خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

خاکپور برای رقبا خط و نشان کشید:برای قهرمانی به اینجا آمده ایم نه کسب سهمیه
سرمربی تیم فوتبال امید ایران به تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا هشدار دارد که هدف ایران قهرمانی در این تورنمنت است.
محمد خاکپور در گفتگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از بازی با قطر اظهار داشت:شروع یک تورنمنت همیشه خیلی مهم است، به خصوص اینکه اگر شما بخواهید با بازیکنان جدید بازی کنید. بازیکنان ما کمی عصبی و با استرس به نظر می‌رسند. در نیمه اول بازی با سوریه هم می‌شد این استرس را در تیم دید اما در نیمه دوم بازی بهتری را از خود ارائه دادیم و بازی را تحت‌کنترل خود گرفتیم.
وی با خط و نشان کشیدن برای تیم‌های دیگر این تورنمنت گفت: هدف ما فقط کسب یکی از سهمیه‌های آسیا برای حضور در المپیک نیست، ما به دنبال قهرمانی در مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا هستیم.

77913733a73e57820da6c369cdecf4cc97e7337d

برانکو در پاسخ به سوشا:کاری از دست من ساخته نیست.
عصر چهارشنبه سوشا مکانی دروازه بان حاشیه ساز پرسپولیس که به تازگی با قید وثیقه از زندان آزاد شده است به هتل المپیک رفت تا با برانکو و سایر اعضای کادر فنی پرسپولیس دیدار کند.
وب سایت نود دراین باره نوشت:در این ملاقات سوشا از حمایت‌های سرمربی پرسپولیس تشکر کرد، اما برانکو به او گفت:برای ماندن تو در پرسپولیس، کاری از دست من ساخته نیست. تو هنوز دروازه‌بان اول تیم‌من هستی اما در مورد وضعیت تو باشگاه باید تصمیم بگیرد و من هم تابع تصمیم باشگاه هستم.

فیفا رئال و اتلتیکو مادرید را از خرید بازیکن محروم کرد.
ایسنا دراین باره به نقل از سایت فیفا نوشت:کمیته انضباطی فیفا دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیکو مادرید اسپانیا را به خاطر تخلفاتی که در زمینه خرید بازیکنان زیر ۱۸ سال انجام دادند، از خرید و فروش بازیکن در دو فصل نقل و انتقال‌های تابستان آینده و پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال ۲۰۱۷ محروم کرد.
این محرومیت هیچ تاثیری در پنجره نقل و انتقال‌های زمستانی ۲۰۱۶ ندارد و این دو باشگاه می‌توانند در نقل و انتقال‌های کنونی بازیکن بخرند.
باشگاه بارسلونا نیز سال گذشته به خاطر تخلف مشابهی از خرید و فروش بازیکن محروم شده بود. محرومیت آنها در پنجره نقل و انتقال‌های زمستانی ۲۰۱۶ پایان یافت و آنها توانستند چند بازیکن را به ترکیب‌شان اضافه کنند.

با ادعای تایمز:با لیورپول آخرین فرصت فان خال
روزنامه تایمز لندن از اولتیماتوم مدیران منچستریونایتد به لوئیس فان خال خبر داد و بازی برابر لیورپول را به عنوان آخرین فرصت فان خال روی نیمکت این تیم دانست.
ایسنا به نقل از این روزنامه بریتانیایی نوشت:منچستریونایتد یکشنبه آینده باید در لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف لیورپول برود. دیداری که به داربی فوتبال انگلیس معروف شده است. یونایتدها با فان خال نتایج خوبی کسب نمی کنند و هواداران این تیم از نحوه بازی تیم راضی نیستند. البته از طرف دیگر نیز لیورپول نتایج چندان خوبی ندارد و آنها نیز وضعیت مشابهی با کلوپ دارند.
با این حال روزنامه تایمز خبر داده است در صورتی که منچستریونایتد برابر لیورپول شکست بخورد، فان خال از هدایت این تیم برکنار می شود و ممکن است رایان گیگز هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. البته شاید هم مورینیو که شاگرد فان خال بوده است جای او را بگیرد.
بازی بین دو تیم فوتبال لیورپول و منچستریونایتد همواره از حساسیت خاصی برخوردار بوده و به شهرآورد شمال غربی انگلیس نیز معروف است. این دو باشگاه، پرافتخارترین باشگاه‌های فوتبال انگلستان هستند که مجموعاً ۱۲۱ جام مختلف را کسب کرده‌اند.
لیورپول پرافتخارترین تیم انگلیس در اروپا بوده است و منچستریونایتد نیز پرافتخارترین تیم جزیره محسوب می شود هر چند چند سالی است که از روند خوب خود دور هستند.

اسپالتی رسما هدایت رم را برعهده گرفت.
لوچیانو اسپالتی به شکل رسمی بار دیگر هدایت جالوروسی را به دست گرفت.
ایسنا نوشت:باشگاه آاس رم که دیروز رودی گارسیا فرانسوی را از هدایت این تیم کنار گذاشته بود و با لوچیانو اسپالتی نیز به توافق دست یافته بود، اکنون اعلام کرد این مربی به شکل رسمی هدایت این تیم را به دست گرفته است.
رم که در هفته‌های اخیر به هیچ وجه نتیجه‌های خوبی نگرفته است، اکنون از ۱۹ بازی توانسته ۳۴ امتیاز کسب کند و در رده پنجم جدول رده بندی قرار بگیرد.
اسپالتی پیشتر و بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ هدایت جالوروسی را به دست داشت.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*