خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

کنفدراسیون فوتبال آسیا:مناقشه ایران و عربستان تا ۲۵ اسفند حل نشود بازی ها درکشور ثالث برگزار می شود.
کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه بازی‌های رودرروی نمایندگان ایران و عربستان را در لیگ قهرمانان آسیا تغییر داد.
پس از دو روز جلسه با حضور مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و نمایندگان ایران، عربستان و امارات، ای اف سی تصمیم گرفت به منظور بررسی بیشتر درخواست این دو کشور عربی برای برگزاری دیدار نمایندگان این کشورها با تیم‌های ایرانی زمان بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان را تغییر دهد. البته تغییری در برنامه دیدارهای نمایندگان ایران و امارات ایجاد نشده است.

18

کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۶ (۲۵ اسفند ۹۴) تصمیم نهایی را در این زمینه بگیرد. اگر تا آن زمان مناقشه بین ایران و عربستان به شرایط عادی برنگشت، تمامی بازی‌های ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در یک کشور ثالث برگزار می‌شود.
این تصمیم اولیه کنفدراسیون فوتبال آسیا در شرایطی اجرایی می‌شود که در جلسه این هفته هیات اجرایی ای اف سی، این تصمیم باید به تایید برسد.

پیکر همایون بهزادی در خانه ابدی آرام گرفت، سرطلایی ایران همسایه حجازی شد.
مراسم تشییع پیکر زنده یاد همایون بهزادی پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس دوشنبه با حضوری انبوهی از پیشکسوتان و فوتبالیست های قدیمی و مردم از ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار و پیکر این مرحوم در قطعه نام آوران بهشت زهرا تهران و درکنار زنده یاد ناصر حجازی به خاک سپرده شد.
همایون بهزادی از پیشکسوتان پرسپولیس بامداد جمعه درگذشت.

پیام تسلیت فیفا برای درگذشت بهزادی
فدراسیون جهانی فوتبال فیفا با ارسال پیامی درگذشت همایون بهزادی را تسلیت گفت.
فیفا دراین پیام آورده است:
از طرف جمعیت خانواده بین‌المللی فوتبال، من باید سپاسگزار باشم که شما مراتب عمیق‌ترین تاسف و تسلیت ما را به خانواده وی و دوستدارانش انتقال دهید.
ما امیدواریم که به نحوی، حرف‌های ما جهت همراهی و تسلیت، بتواند در این مقطع از غم و اندوه، اندکی باعث صلح و آرامش شود.
ارادتمند شما
عیسی حیاتو
جانشین ریاست فیفا
مرحوم همایون بهزادی، سرطلایی فوتبال ایران، که چند روز پیش و در سن ۷۳ سالگی دار فانی را وداع گفته بود، دوشنبه در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

مورینیو از هدایت منچستر یونایتد مطمئن است.
وب سایت نود به نقل از روزنامه تایمز لندن نوشت:ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی سابق چلسی، اطمینان دارد که به زودی هدایت منچستریونایتد را برعهده خواهد گرفت. طبق ادعای ایندیپندنت این سرمربی پرتغالی چند روز قبل نامه ای به سران باشگاه نوشته بود و در آن توضیح داده بود که چرا خواهان گرفتن این شغل است، همچنین وی توضیحاتی در مورد متد کاری خود داده بود.
تایمز در ادامه نوشته است:نمایندگان یونایتد طی هفته های گذشته با مورینیو، ملاقات داشته اند و در مورد حضور این مربی مذاکراتی صورت گرفته است. البته این مذاکرات برای انعقاد قرارداد در تابستان بوده ولی با افزایش فشارها روی فن خال و عدم کسب نتیجه، این اتفاق می تواند حتی زودتر هم عملی شود.

پیشنهاد ۷۵ میلیون یورویی رئال به لواندوفسکی
خبرگزاری های اسپانیایی به نقل از روزنامه سان لندن گزارش دادند که رئال که خود را در خطر محرومیت از خرید بازیکن برای دو پنجره نقل و انتقالات می‌بیند، قصد دارد با ارائه پیشنهادی ۷۵ میلیون یورویی رابرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ را جذب کند تا در کنار بنزما،‌دو مهاجم در خط حمله خود داشته باشد.
پس از فروش هیگواین،‌بنزما به تک مهاجم رئالی ها تبدیل شد و با وجود درخشش او ، مصدومیت هایش گاهی دست رئال را در خط حمله خالی گذاشته است. از همین رو رئال قصد دارد با جذب لواندوفسکی، خط حمله خود را تقویت کرده و بین او و بنزما رقابت ایجاد کند.

اختصاصی

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*