خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

باقری با پرسپولیس به عمان نمی رود.
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی عصر پنجشنبه تهران را به مقصد عمان ترک کرد که با توجه به توافقات صورت‌گرفته، این تیم با تعداد کمتری راهی این کشور حاشیه‌ای خلیج‌فارس می شود.
به این ترتیب از جمع بازیکنان پرسپولیس، نام مرتضی قدیمی‌پور و شهاب زاهدی برای حضور در این اردو خط خورد و این دو بازیکن، همراه پرسپولیس به عمان نمی‌روند.
همچنین گفتنی است کریم باقری مربی تیم پرسپولیس هم پس از هماهنگی با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس به عمان نخواهد رفت و در این اردو غایب خواهد بود.

3488

حدادی بهترین سنتر لیگ بسکتبال چین شد.
افتخارآفرینی حامد حدادی در لیگ بسکتبال چین همچنان کانون توجه رسانه‌هاست و در جدیدترین گزارش این بازیکن در میان بهترین‌های فصل قرار گرفته است.
سایت آسیا بسکت که در پایان مسابقه‌های مختلف گزارشی از بهترین‌های لیگ‌ کشورها منتشر می‌کند، درباره این فصل از لیگ چین نیز اسامی بهترین‌ها را نام برده که حامد حدادی به عنوان بهترین سنتر سال معرفی شده است.

معروف:قول می دهم والیبال به المپیک صعود کند.
سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که نقش مهمی در موفقیت های سالهای اخیر این تیم داشته است اطمینان داد که این تیم می تواند در مسابقات اردیبهشت ماه جواز حضور در المپیک را کسب کند.
وی در مورد شرایط تیم ملی والیبال نیز گفت: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی بر تیم ملی والیبال حاکم است. ما از روز هشتم فروردین ماه تمرینات را برای حضور در بازیهای گزینشی المپیک را آغاز می کنیم و امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که با تمام وجود در این مسابقات شرکت کنیم.
معروف افزود: والیبال سال سخت و سرنوشت سازی را در پیش دارد و تمام تلاش ما این است که بتوانیم به انتظاراتی که مردم دارند رنگ واقعیت ببخشیم و والیبال ایران را به المپیک ببریم.
وی خاطرنشان کرد: من تا به حال در مورد تیم ملی قول ندادهام، اما این بار قول می دهم که تیم ملی ایران به المپیک صعود خواهد کرد. هدف ما این است که بتوانیم در مسابقات المپیک به مراحل بالاتر صعود کنیم.

یوهان کرایف درگذشت.
خبرگزاری های اسپانیایی از مرگ یوهان کرایف اسطوره هلندی باشگاه بارسلونا به علت ابتلا به سرطان خبر دادند.
سی ام مهر سال گذشته بود که رادیو کاتالونیا اسپانیا خبر از ابتلای یوهان کرویف اسطوره هلندی بارسلونا به بیماری سرطان ریه داد. خبری که فوتبال دنیا را متاثر کرد.گزارش‌ها حاکی از آن بودند که کرویف روحیه ای قوی دارد و پیام های دلگرم کننده اهالی فوتبال نیز باعث قوت قلب او در راه شکست سرطان شده بود اما در نهایت دقایقی پیش اعلام شد که این اسطوره بی بدیل فوتبال هلند و باشگاه بارسلونا در سن ۶۸ سالگی از دنیا رفته است.
وی همچنین در سال ۱۹۹۱،پس از یک حمله قلبی، تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفته بود. کرویف سال ها، حتی در زمان بازی، سیگار می کشید اما بعد از همین جراحی قلب، سیگار کشیدن را کنار گذاشته بود؛ با این وجود، به نظر می رسد اثرات استعمال سیگار در نهایت منجر به مرگ وی شد.

داگلاس کاستا:گواردیولا یک نابغه است.
داگلاس کاستا بازیکن برزیلی بایرن مونیخ آلمان با جلب اعتماد زودهنگام پپ گواردیولا سرمربی این تیم توانسته در مدت کوتاهی به یکی از درخشان‌ترین مهره‌های باواریایی‌ها بدل شود، از اینکه این مربی اسپانیایی در تابستان آتی به فعالیتش در بایرن پایان می‌دهد و راهی باشگاه منچسترسیتی می‌شود، ابراز ناراحتی کرد و گفت:پپ نابغه است. استعداد خاصی که او از آن برخوردار است را هیچکس ندارد.
گفتنی است داگلاس کاستا تابستان ۲۰۱۵ از شاختار دونتسک جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست. او همان بازیکنی بود که در بازی مرحله یک‌هشتم پایانی فصل قبلی چمپیونزلیگ در مصاف بایرن مقابل شاختار با خطای شدیدی که روی ریبری مرتکب شد، موجبات مصدومیت طولانی مدت این هافبک فرانسوی را فراهم کرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*