خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

پیکر رضا احدی در قطعه نام آوران بهشت زهرا آرام گرفت.

1

مراسم تشییع جنازه زنده یاد رضا احدی بازیکن اسبق استقلال تهران چهارشنبه با حضور انبوهی از ورزشکاران و پیشکسوتان و بزرگان فوتبال ایران و مردم برگزارشد.
دراین مراسم پیکر احدی از ورزشگاه شهید شیرودی تشییع ودر قطعه نام آوران بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.
در این مراسم علی پروین، احمدرضا عابدزاده، حسن روشن، علی کریمی، حسین فرکی، حمید درخشان، صمد مرفاوی، محمود کلهر و تعداد دیگری از پیشکسوتان حضور داشتند و پیکر مرحوم احدی را برای خاکسپاری در قطعه نام‌آوران همراهی کردند.
مرحوم احدی سابقه حضور در تیم ملی، استقلال و پرسپولیس تهران و وایس اسن آلمان را داشت و چند سال هم با عنوان مربی امیدهای استقلال بازیکنان بزرگی چون خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، وحید طالب‌لو و پیروز قربانی را به فوتبال ایران معرفی کرد.

برانکو:جذب لوبانوف باتجربه یک قدم مثبت بود، حمایت پروین برای ما مهم است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تقدیر از حمایت‌های علی پروین از پرسپولیس گفت که او بزرگ‌ترین اسطوره پرسپولیس است. برانکو هم‌چنین از وضعیت دروازه‌بان‌های ایران نیز انتقاد کرد.
برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد علی پروین خواسته طهماسبی را جذب کنید؟ ادامه داد: فیلم یا سندی دارید که نشان دهید چنین موضوعی صحت دارد؟ خوشحالم افراد زیادی هستند که دوست دارند به ما کمک کنند. مخصوصا آن‌هایی که عضو خانواده پرسپولیس هستند؛ مثل آقای پروین که بزرگ‌ترین اسطوره پرسپولیس است. خوشحالم او تا این حد به پرسپولیس علاقه دارد. آنقدر اعتقاد به ما دارد که اگر یادتان باشد، پروین جزو معدود افرادی بود که وقتی نتایج خوبی نمی‌گرفتیم، از ما حمایت می‌کرد. بنابراین از همین‌جا از او تشکر می‌کنم چون حمایت پروین برای ما خیلی مهم است.
وی افزود:قبل از هر چیزی تمام توان‌مان را برای جذب دروازه‌بان گذاشتیم. در آنالیزهایی که انجام داده بودیم و گزینه‌هایی که داشتیم، ۲۰ دروازه‌بان به ما معرفی شدند. خودتان بهتر از من می‌دانید که وضعیت دروازه‌بانان ایرانی به چه شکل است. بعضی‌ها خیلی گران بودند و همین طور گزینه‌هایی هم از کشورهای دیگر داشتیم. با انتخاب لوبانف، قدم مثبتی برداشتیم و یک دروازه‌بان باتجربه‌ را جذب کردیم. دروازه‌بانی که از کیفیت بالایی برخوردار است و عضو تیم ملی ازبکستان است. او اولویت اولش کمک به پرسپولیس است.

علی کریمی:پرسپولیس یکی از مدعیان جدی قهرمانی است، بازیکنان نباید مغرور شوند.
خبرگزاری مهر نوشت:علی کریمی که در حاشیه مراسم تشییع پیکر رضا احدی با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب در مورد خصوصیات اخلاقی این پیشکسوت استقلال گفت: از این اتفاق ناراحتم و متاسفم که یک پیشکسوت دیگر از بین ما رفت.
وی افزود: من با رضا احدی همبازی نبودم، اما از دیگران شنیده ام که او یکی از فنی ترین بازیکنان فوتبال بوده است. ضمن اینکه در مربیگری هم کارنامه خوبی داشته و بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده است.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد این تیم در لیگ پانزدهم نیز گفت: روندی که پرسپولیس از ابتدای فصل داشته رو به جلو و امیدوار کننده بوده است. امیدوارم بازیکنان این تیم مغرور و احساسی نشوند و در نیم فصل دوم هم با همین روند پیش بروند.
وی افزود: برانکو یکی از بهترین مربیانی است که در حال حاضر در فوتبال ایران حضور دارد. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس قدر خودشان را بدانند و در نیم فصل دوم هم با جدیت بیشتری کار کنند. اگر احساسی و مغرور نشوند قطعا پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

مسی:درهیچ تیم دیگر اروپایی بازی نخواهم کرد.
ایسنا به نقل از روزنامه مارکا اسپانیا دراین باره نشوت:لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا اسپانیا درباره وضعیت خود گفت: من نسبت به سال‌های پیش بهتر هستم. در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ آسیب دیدگی داشتم و در سطح بالایی قرار نداشتم اما اکنون به بالاترین سطح رسیده‌ام. فکر می‌کنم که در طول سه یا چهار فصل به سطح مورد نظر برسم.
مسی در رابطه با حضورش در بارسلونا و آرژانتین اظهار کرد: هرگز در تیم اروپایی دیگری بازی نمی‌کنم. بارسلونا خانه من است و دوست دارم در این باشگاه بازنشسته شوم. همچنین ممکن است دوران بازیگری من در آرژانتین پایان یابد. هر اتفاقی در آینده ممکن است بیفتد، اما من دوست دارم در بارسلونا به بازی خود ادامه دهم.

باشگاه النصر عربستان:به هیچ وجه در ایران بازی نخواهیم کرد.
خبرگزاری تسنیم در این باره نشوت:فیصل بن ترکی، رئیس باشگاه النصر اعلام کرد که در حمایت از سیاست‌های دولت عربستان در قطع روابط دیپلماتیک با ایران، در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در خاک ایران بازی نخواهد کرد.
وی تأکید کرد که به هیچ وجه نمی‌توانند اجازه بدهند که تیم‌شان در ایران بازی کنند، حتی اگر مجبور به عقب‌نشینی و شرکت نکردن در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شوند.. او گفت: ما در همه امور پشت دولت‌مان هستیم
در پی تجمع اعتراض‌آمیز عده‌ای از مردم مقابل سفارت عربستان در تهران به‌خاطر اعدام شیخ نِمر، رهبر شیعیان عربستان توسط حکومت آل سعود، فدراسیون فوتبال عربستان به‌درخواست سه باشگاه الهلال، النصر و الاهلی نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده تا بازی‌های این تیم‌ها مقابل تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا در زمینی بی‌طرف برگزار شود.
بالاترین نهاد فوتبالی آسیا در این خصوص هنوز تصمیمی نگرفته است. گفته می‌شود ایران تمایل دارد بازی دو تیم در لبنان برگزار شود و عربستانی‌ها هم قطر را در نظر دارند، هرچند دو طرف در این مورد هم با هم اختلاف دارند و از عمان به‌عنوان گزینه مدنظرای اف سی یاد شده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*