آیا بنا دارد در انتخابات فدراسیون کاندیدا شود، گفت: یک صحبت کلی در این زمینه دارم و آن اینکه به نظرم اگر کسی بخواهد کاندیدا شود باید یکسری شرایط را داشته باشد. اگر شرایط بخواهد مثل الان باشد خب خود آقای کفاشیان هستند. به نظرم کسی باید بیاید که مسئولان او را حمایت کنند و رسانه‌ها و مردم هم پشت او باشند یعنی با حضور او مردم خوشحال شوند و رسانه‌ها و مسئولان هم از او حمایت لازم را داشته باشند. اگر این اتفاق رخ دهد کاندیدا می‌شوم ولی هنوز این شرایط ایجاد نشده است.
وی مبنی بر نظرش بابت وضعیت فعلی فدراسیون فوتبال و اینکه اگر دولت بخواهد تا او رییس فدراسیون شود این مساله را می‌پذیرد یا نه، بیان کرد: درباره رفتن یا ماندن کفاشیان باید بگویم ایشان در حد خودش تلاش کرد و زحمت کشیده است. من درباره ایشان نمی‌توانم صحبت کنم و اگر مشکلی هم میان او و برخی مسئولان ورزش کشور وجود دارد امیدوارم مرتفع شود. خود کفاشیان باید به این سوال پاسخ دهد ولی اگر من جای او بودم و با این شرایط مواجه می‌شدم قطعا فرصت را به دیگران می‌دادم. اما درباره اینکه اگر دولت از من بخواهد تا به فدراسیون بیایم باید بگویم که بله من چنین صحبتی را کرده بودم و در بهمن ماه سال گذشته هم با من در این رابطه تماسی گرفتند که آقای پهلوان هم شاهدش بودند.

بودجه ۱۰۰ میلیون پوندی لیورپول برای فصل بعد
تیم فوتبال لیورپول در حال حاضر در رده ی نهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته و قصد دارد با حضور یورگن کلوپ سرمربی آلمانی خود به جمع تیم‌های بزرگ اروپایی بازگردد. از همین رو،‌مالکان آمریکایی قرمزهای آنفیلد تصمیم گرفته اند بودجه ای ۱۰۰ میلیون پوندی در اختیار کلوپ قرار دهند تا او گزینه های مورد نظرش را جذب کند.
کلوپ مدت‌هاست به دنبال جذب یک گلر مطمئن است و جک باتلند و فریزر فورستر،‌از گزینه های اصلی او هستند. همچنین با مصدومیت‌های متعدد بنتکه و استوریج،‌احتمال جذب یک مهاجم دیگر و فروش یکی از این دو مهاجم جوان وجود دارد. همچنین لیورپول در پست هافبک دفاعی نیز مشکلاتی دارد که مسلما کلوپ به فکر رفع آن خواهد بود.

هیدینگ:رسیدن به جمع چهار تیم برتر تقریبا غیرممکن است.
تیم چلس ‌در دیدارمقابل استوک سیتی در لیگ برتر انگلیس با تساوی ۱-۱ متوقف شد.این نتیجه چلسی را در رده دهم جدول قرار داد و آنها ۱۰ امتیاز با رده ی چهارم یعنی سیتی فاصله دارند. گاس هیدینک سرمربی چلسی عنوان کرد که تیمش تلاشش را برای کاهش فاصله انجام می‌دهد، ولی حضور در جمع ۴ تیم برتر تقریبا غیرممکن است.
وی افزود:رسیدن به جمع ۴ تیم تقریبا غیرممکن است مخصوصا وقتی دیگر تیم‌ها نیز در تلاش برای این هدف هستند. در سوی دیگر، ما در دسامبر در فاصله ۱ امتیازی قعر جدول بودیم و حالا در یک فاصله زمانی کوتاه در منطقه امنی قرار گرفتیم. حضور در میانه های جدول با توجه به استانداردهای چلسی خوب نیست.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*