خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

جواد رفوگر درگذشت.
ایسنا دراین باره نوشت:جواد رفوگر، رییس انستیتو کشتی ایران و عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد که مدتی به بیماری سرطان دچار شده بود، چهارشنبه در بیمارستان آتیه تهران درگذشت.
رفوگر که سال ها سابقه ریاست و دبیری فدراسیون کشتی را داشته است در این سال‌ها خدمات شایانی به کشتی کشور کرد و مدارج علمی و ورزشی را پله پله طی کرد.

با دستور شهردار تهران ورزشگاه شهید کاظمی به پرسپولیس واگذار شد.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:با دستور مستقیم محمد باقر قالیباف شهردار تهران ورزشگاه شهید کاظمی برای بهره برداری به باشگاه پرسپولیس واگذار شد.
در حالی که گفته می‌شد مسئولان باشگاه استقلال به دنبال در اختیار گرفتن ورزشگاه شهید کاظمی هستند، اما پرسپولیس برای بهره‌برداری از این ورزشگاه مذاکرات زیادی را انجام داده و خواهان استفاده از ورزشگاه شهید کاظمی است.
دراین حال، علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس هم چهارشنبه در مصاحبه‌ای اعلام کرد که «دسترسی آسان به ورزشگاه» یکی از ملاک های باشگاه پرسپولیس برای داشتن ورزشگاهی است که شورای شهر قصد واگذاری آن را به سرخابی‌ها دارد که در واقع اشاره طاهری به ورزشگاه شهید کاظمی بود.
پافشاری پرسپولیسی‌ها برای گرفتن این ورزشگاه به نتیجه رسید و ظاهرا شهردار تهران دستور داده تا ورزشگاه شهید کاظمی در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد.

اعتراض بازیکنان استقلال:پول ندهید در اردو شرکت نخواهیم کرد.
وب سایت نود دراین باره نوشت:تعدادی از بازیکنان تیم استقلال که از عدم دریافت مطالبات خود ناراحت بودند تصمیم گرفتند مسئله را با سرمربی تیم در میان بگذارند. بازیکنانی مثل وحید طالب‌لو، آرش برهانی و میلاد فخرالدینی به نمایندگی از بازیکنان استقلال امروز با پرویز مظلومی گفت‌وگو کرده و خطاب به سرمربی آبی‌پوشان گفتند اگر شرایط به همین منوال باشد آنها در اردوی روز بیست و هشتم شرکت نخواهند کرد.
از سوی دیگر پرویز مظلومی نیز واکنشی به این مسئله نداشته و اعلام کرده با مسئولان استقلال در این زمینه گفت‌وگو می‌کند.
این وب سایت در ادامه نوشت:اعتراض بازیکنان استقلال در حالی رخ داده که مهدی رحمتی نیز در تمرینات این تیم حضور ندارد و این سه بازیکن به نمایندگی از تمامی بازیکنان تصمیم گرفتند تا صدای اعتراض بازیکنان را به گوش مسئولان و همچنین سرمربی این تیم برسانند.

دبیرکل فیفا از کار برکنار شد.
خبرگزاری ها دراین باره نوشتند:فدراسیون بین المللی فوتبال – فیفا، در اقدامی فوری ژرومه والکه دبیر کل این سازمان را از کار برکنار کرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران- ایسنا،، ژروم والکه که چندی پیش و به خاطر دست داشتن در تبانی و دریافت رشوه به مدت ۹۰ روز از فعالیت‌های فوتبالی محروم شده بود و چندی پیش دوران محرومیت‌اش نیز تمدید شده بود، اکنون از فیفا اخراج شده است.

گارسیا از سرمربیگری رم برکنار شد.
باشگاه آاس رم ایتالیا سرمربی فرانسوی خود و دستیارانش را به دلیل کسب نتایج ضعیف در رقابت های این فصل از سمتش اخراج کرد.
رم با هدایت رودی گارسیا در این فصل ضعیف‌تر از حد انتظار رؤسای باشگاه ظاهر شد و تساوی خانگی اخیر برابر میلان هم سبب شد که این تیم بیش از پیش از صدرنشینان جدول فاصله بگیرد و اکنون با هفت امتیاز فاصله نسبت به ناپولی صدرنشین، در رده پنجم جدول ایستاده است.
با اخراج گارسیا، احتمال انتخاب لوچانو اسپالتی به عنوان سرمربی جدید جالوروسی قوت گرفته است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*