خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

پیام مدیر باشگاه آلمانی به رضا احدی:امیدوارم هرچه سریعتر سالم شوی.
مدیر باشگاه روت وایس اسن آلمان پس از اطلاع از بیماری رضا احدی بازیکن ایرانی سال های دور این تیم با صدور بیانیه‌ای که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد واکنش نشان داد و مراتب ناراحتی خود را از این بابت اعلام کرد.
براین اساس، پروفسور میشاییل ولینگ، رئیس کنونی باشگاه روت وایس اسن دراین باره عنوان کرد:‌باشگاه روت وایس اسن با تاسف بسیار از بیماری سخت رضا نداف احدی، بازیکن سابقش مطلع شد.ما برای او آرزوی قدرتی زیاد در این مقطع زمانی سخت را داریم و امیدواریم هرچه سریع‌تر بطور کامل سلامتی خود را به دست آورد.
با تقدیم سلام‌های زیاد از خیابان بندری اسن
باشگاه روت وایس‌اسن با ارسال این پیام نشان داد و ثابت کرد بازیکن ایرانی و ارزشمند سال‌های ۱۹۸۶ تا ۱۹۸۷ را هیچگاه از یاد نبرده است.

mro_5092

خوردبین:باشگاه از سوشا خواست در تمرین حاضر نشود.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: سه روز است که تمرین‌هایمان را آغاز کرده‌ایم و خدا را شکر وضعیت تیم خوب است. بازیکنان ما با انگیزه در تمرین‌ها شرکت می‌کنند تا خودشان را به مرز آمادگی برسانند.
محمود خوردبین درباره وضعیت سوشا مکانی هم گفت: امیدوارم همه کمک کنند تا فوتبال سوشا مکانی نابود نشود. او دروازه‌بان خوبی است و استعداد خوبی هم دارد. البته فعلا باشگاه اعلام کرده سوشا در تمرین‌ها حاضر نشود تا وضعیتش مشخص شود.
وی افزود: مطمئن باشید پرسپولیس نیز عملکرد خوبش را در نیم فصل دوم ادامه می‌دهد و می‌تواند در انتهای فصل به رتبه خوبی دست یابد. در حال حاضر با تلاش‌های مدیریت باشگاه مشکلات مالی برطرف شده و روز گذشته هم به تمام اعضای تیم از جمله ماساژورها، بازیکنان، مربیان پاداش پرداخت کردند. من امیدوار هستم بتوانیم در انتهای فصل به رتبه خوبی دست پیدا کنیم.

برانکو گزینه مورد نظرش برای دروازه بانی پرسپولیس را معرفی کرد.
خبرگزاری تسنیم دراین باره نوشت:دروازه‌بان مدنظر پرسپولیس اهل صربستان است، اما با پاسپورت آسیایی به ایران خواهد آمد. برانکو ایوانکوویچ این دروازه‌بان را به مسئولان باشگاه پرسپولیس معرفی کرده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او تا پایان این هفته راهی تهران خواهد شد تا قراردادش را با باشگاه پرسپولیس امضا کند.
این دروازه‌بان صربستانی با توجه به پاسپورت آسیایی که دارد سهمیه خارجی غیرآسیایی پرسپولیس به حساب نمی‌آید و به این خاطر سرخپوشان تمامی بازیکنان خارجی خود را حفظ خواهند کرد.
قرار است این دروازه‌بان جانشین ایمان صادقی شود. وضعیت سوشا مکانی در پرسپولیس همچنان نامشخص است.

محسن فروزان بازداشت شد.
وب سایت نود دراین باره نوشت:محسن فروزان دروازه‌بان راه‌آهن که به تازگی از سیاه جامگان مشهد به راه آهن تهران پیوسته است، به خاطر مصاحبه‌هایی که علیه فرهاد کاظمی انجام داده بود، باشکایت سرمربی سیاه‌جامگان و اتهام توهین و افترا با حکم دادگاه فرهنگ و رسانه بازداشت شد.
دراین حال، محسن فروزان البته بارها و بارها به زندان رفتن تهدید شده بود ومدیران باشگاه سیاه جامگان از شکایت های جدی علیه او خبر می دادند. محمد شهبازپور مدیر روابط عمومی سیاه‌جامگان دراین باره به خبرگزاری فارس گفته است : امروز در تمرین راه‌آهن حاضر شدم و این دروازه‌بان را به کلانتری ۱۳۵ آزادی منتقل کردیم.

رائول لوزانو:فرانسه و لهستان سخت ترین حریف ایران هستند، تیمی را دست کم نمی گیریم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره حریفان ایران در دیدارهای انتخابی المپیک ۲۰۱۶ خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:فرانسه و لهستان حریفان بسیار سرسختی برای ایران در این رقابتها خواهند بود.
رائول لوزانو که برای دیدن و بررسی مسابقات حریفان ایران در برلین حضور پیدا کرد، پس از پایان مسابقات انتخابی المپیک در منطقه اروپا گفت: این رقابتها با قهرمانی روسیه به پایان رسید، نتیجه‌ای که خیلی ها انتظارش را نداشتند.
لوزانو تاکید کرد: حالا تیم ملی والیبال ایران دو رقیب سر سخت مانند فرانسه و لهستان را در مسابقات انتخابی ژاپن پیش رو دارد و باید سخت تلاش کنیم تا برابر آنان به پیروزی برسیم. البته نباید دیگر تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات را نیز دست کم بگیریم. هر تیم برای ما یک رقیب جدی است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*