خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

پیروزی پرگل آلکمار در لیگ هلند با درخشش دوباره جهانبخش
در ادامه هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال هلند چهارشنبه شب تیم آزد آلکمار به مصاف کامبور رفت و موفق شد حریف خود را سه به صفر مغلوب کند.
دراین دیدار، علی رضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی آلکمار نیز که از ابتدا در ترکیب ثابت این تیم قرار داشت تا دقیقه ۶۹ در میدان حاضر بود و توانست به مانند بازی قبلی در مقابل فاینورد، پاس گل دوم تیمش را ارسال کند.
آلکمار با دومین پیروزی پیاپی خود بیست و هشتمین امتیازی شد و در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفت.

1

با اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس، سوشا مکانی از فردا در تمرین پرسپولیس شرکت می کند.
خبرگزاری تسنیم در این باره نوشت:با اعلام روابط عمومی باشگاه پرسپولیس سوشا مکانی، دروازه‌بان تیم فوتبال این باشگاه که به دلیل برخی از مشکلات شخصی اجازه شرکت در تمرینات و مسابقات این تیم را نداشت، ازجمعه می‌تواند در کنار سرخپوشان تمرین کند. ظاهراً مجوز حضور مکانی در تمرین تیم پرسپولیس صادر شده است.

تکسیرا:حاضرم برای رفتن به لیورپول هر کاری بکنم.
گلزن برزیلی تیم فوتبال شاختار دونتسک اوکراین بار دیگر درباره تمایلش برای پیوستن به لیورپول صحبت کرده است.
به گزارش وب سایت نود، الکس تکسیرا ۲۶ ساله که گزینه نخست باشگاه لیورپول در پنجره نقل و انتقالات ژانویه محسوب می شود در مصاحبه با وبسایت هواداری آنفیلد گفت: شاختار یک پیشنهاد رسمی از سوی لیورپول دریافت کرد و به آن پاسخ منفی داد. دلیل این کار را نمی دانم چون پیشنهاد خوبی بود.
به دنبال ترک شاختار هستم اما مربی و رئیس باشگاه مخالف هستند. فعلا باید صبر کنم. هر کاری می کنم تا شاختار به پیشنهاد لیورپول پاسخ مثبت دهد. در حال حاضر نمی دانم چه چیزی باید بگویم.
وی تصرح کرد:لیورپول باشگاه بزرگی است و پوشیدن پیراهن این باشگاه مایه افتخارم خواهد بود. در سن ده و یا یازده سالگی کنار کوتینیو بازی کردم و به همبازی شدن دوباره با او افتخار خواهم کرد. لیگ برتر بهترین لیگ دنیا است و دوست دارم بازی در این لیگ را تجربه کنم.

با ادعای گاردین، مارک هیوز گزینه عجیب سران چلسی چلسی لقب گرفت.
پس از اخراج مورینیو، گاس هیدینک جانشین او روی نیمکت چلسی شد و تا پایان فصل نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. با این حال، چلسی در تابستان برنامه‌های ویژه ای برای جذب مربی خواهد داشت. از دیگو سیمئونه،‌آنتونیو کونته و مکس آلگری به عنوان گزینه‌های اصلی چلسی یاد می‌شود.
در این حال روزنامه گاردین بریتانیا از گزینه جدید چلسی رونمایی کرد. مارک هیوز که سه فصل را به عنوان بازیکن در چلسی سپری کرده، به دلیل تجربه کار کردن در لیگ برتر حالا شانس خوبی خواهد داشت. سرمربی ولزی با استوک نتایج نسبتا خوبی کسب کرده و توجهات را به خود جلب کرده است.
از سوی دیگر، جذب سیمئونه که تا سال ۲۰۲۰ با اتلتیکو قرارداد دارد،‌کار بسیار سختی خواهد بود.قرارداد کونته در تابستان و پس از یورو با ایتالیا به پایان می‌رسد و جذب او نیز کار سختی نخواهد بود.

رکوردشکنی ملی دوباره تیم های آلمانی
۱۸ باشگاه حاضر در رقابت های بوندس لیگای آلمان برای یازدهمین سال متوالی توانستند رکورد مجموع سود خالص خیره کننده ای به نام خود ثبت کنند. رکورد سود دهی باشگاه های بوندس لیگا پس از ۱۱ سال متوالی اکنون به عدد ۲.۶۲ بیلیون یورو افزایش پیدا کرده است. این عدد در مقایسه با سال گذشته با توجه به رشد خیره کننده در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴، رشدی ۷ درصدی داشته است.
کریستین شیفرت مدیر اجرایی رقابت های بوندس لیگا آخرین گزارشات مالی تیم های حاضر در بوندس لیگا را امروز در کلن آلمان منتشر کرده است. سود باشگاه های آلمانی پس از کسر مالیات در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ رقمی حدود ۵۱ میلیون یورو شده است که رشدی ۳۱ درصدی نسبت به فصل گذشته داشته است.

اختصاصی

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*