خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی چهارشنبه با امیر خسروجردی

آصفی:فوتبال ایران در مناقشه با عربستان موفق عمل نکرد.
حمیدرضا آصفی عضو اسبق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دراین باره گفت:اقدام ای اف سی در ورود به این موضوع نیز غیرحرفه‌ای است. متاسفانه باید بگویم که فدراسیون‌های ورزشی ایران نیز به دلیل عدم برخورداری از مشاوره‌های دیپلماتیک کمتر پیش آمده که در چالش‌های بین‌المللی موفق ظاهر شوند و این ضعف بزرگی برای ورزش ایران است.
وی افزود:در هر حالتی نباید اجازه داد بحث میزبانی در کشور ثالث عملی شود، چرا که ممکن است کشورهای کوچک‌تر عربی نیز بعدها چنین ادعاهایی را مطرح کنند و آن زمان است که چالش‌های ورزشی در فوتبال ایران بزرگ‌تر خواهد شد. ای اف سی و فیفا نیز ناظرانی دارند که می‌توانند با استناد به گزارشات آنان نسبت به ادعاهای مطرح شده اشراف حاصل کنند.عضو پیشین هیات رییسه فدراسیون فوتبال با اشاره به تلاش‌های احتمالی فدراسیون فوتبال برای حل این موضوع، گفت: از ماحصل رایزنی‌های فدراسیون فوتبال بی‌اطلاعم اما نتیجه‌ای که امروز حاصل شده، نتیجه موفقی نیست و این نشان می‌دهد که ممکن است راه درست انتخاب نشده باشد.

1

شمسایی:برای بردن می میرم، نمی خواهم مثل باتیستوتا شوم.
آقای گل فوتسال جهان می‌گوید همان طور که روبرتو باجو گفت برای بردن می‌میرم. او افزود: من زندگی شخصی‌ام را برای تیم تاسیسات دریایی گذاشتم.
وحید شمسایی افزود:یک سیستمی وجود دارد که بازیکنان را آنالیز می‌کند. من در ۵۵ بازی عملکرد خود را در آن دستگاه دیدم که تنها در تعداد کمی از بازی‌ها عملکرد من زیر ۷۰ بود و در اکثریت بازی‌ها عملکرد من بالای ۹۰ بود.
او در مورد احتمال خداحافظی خود گفت: همه دنبال خداحافظی بودند اما من دنبال بازی کردن هستم. قطعا می‌خواهم ابتدای سال ۹۵ را با دویدن آغاز کنم. مایکل جردن در ۲۹ سالگی از ورزش خداحافظی کرد و در ۳۱ سالگی دوباره برگشت و بهترین بازیکن شد. در هر مقطعی می‌توان بازی کرد و بهترین بازیکن شد.

محرابی و گل آرا از تیم ملی بوکس ایران اخراج شدند.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:سفر حاشیه ای و دردسرساز دو ملی پوش بوکس که با هزینه شخصی شان به مقصد چین انجام شده بود کمی طولانی تر از موعد اعلامی آنها شده و به نظر می رسد با این رویه این دو بوکسور دیگر قصد ادامه فعالیت در تیم ملی بوکس ایران را نداشته باشند.
سجاد محرابی در وزن ۷۵ کیلوگرم و فروتن گل آرا در وزن ۶۹ کیلوگرم دو نماینده با تجربه بوکس ایران هستند که به یکباره اوایل دی ماه درست در روزهایی که فینال قهرمانی کشور جوانان در مازندران برگزار می شد با اجازه شفاهی از سرمربی و مدیر تیم های ملی برای مسافرتی ۲۰ روزه عازم چین شدند. مسافرتی که حالا به بیش از یک ماه رسیده و این دو ملی پوش هم از شیوه سکوت در برابر مسئولان استفاده کرده اند و کسی از آنها باخبر نیست.پیش از این دبیر فدراسیون بوکس از اولتیماتوم جدی این فدراسیون برای بازگشت دو ملی پوش گفته بود که حالا زمان این اولتیماتوم هم به پایان رسید. علی دانشمند فر دبیر و سخنگوی فدراسیون بوکس در خصوص عدم بازگشت این دو بوکسور به تیم ملی عنوان کرد: متاسفانه ما تا صبح امروز سه شنبه به این دو بوکسور مهلت داده بودیم تا خود را به اردوی تیم ملی برسانند که این اتفاق نیفتاد. همانطور که قبلا هم هشدار داده بودیم گل آرا و محرابی از تیم ملی بوکس اخراج شدند و نفرات دیگری جایگزین آنها خواهند شد.

ادعای سان:فان خال تا پایان فصل در یونایتد ماندنی شد.
شکست‌های متعدد و عدم ارائه بازی امیدبخش توسط شیاطین سرخ باعث شده تا لوئیس فان‌خال به شدت تحت فشار قرار بگیرد و شایعات حاکی از اخراج احتمالی او باشد. با این حال،‌اد وودوارد،معاون اجرایی باشگاه منچستر یونایتد قصد اخراج کردن فان‌خال را ندارد و نمی‌خواهد تیمش ریسک تغییر مربی را تا پایان فصل به همراه داشته باشد.
فان‌خال نیز با وودوارد به توافق رسیده و تا پایان فصل روی نیمکت یونایتد باقی خواهد ماند. او روز جمعه تیمش را برای صف آرایی مقابل دربی کانتی در جام حذفی انگلیس آماده خواهد کرد.

دیبالا:به بارسلونا نخواهم رفت.
گفته می‌شود که بارسلونا قصد جذب پائولو دیبالا ستاره جوان آرژانیتی یوونتوس ایتالیا را دارد که اخیرا با مسی مقایسه می‌شود. استعدادیاب ها و مسئولین بارسا در تورین دیده شده اند و شرایط او را به دقت زیر نظر داشته اند. با این حال دیبالا به هواداران یووه حتم داد که قصد جدایی از این باشگاه را ندارد.
دیبالا دراین باره گفت:هواداران نباید نگران استعدادیاب‌های بارسا باشند. من اینجا خوشحالم و تنها ۶ ماه است که در اینجا حضور دارم و به رفتن فکر نمی‌کنم. از همیشه بیشتر از فوتبال لذت می‌برم. آیا حس می‌کنم که مسی جدید هستم؟ همیشه سعی کردم پیشرفت کنم و هر روز در این راه سختی کشیده ام. بازیکنان کمی هستند که به سطح مسی می‌رسند. برای دستاوردهایش رسیدن به او و کارهایی که کرده کار بسیار سختی است. ولی همیشه سعی می‌کنم سخت تلاش کنم و در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*