خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

چهل و هشتمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی با شکوه هرچه تمام تر برگزارشد.
چهل و هشتمین سالگرد گرامیداشت درگذشت “جهان پهلوان تختی” به عنوان نماد “مروت و پهلوانی” در ورزش ایران پنجشنبه با شرکت گسترده مردم و علاقمندان درابن باو وی شهر ری بر سر مزار وی برگزار شد.
به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور با شکوه مردم و علاقمندان به جهان پهلوان تختی برگزار شد، تعدادی از مسئولان و پیشکسوتان ورزش ایران حضور داشتند.

n00065671-r-b-003

رده بندی فیفا و صعود دو پله ای فوتبال ایران
در تازه ترین رده بندی تیم های ملی برتر دنیا درژانویه، نسختین ماه سال نو میلادی که پنجشنبه از جانب فیفا اعلام شد تیم ملی ایران با ۶۷۲ امتیاز و دو پله صعود نسبت به ماه گذشته در رده چهل و سوم دنیا و نخست قاره آسیا قرار گرفت.
دراین رده بندی تیم ملی بلژیک همچون ماه قبل در رده نخست جهان قراردارد و تیم های آرژانیتن و اسپانیا دوم و سوم هستند.

طاهری:تا به امروز از هیچ شخصی درخواست کمک نکرده ایم، به بیرانوند گفتیم خودش رضایت نامه اش را بگیرد.
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران اطمینان داشته باشند به دنبال جذب دروازه‌بان خوب هستیم.
خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:سرپرست باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: از ابتدای مذاکرات ما با بیرانوند افرادی در تماس با اینجانب و یا از طریق ارسال پیام ادعای کسب رضایت‌نامه وی را از باشگاه نفت تهران مطرح کردند که من در تمام این تماس‌ها اذعان داشتم ما به دنبال انتقال قطعی و نه قرضی بیرانوند هستیم، اما نکته جالب اینجا بود که بعضی از اشخاص می‌گفتند با قنبرزاده مستقیماً صحبت کرده و رضایت ایشان را جلب کردند که من در تماس چند باره‌ای که با ایشان داشتم گفتند که هیچ‌کس با وی تماسی نداشته است.
وی افزود: حتی وقتی برای پرداخت پول اولیه بیرانوند اعلام آمادگی شد من عنوان کردم روی این مسئله فکر می‌کنیم و خودم خبر خواهم داد که خوشبختانه همان‌طور که توانستیم از محل منابع در اختیار باشگاه هزینه حضور تماشاگران را دربازی با استقلال خوزستان تأمین کنیم و از هیچ جایی کمکی گرفته نشده است در خصوص هزینه انتقال بیرانوند نیز مشکلی از نظر مالی نداریم و نیازی به کمک اشخاص نمی‌بینم، اما همان‌طور که در جلسه حضوری با بیرانوند به وی گفتم که خودش برای دریافت رضایت‌نامه قطعی اقدام کند و در تماس با مسئولان باشگاه نفت نیز به آنها این نکته متذکر شدم، در حال حاضر تنها خواسته ما انتقال قطعی بیرانوند است، چرا که من به انتقال قرضی اعتقادی ندارم.
طاهری در ادامه صحبت‌های خود گفت: بحث حضور دروازه‌بان از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است و به همین دلیل این اطمینان را به هواداران می‌دهم که این مسئله را با دقت و جدیت فراوان پیگیری می‌کنیم و آن را به سرانجام می‌رسانیم، چرا که هدف ما در ادامه مسابقات رسیدن به صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی با حمایت هواداران‌مان است.

دروگبا با خداحافظی از فوتبال در آستانه مربیگری در چلسی قرار گرفت.
دیدیه دروگبا از فوتبال خداحافظی کرد و قرار است به زودی به لندن سفر کند تا کارش را به عنوان مربی چلسی آغاز کند
ایسنا به نقل از اسکای اسپورت نوشت:دروگبا که یکی از بهترین مهاجمان تاریخ چلسی و لیگ برتر محسوب می‌شود و با گل قهرمانی خود در فینال لیگ قهرمانان محبوب هواداران این تیم است، بعد از قهرمانی با چلسی در لیگ برتر به مونترال رفت و یک فصل درخشان را در لیگ آمریکا گذراند.
بعد از نمایش ضعیف چلسی و خروج مورینیو از چلسی، گاس هیدینک رسما از او برای حضور روی نیمکت چلسی دعوت کرد.
دیدیه دروگبا نیز در نهایت تصمیم گرفت تا از فوتبال خداحافظی کند و خود را بازنشسته کند تا به عنوان مربی به کادر فنی چلسی اضافه شود.

آلگری:یوونتوس به جمع تیم های مدعی قهرمانی بازگشته است.
ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم یوونتوس ایتالیا در واکنش به پیروزی سه گله تیمش برابر هلاس‌ورونا در ورزشگاه یوونتوس که شروعی امیدوارکننده را برای بانوی‌پیر در سال ۲۰۱۶ رقم زد، به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: بازیکنان ما با طرز تفکر و نگرشی مناسب کار خود را بعد از دو هفته تعطیلی از سر گرفتند و به هلاس ورونا اجازه انجام هیچ کاری را ندادند و تنها موقعیتشان شوتی بود که جیجی بوفون مهار کرد.
آلگری که تیمش همچنان با فاصله‌ای سه امتیازی نسبت به اینتر صدرنشین در رده چهارم جدول قرار داد، ادامه داد: ما دوباره به کورس کسب اسکودتو برگشته‌ایم و این مهم است. این هشتمین پیروزی متوالی ما در سری آ بود که نشان داد تیممان اکنون پخته‌تر از قبل است. باید به این روند امتیازگیری ادامه دهیم، چون حفظ این جایگاه برای ۶ هفته پایانی لیگ بسیار مهم است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*