خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

مربی نفت پس از سکته قلبی در تمرین درگذشت.
ایسنا دراین باره نوشت:اکبر دارستانی مربی بدنساز تیم فوتبال نفت تهران که دوشنبه در حین تمرین این تیم دچار سکته قلبی شده بود، پس از انتقال به بیمارستان دارفانی را وداع گفت.
علی‌اکبر دارستانی مربی بدنساز تیم فوتبال نفت در تمرین و در حالی که در کنار سایر بازیکنان می‌دوید، دچار حمله قلبی شد و دقایقی پیش در بیمارستان فیاض‌بخش تهران به دیار باقی شتافت.

33162

رقابت سه شرکت برای اسپانسری البسه تیم ملی فوتبال ایران، شانس شرکت دانمارکی بیشتر شد.
خبرگزاری تسنیم دراین باره نوشت:چهارشنبه هفته جاری جلسه‌ای با حضور علیرضا اسدی، عباس ترابیان، محمد درخشان مسئول بازاریابی فدراسیون فوتبال و به احتمال زیاد علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال در خصوص برند تأمین کننده البسه تیم ملی برگزار خواهد شد.
برند آل‌‌اشپورت، لی‌نینگ (از چین) و هومل (از دانمارک) شرایط حضور در مزایده را داشتند و به مرحله نهایی رسیدند که در این میان گفته می‌شود شانس شرکت هومل، بیشتر از بقیه است.

مهدی خبیری:قبل از بلاتر هم فیفا درگیر فساد بود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا فساد در فیفا نهادینه شده است و یا با تغییر رئیس این فساد برطرف خواهد شد گفت: مسائل فساد معمولاً وقتی رسانه‌ای می شود که سند و مدرک محکی برای آن وجود داشته باشد. مجمع فیفا هر ساله تشکیل جلسه می‌دهد و یکی از اصلی‌ترین وظایف این مجمع ارائه تراز مالی فیفا است که باید کاملاً شفاف باشد و از همین جهت نمی‌شود بدون مدرک حرف از فساد در نهادی مانند فیفا زد. در دوره قبل از بلاتر و در زمان هاوه‌لانژ هم فساد در فیفا وجود داشت. مخصوصاً در موضوع فروش حق پخش تلویزیونی که تخلف در آن وجود داشت اما هیچ وقت نتوانستند به دلیل نبود مدرک هاوه‌لانژ را محکوم کنند و فقط عده‌ای که در آن پرونده دلالی می‌کردند محروم شدند.
دکتر خبیری همچنین در مورد انتخابات اخیر فیفا و انتخاب اینفانتینو به عنوان رئیس فیفا اظهار داشت: من خودم در چهار انتخابات فیفا حضور داشتم و رقابت نامزدها با یکدیگر را دیده بودم و باید بگویم انتخابات اخیر که اینفانتینو پیروز آن بود، یکی از پرچالش‌ترین انتخابات تاریخ فیفا بود که خوشبختانه در نهایت هم با پیروزی کسی به پایان رسید که بهترین گزینه در میان نامزدها بود و از این حیث می‌شود گفت آدم خوبی برای ریاست فیفا انتخاب شد. اینفانتینو به واسطه سال‌ها حضور در یوفا، تجربه اجرایی بسیار بالایی دارد و آدمی است که در نهاد پیچده‌ای مانند یوفا بسیار بی سر‌وصدا کار کرده است. من معتقدم که یوفا نسبت به فیفا سازمان پیچیده‌تری است و به همین دلیل تجربه اجرایی که انیفانتینو از کار کردن در یوفا کسب کرده است، در فعالیت او در فیفا بسیار تاثیرگذار خواهد بود و رئیس جدید می‌تواند گام‌های مهمی برای فوتبال بردارد.

اولی هوینس از زندان آزاد شد.
اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ قبل از اینکه سال ۲۰۰۹ به ریاست این باشگاه برسد، به مدت ۳۰ سال مدیر ورزشی این باشگاه بود. او سال ۲۰۱۴ به اتهام ۲۸.۵ میلیون یورو فریبکاری مالیاتی به سه سال و نیم زندان محکوم شد اما پس از یک سال و نیم گذراندن محکومیت خود امروز آزاد شد.
هوینس ابتدا به ۳.۵ میلیون یورو فریبکاری مالیاتی متهم شده بود اما پس از تحقیقات گسترده تر مشخص شد که این رقم بسیار بیشتر از آنچه در ابتدا تصور می شد بوده است. بایرن بدون هوینس نیز به مسیر موفقیت آمیز خود ادامه داده است.

دوری سه هفته ای بنزما از میادین فوتبال
ایسنا دراین باره به نقل از روزنامه آس اسپانیا نوشت:کریم بنزما در داربی شنبه شهر مادرید به علت مشکلات جسمانی بین دو نیمه تعویض شد. پس از انجام آزمایش های اولیه مشخص شد عضله ران پای راست این بازیکن آسیب دیده و او دو تا سه هفته از میادین دور خواهد ماند.
مهاجم فرانسوی دیدار برابر تیم‌های لوانته، سلتاویگو، رم و لاس پالماس را از دست خواهد داد و حضورش برابر سویا نامعلوم است. اگر همه چیز خوب پیش رود در ال کلاسیکو ۲ آوریل به میدان خواهد رفت.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*