خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی امیر خسروجردی

اخبار ورزشی امیر خسروجردی

برانکو:اولویت پرسپولیس جذب دروازه بان است.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس پس از گذراندن تعطیلات یکشنبه به تهران بازگشت.
وی پیش از شروع تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر در جمع خبرنگاران درباره برنامه این تیم تا شروع مسابقات هفته هجدهم، اظهار کرد: از امروز با تمرینات، کار را شروع می کنیم. اردوی ما در دوبی لغو شده است و با توجه به وضعیت و شرایط غیر مترقبه ای که پیش آمده است، تمام برنامه تمرینات را در تهران خواهیم داشت.
برانکو افزود: اولویت ما جذب دروازه بان است و تا دو، سه روز آینده این موضوع را بررسی می کنیم.
سرمربی پرسپولیس با اشاره به جدایی پانادیچ از کادر فنی پرسپولیس تاکید کرد که تا آخر فصل هیچ مربی داخلی و خارجی به کادر فنی اضافه نخواهد شد.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر گزینه های دروازه بانی این تیم به جز بیرانوند، تاکید کرد: تا وقتی که کار قطعی نشده است صحبتی نمی کنیم؛ نه درباره بیرانوند نه بازیکن دیگری. صحبت درباره حضور فروزان در پرسپولیس هم بود ولی آخر سر او به راه آهن رفت. تا وقتی که قطعی نشود، درباره اسم صحبت نمی کنیم حالا بیرانوند باشد یا هر دروازه بان دیگر.

تیموریان از ام صلال جدا شد.
آندارنیک تیموریان کاپیتان تیم ملی ایران که در باشگاه ام‌صلال قطر که دراغلب اوقات فصل در پست غیرتخصصی به میدان می‌رفت، در نهایت کار خود را با این با شگاه قطری ادامه نخواهد داد.
بولنت سرمربی تکر تبار ام‌صلال رابطه مناسبی با تیموریان نداشت و در نهایت باعث جدایی وی از این تیم شد. این در حالی است که آندو به دلیل سابقه خوب در قطر و نمایش نسبتا خوب این فصلش ممکن است کار خود را در یک باشگاه دیگر قطری ادامه بدهد.
تیموریان یکشنبه قرارداد خود را با ام‌صلال فسخ کرد.

کارلوس کی روش در راه قطر
ایسنا دراین باره نوشت:کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فو‌تبا‌ل ایران دوشنبه راهی قطر می‌شود تا از نزدیک دیدار‌های تیم امید در راه کسب سهمیه بازی های المپیک ۲۰۱۶ را نظاره کند.
علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با تایید این خبر گفت:کی‌روش از موزامبیک راهی قطر خواهد شد و پس از نظاره دو دیدار تیم ملی امید قطر را ترک خواهد کرد.

بنا:دیگر کاری به وزیر ورزش ندارم، فقط خادم تلاش می کند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید از این به بعد طبق نصیحتی که وزیر ورزش و جوانان داشته، مشکلات و کمبودها را فقط به رسول خادم می‌گوید هر چند که می‌داند او آهی در بساط ندارد.
محمد بنا در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا که آیا بعد از گلایه‌هایش نسبت به کم توجهی به کشتی در سال المپیک، توجهات به این رشته از سوی مسئولان بیشتر شده یا خیر گفت: تنها تلاشی که می‌بینم فقط از سمت رسول خادم است و نه شخص دیگری. او به تنهایی تلاش می‌کند و هنوز هم اعتراضات من سر جای خودش است. البته من نصیحت وزیر ورزش مبنی بر اینکه باید گلایه‌های خود را به رییس فدراسیون انتقال دهیم گوش می‌کنم چرا که این نصیحت بسیار خوب و کارگشا بود. از این به بعد مشکلات را فقط به خادم می‌گویم و نصیحت جناب وزیر را با جان و دل گوش می‌کنم.

سیمئونه گزینه اصلی آبراموویچ برای هدایت چلسی
پس اخراج ژوزه مورینیو از هدایت چلسی و سرمربیگری گاس هیدینگ هلندی در آبی های لندن تا پایان فصل، شایعات زیادی مبنی بر حضور مربیان بزرگ نظیر گواردیولا و پیگرینی روی نیمکت سیتی برای فصل بعد شنیده می‌شود.
با این حال، مدیران چلسی سیمئونه را گزینه مناسبی برای هدایت تیمشان در فصل بعد می‌بینند و آبراموویچ قصد دارد پیشنهاد حقوق سالانه ۱۰ میلیون یورو را به سرمربی آرژانتینی ارائه کند. سیمئونه این فصل نتایج خوبی با اتلتیکو کسب کرده و در حال حاضر در کورس رقابت برای قهرمانی با بارسلوناست.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*