خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

خاکپور:تیمی که اشتباه نکند برنده بازی است، ژاپن ستاره ندارد، هر لحظه می توانیم نتیجه را عوض کنیم.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران حریف اینده این تیم را فاقد ستاره عنوان کرد.

13

محمد خاکپور در کنفرانس خبری پیش از بازی با ژاپن درمرحله حذفی رقابت های فوتبال زیر ۲۳ آسیا در قطر گفت:این بازی برای هر دو تیم خیلی سخت خواهد بود و به نوعی مرگ و زندگی است چرا که تیم بازنده باید به خانه بازگردد و تیم برنده به مسابقات ادامه دهد.
وی با اشاره به وضعیت تیم امید خاطر نشان کرد: ما بازیکنانی داریم که در هر لحظه از بازی می‌توانند نتیجه را تغییر دهند که ژاپنی‌ها می‌توانند از این حیث محروم باشند. بازی فردا برای هر دو تیم پر استرس خواهد بود. بازیکنان دو تیم جوان هستند و بازی‌های حذفی باشد برای آنها پر استرس خواهد بود. هر تیمی که در ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه تمرکز داشته باشد، برنده است اما اگر تیمی اشتباه کند بازنده خواهد بود.خاکپور در خصوص اینکه چه شناختی از تیم ژاپن دارد، عنوان کرد: ما بازی‌های این تیم را دیده و‌ آنالیز کرده‌ایم. آنها ستاره آنچنانی ندارند و همان‌طور که گفتم ۲۳ بازیکن شبیه به هم دارند. امیدواریم که در بازی فردا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه لازم را کسب کنیم. بچه‌های ما همه تلاش‌شان را خواهند کرد و از همه توانایی‌های‌شان برای شکست دادن ژاپن استفاده می‌کنند.

نکونام رسما به العربی قطر پیوست.
ایسنا در این باره نوشت:جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران پس از دریافت رضایت نامه خود از باشگاه سایپا و توافق نهایی با مسئولان باشگاه العربی به این تیم قطری پیوست.
قرارداد نکونام چهار ماه و تا پایان فصل اعتبار دارد و در صورت توافق دو طرف می‌تواند تا پایان فصل بعد تمدید شود.
نکونام پس از توافق با مسئولان باشگاه العربی پیراهن شماره “۹۲” را انتخاب کرد؛ شماره‌ای که نشانگر سال تولد “آریان” تنها پسر نکونام است.

مسی به دنبال پسربچه عراقی
پس از انتشار تصویری از کودک عراقی که در فقر از یک پلاستیک برای خود پیراهن لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا را درست کرده بود احساسات زیادی از جمله احساسات این بازیکن را برانگیخت.
ایسنا نوشت:پس از این اتفاق، صفحه رسمی توییتر بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۵ خواستار آشنایی با این کودک و فرستادن پیراهن امضاء شده خود برای این پسربچه شده است.
لیونل مسی در حالی پنج بار به عنوان برترین بازیکن جهان انتخاب شده است که در طول دوران فوتبال خود خیلی کم اسیر حواشی شده و تنها روی فوتبال خود تمرکز کرده است و چهره خوبی از خود در بین علاقه مندان به فوتبال ایجاد کرده است.

ستایش کلوپ از بنتکه
سرمربی آلمانی لیورپول به ستایش از بنتکه مهاجم بلژیکی تیمش پرداخت و او را مهاجمی بزرگ و کامل خطاب کرد.
پس از پیروزی سه به صفر لیورپول مقابل اکستر سیتی در جام حذفی انگلیس، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی قرمز پوشان آنفیلد درباره این دیدار گفت: بازی سختی برای ما نبود و به راحتی توانستیم به پیروزی برسیم و به دور بعد راه پیدا کنیم.
وی در ادامه سخنان خود به ستایش از بنتکه پرداخت و گفت: بنتکه بازیکن بزرگی است و نشان داد که مهاجمی کامل به شمار می‌آید. وقتی بازیکنی مانند بنتکه نیمکت‌نشین می‌شود نشان داده می شود که لیورپول بازیکنان خوبی در اختیار دارد. من دوست دارم که بنتکه در لیورپول باقی بماند و اجازه جدایی را به او نمی‌دهم.
بنتکه در فصل جابه جایی تابستانی با ۳۲ میلیون پوند راهی قرمز پوشان آنفیلد شد. او از منچستر یونایتد هم پیشنهاد داشت، اما در نهایت ترجیح داد تا به لیورپول برود.

آرسنال پولسازترین باشگاه جهان در بازی های خانگی شد.
باشگاه آرسنال بالاتر از باشگاهی چون رئال مادرید به عنوان پولسازترین باشگاه جهان در دیدارهای خانگی لقب گرفت.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:باشگاه لندنی از دیدارهای خانگی فصل گذشته ۱۰۱ میلیون و ۸۴۰ هزار پوند درآمد کسب کرده‌ است. بازی های خانگی آرسنال در ورزشگاه ۶۱ هزار نفری امارات برگزار می شود. این برای نخستین بار است که آرسنال در شش سال گذشته می تواند از همشهری خود چلسی پیشی بگیرد.
در رده دوم این رده بندی، باشگاه رئال مادرید با ۱۰۰ میلیون و ۱۲۰ هزار پوند در جایگاه دوم قرار دارد. رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازی های خود را برگزار می کند. بارسلونا هم با ورزشگاه نیوکمپ با ۹۰ میلیون و ۱۷۰ هزار پوند در جایگاه سوم قرار دارد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*