خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

همایون بهزادی درگذشت، سرطلایی فوتبال ایران ابدی شد.

aq1

همایون بهزادی ملقب به سرطلایی فوتبال ایران بامداد روز جمعه (دوم بهمن) در سن ٧٣ سالگی درگذشت.

بهزادی مدت طولانی به دلیل بیماری ریه در منزل خود بستری بود.
زنده یاد بهزادی در سال ۱۹۶۷ به تیم پیکان پیوست و پس از آن در بهار سال ۱۹۶۸ به پرسپولیس منتقل شد. در همان سال به خاطر مصدومیت شدیدی که از جام ملت‌های آسیا ۱۹۶۸ به جا مانده بود به صورت قرضی از پرسپولیس به پیکان بازگشت. در نهایت و قبل از این که دوباره به پرسپولیس برگردد، همراه با پیکان قهرمان جام تهران شد. پس از آن در پرسپولیس ماند و همراه این تیم قهرمان لیگ ۱۹۷۲ و ۱۹۷۴ شد.
از جمله افتخارات همایون بهزادی هتریک در بازی معروف پرسپولیس و تاج (استقلال) است که در ۱۶ شهریور ۱۳۵۲ برگزار شد که با برتری شش بر صفر به سود پرسپولیس پایان یافت.
بهزادی در سال ۱۹۶۶ به همراه تیم ملی ایران به مقام دومی بازی‌های آسیایی تایلند رسید. هم چنین در سال ۱۹۶۸ قهرمان جام ملت‌های آسیا شد، زمانی که در چهار بازی چهار گل به ثمر رساند یکی از بازیکنان مطرح گلزن جام شد. بهزادی در بازی فینال گل تساوی ایران در مقابل اسراییل را زد که در نهایت ایران با نتیجهٔ ۲ بر ۱ قهرمان شد. بهزادی هم چنین همراه با تیم ملی ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا ۱۹۷۲ شد.

با اعلام کفاشیان:ماموریت خاکپور و مایلی کهن در تیم امید پایان یافت.
خبرگزاری مهر در این باره نوشت:علی کفاشیان یکشنبه در مورد وضعیت همکاری محمد خاکپور با تیم امید گفت: ماموریت کادر فنی این تیم به پایان رسید و قطعا انتخاب کادر فنی جدید و عقد قرارداد با آنها با هیات رئیسه جدید فدراسیون فوتبال خواهد بود.
وی افزود: آقای خاکپور و همکارانش برای تیم امید زحمات زیادی متحمل شدند و فدراسیون فوتبال باید حق الزحمه همه این عزیزان را پرداخت کند. فدراسیون فوتبال مسئولیت شکست تیم امید را بر گردن می گیرد.

افشاگری پس از حذف امیدها در راه المپیک:خاکپور گزینه فدراسیون برای هدایت امید نبود
در پی ناکامی امیدها در راهیابی به نیمه نهایی زیر ۲۳ سال آسیا و کسب سهمیه صعود به بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل انتقادات از مسئولان فدراسیون فوتبال برای سپردن سکان هدایت این تیم پرمهره به مربی کم تجربه ای همچون محمد خاکپور به اوج خود رسید.
در واکنش به این انتقادات یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت:محمد خاکپور به هیچ عنوان گزینه فدراسیون و این کمیته برای هدایت تیم امید نبود. درنشستی که ما داشتیم مقرر شد یکی از بین یحیی گل محمدی ، حسین فرکی و مهدی تارتار سرمربی امیدها شود و حتی صورتجلسه این کمیته نیز در اختیار رئیس فدراسیون فوتبال قرار گرفت اما به یکباره تمام این گزینه ها منتفی شد و نام محمد خاکپور به عنوان سرمربی امیدها نقل محافل شد.
با این اعتراف عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال می توان گفت تمام شایعاتی که در خصوص اعمال فشار برای سود بردن از محمد خاکپور بیرون از فدراسیون فوتبال به گوش می رسید واقعیت داشته و حالا باید منتظر ترکش های این اتفاق عجیب در تیم امید بود.

فان خال:هواداران یونایتد حق دارند من را هو کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، پس از باخت خانگی شنبه منچستر یونایتد مقابل ساوتهمتون در لیگ برتر انگلیس، هواداران من یونایتد از دقیقه ۴۰ با شعار «حمله حمله حمله» به استقبال این بازی رفتند اما از آغاز نیمه دوم به هو کردن تیم پرداختند.
لوییس فن خال سرمربی شیاطین سرخ در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: شما نمی توانید بگویید که آنها (هواداران) درست نمی گویند. آنها حق دارند که از عملکرد ما ناامید باشند و مرا به درستی هو کردند.
وی افزود: من نمی توانم احساس تماشاگران را نسبت به خودم عوض کنم. فقط می توانم با بازیکنانم کار کنم تا بتوانیم سطح بازی را ارتقا دهیم و این کاری است که ما می توانیم انجام دهیم.

رانیری:لستر یکی از بهترین تیم های من است.
پس از برد سه به صفر لستر سیتی مقابل استوک در لیگ برتر انگلیس و صدرنشینی این تیم کلودیو رانیری سرمربی ایتالیایی لسترگفت: لستر یکی از بهترین تیم هایی است که من تاکنون هدایت کرده ام. بزرگ ترین نقطه قوت ما شور و هیجانی است که در تیم وجود دارد.
دیدار امروز، بازی دشواری بود چرا که استوک سیتی همواره تیم سختگیری بوده است. ما می‌خواستیم که پیروز شویم چون صدرنشینی در پایان ژانویه هدف مهمی برای ما محسوب می شود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*