خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی پنجشنبه با امیر خسروجردی

سومین بانوی تیرانداز ایرانی المپیکی شد.
به گزارش ایسنا، آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل در رشته تیراندازی در هند، گلنوش سبقت الهی عضو تیم ملی ایران درمرحله مقدماتی رشته تپانچه ۱۰ متر بانوان در میان ۴۵ ورزشکاربه فینال راه یافت که در این مرحله، با امتیاز ۱۲۷.۲ در دره چهارم قرار گرفت و با این نتیجه سومین سهمیه المپیک را برای ایران کسب کرد.
پیش از این نجمه خدمتی و الهه احمدی دو سهمیه برای ایران کسب کرده‌اند.

9

علیپور:کمیته اخلاق در بحث سوشا مکانی ورود کرده است.
وب سایت نود به نقل از خبرگزاری فارس نوشت:حجت الاسلام علیپور در حاشیه مراسم ختم همایون بهزادی درباره وضعیت سوشا مکانی گفت: هیچ دستوری درباره او صادر نشده و تصمیمی گرفته نشده است.
وی در پاسخ به این سوال که چرا مکانی در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی‌کند گفت: این موضوع براساس تصمیمی است که باشگاه گرفته است.
علیپور در خصوص اینکه آیا کمیته اخلاق در این موضوع ورود کرده است یا نه گفت: بله کمیته اخلاق در بحث سوشا ورود کرده است.

پورعلی گنجی رسما به السد قطر پیوست.
ایسنا دراین باره نوشت:مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی‌پوش ایرانی فصل گذشته تیم تیانجین چین با امضای قراردادی رسمی به مدت دو سال به تیم السد قطر پیوست.
پورعلی‌گنجی پس از پشت سر گذاشتن تست پزشکی باشگاه السد قطر به طور رسمی هم‌بازی ژاوی بازیکن مطرح اسپانیا شد.
او با پیراهن شماره ۵ برای السد بازی خواهد کرد.

دستمزد زلاتان به ماهی یک میلیون رسید.
زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن فرانسه تبدیل به پردرآمدترین بازیکن این کشورشده است. وی بر اساس قراردادی که ماه گذشته امضا کرد به دستمزد ماهانه یک میلیون یورو رسید.
وب سایت نود دراین باره نوشت:سران پی اس جی دستمزد ایبرا را بدون افزایش مدت قراردادش به ماهانه یک میلیون یورو رساندند. این دستمزد شامل شش ماه آغازین فصل جاری هم می شود.
ایبرا در پایان فصل از پی اس جی جدا می شود و به لیگ آمریکا می رود.

بر اساس ادعای بیلد، مدافع شالکه با لیورپول به توافق رسید.
روزنامه بیلد آلمان نوشت:باشگاه لیورپول اتگلیس در آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی تمام تلاش خود برای جذب ژوئل ماتیپ مدافع کامرونی شالکه صفر چهاررا انجام خواهد داد.
ماتیپ تا پایان همین فصل با آبی های گلزن کرشن قرارداد دارد و به نظر می رسد که هیچ علاقه ای برای نشستن بر سر میز مذاکره و تمدید قرارداد با شالکه را نیز ندارد. بیلد گزارش داده که این مدافع ۲۴ ساله با لیورپول به توافق رسیده و به زودی راهی انگلیس خواهد شد.

اختصاصی

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*