خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

رده بندی فیفا و سقوط یک پله ای فوتبال ایران
تازه ترین رده بندی برترین تیم های ملی فوتبال جهان در ماه فوریه میلادی پنجشنبه از جانب فیفا اعلام شد که بر این اساس، تیم ملی فوتبال ایران با ۶۲۶ امتیاز و یک پله سقوط نسبت به ماه گذشته در رده ۴۴ دنیا و بالاتر تیم های ژاپن و کره جنوبی در مکان نخست قاره آسیا قرار گرفت.
دراین رده بندی، تیم ملی بلژیک همچون ماه های گذشته در صدر قرار دارد و تیم های آرژانتین و اسپانیا دوم وسوم هستند.

22265

گزارشگر و پیشکسوت فوتبال آبادان درگذشت.
گزارشگر و پیشکسوت فوتبال آبادان، بامداد پنجشنبه بعد از مدت‌ها تحمل درد و رنج ناشی از بیماری، جان به جان آفرین سپرد.
ایسنا نوشت:فاروق فتاحی ۱۷ خردادماه امسال تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت و با وجود این‌که عمل موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشت اما در دوران نقاهت دچار سکته مغزی شد و سرانجام در سن ۷۵ سالگی در تهران، جان به جان آفرین تسلیم کرد.
او که از گزارشگران محبوب آبادانی بود، به عنوان گلر، سابقه حفاظت از دروازه تیم‌های آبادانی را نیز داشت.

براساس ادعای رسانه های بریتانیایی، مورینیو در آستانه توافق با شیاطین سرخ
ایسنا به نقل از اسکای اسپورت انگلیس نوشت:منچستر یونایتد با هدایت لوئیس فان خال در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس عملکرد خوبی از خود نشان نداده است. این تیم از لیگ قهرمانان اروپا هم حذف شد و نتوانست حتی از مرحله گروهی هم صعود کند و همین باعث شد تا هواداران این تیم به شدت از سرمربی هلندی خود ناراضی باشند.
شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت انگلیس اعلام کرد که سران باشگاه منچستر یونایتد با ژوزه مورینیو به توافق نهایی رسیده اند و خبر جذب این مربی پرتغالی به زودی رسانه ای خواهد شد.
البته اسکای اسپورت تاکید کرد که مورینیو در پایان فصل هدایت یونایتد را برعهده خواهد گرفت و سران این باشگاه فعلا فان خال را از کار برکنار نمی کنند و تا پایان فصل به این مربی هلندی فرصت می دهند تا توانایی های خود را اثبات کند.

گری نویل:استعفا نخواهم داد.
پس از شکست پرگل و ۷ به صفر والنسیا مقابل بارسلونا در جام حذفی اسپانیا، گری نویل که از زمان حضور در والنسیا هنوز موفق به کسب پیروزی در لالیگا نشده و به شدت تحت فشار است و حال با وجود این شکست تحقیرآمیز عنوان کرد که قصد استعفا ندارد.
وی دراین باره گفت:قصداستعفا دادن ندارم، ولی این یکی از دردناک ترین شب‌هایم بود.این مشکلات را به عنوان بازیکن داشتم و حالا به عنوان سرمربی هم دارم. اشتباهات احمقانه زیادی انجام دادیم و نمی‌توان مقابل چنین تیمی چنین اشتباهاتی داشت.

فدرر به علت عمل جراحی دو رقابت آینده تنیس را از دست داد.
یورو اسپورت در این باره اعلام کرد:راجر فدرر سوئیسی که تاکنون ۱۷ بار در مسابقه‌های گرند اسلم قهرمان شده، درست یک روز بعد از مسابقه‌های تنیس اوپن استرالیا دچار آسیب دیدگی شد. فدرر ۳۴ ساله به دلیل این مصدومیت نمی‌تواند در تورنمنت تنیس روتردام و مسابقه‌های قهرمانی تنیس دوبی دیوتی شرکت کند.
او در این باره گفت: من ناراحت هستم که مسابقه‌های روتردام و دوبی را از دست می‌دهم. این دو تورنمنت را در تور جهانی بسیار دوست دارم. با وجود اینکه فکر می‌کنم این آسیب دیدگی یک بدشانسی بود، خوشحالم که تاکنون سالم مانده‌ام و می‌توانم حرفه‌ام را ادامه دهم. دکترهایم به من اطمینان دادند که عمل جراحی موفقیت‌آمیز بوده و من به خوبی به حالت عادی بازمی‌گردم و می‌توانم مسابقه دهم.فدرر که در رنکینگ رتبه سوم را دارد تاکنون ۸۸ بار قهرمانی کسب کرده که ۲ بار آن در مسابقه‌های روتردام بوده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*