خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

درپی پیشنهاد بالای مالی تراکتورسازی، پرسپولیس قید طهماسبی را زد، سرخپوشان بدنبال دروازه بان خارجی

محمد ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درگفتگو با خبرگزاری فارس ‌درباره جذب دروازه‌بان جدید برای تیم فوتبال این باشگاه اظهارداشت:از آنجایی که باشگاه پرسپولیس نیاز مبرمی به جذب دروازه‌بان دارد متاسفانه شاهد بودیم که باشگاه‌های لیگ برتری و داخلی به نوعی از حول حلیم داخل دیگ افتادند و برای رضایتنامه دروازه‌بانان‌شان مبالغ نجومی از ما درخواست کردند.
وی افزود:به همین دلیل باشگاه پرسپولیس از جذب دروازه‌بان ایرانی منصرف شد و دیگر به سراغ گزینه‌های داخی نخوایم رفت و بر این اساس برای جذب دروازه‌بان سراغ گزینه‌های خارجی می‌رویم و طی یکی دو روز آینده دروازه‌بان پرسپولیس را معرفی خواهیم کرد.

1

افشارزاده:اسپانسر حمایت نکرد ما بدقول شدیم.
خبرگزاری ایلنا دراین باره نوشت:بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال تهران در حاشیه تمرین یکشنبه تیم فوتبال این باشگاه درباره جلسه‌اش با بازیکنان این تیم، گفت: صحبت‌های خوبی را مطرح کردیم. بالاخره بازیکنان هم حق دارند و قراردادی را امضا کردند و باید باشگاه بر اساس قرارداد مطالبات را پرداخت کنند. البته تا به امروز هم قول‌هایی به آنها داده شده، اما به خاطر این که اسپانسر نتوانسته حمایت‌های لازم را انجام دهد، ما هم نتوانستیم این مطالبات را پرداخت کنیم.
مدیر‌عامل باشگاه استقلال در ادامه درباره اسپانسر باشگاه استقلال هم بیا‌ن‌ کرد: سبک دست، اسپانسر اول باشگاه بود، اما الان آقای شیرازی آمده و مبالغی را هزینه کرده است، با این حال ما یک نفر را می‌شناسیم که آن هم سبک دست است. اگر قرار باشد پولی به حساب بازیکنان واریز شود باید پول به حساب خزانه واریز و از آنجا به حساب بازیکنان واریز شود، زیرا دیوان محاسبات و همین طور سازمان بازرسی حساب‌ها را کنترل می‌کنند و باید پاسخگو باشیم.

پس از توافق با تبریزی ها، آلویس نانگ به تراکتورسازی پیوست.
آلویس نانگ مهاجم کامرونی تیم فوتبال نفت تهران پس فسخ قراردادش با این تیم و توافق با باشگاه تراکتورسازی، با قراردادی تا پایان نیم فصل دوم لیگ برتر ایران رسما به قرمزهای تبریزی پیوست، تا امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی با حجذب این گلزن خط حمله خود را تقویت کند.

براساس ادعای رسانه های بریتانیایی، سرآلکس در آستانه بازگشت به یونایتد قرار گرفت.
روزنامه ساندی پیپل گزارش داده در صورتی که سرمربی هلندی من یونایتد برکنار شود رایان گیگز تا پایان فصل هدایت تیم را بر عهده خواهد گرفت و سرآلکس فرگوسن در نقش پدر، وی را یاری خواهد کرد.
چنانچه گزارش «ساندی پیپل» درست باشد این برای نخستین بار است که فرگوسن از زمان بازنشستگی، برای بازگشت به کار اعلام آمادگی می کند.
البته صحبت بازگشت فرگوسن در حالی مطرح می شود که ژوزه مورینیو هم یکی از گزینه های هدایت منچستریونایتد به حساب می آید.

در واکنش به شایعات مبنی بر پیوستن دروازه بان شیاطین سرخ به رئال مادرید، دخیا:می خواهم اسطوره یونایتد باشم.
سنگربان اسپانیایی من‌یونایتد به شایعاتی که درباره احتمال پیوستنش به رئال مادرید وجود دارد، گفت که از وضعیتش در اولدترافورد راضی است و برنامه‌ای برای پیوستن به سفیدپوشان پایتخت کشورش ندارد.
داوید دخیا ‌که تابستان امسال در شرف پیوستن به رئال مادرید قرار داشت و تنها به خاطر تعلل دو باشگاه رئال مادرید و منچستریونایتد برای ارسال مدارک لازم به فیفا، از رفتن به مادرید بازماند، به شبکه اسکای اسپورتس گفت: من از وضعیتم راضی هستم و دارم از آن لذت می‌برم. من به تیمم ایمان دارم. اشمایکل و فن‌درسار بهترین دروازه‌بانان لیگ برتر بودند. آنها اسطوره‌های منچستریونایتد هستند و این همان جایگاهی است که من هم می‌خواهم به آن برسم. هر روز به امید اینکه به بهترین دروازه‌بان دنیا تبدیل شوم، تمرین می‌کنم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*