خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی امیر خسروجردی

اخبار ورزشی امیر خسروجردی

برانکو:مکانی دروازه بان ماست، خبر جذب حقیقی را از کجا آورده اید؟
ایسنا دراین باره نوشت:برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به سوالی درباره سوشا مکانی هم گفت: او د‌ر‌وازه‌بان ما است و قبلا هم د‌ر‌وازه‌بان ما بوده است و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.
برانکو درباره مذاکره باشگاه پر‌سپولیس با علیرضا حقیقی هم خاطر‌نشان کرد: نمی‌دانم این اخبار را از کجا می‌آورید. من از این موضوع چیزی نمی‌دانم.
سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در پایان درباره جذب د‌ر‌وازه‌بان برای پر‌سپولیس نیز، خاطر‌نشان کرد: قطعا به دنبال جذب د‌ر‌وازه‌بان خواهیم بود، زیرا ایمان صادقی از جمع ما جدا شده است.

perspolis_1-0_al_helal_sosha_makani

خاکپور:به مردم ایران قول صعود داده ام.
محمد خاکپور سرمربی تیم فوتبال امید ایران در نشست خبری پیش از بازی با سوریه در مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ گفت : برای حضور در این بازی ها تلاش زیادی کردیم و خوشحالیم که به عنوان یکی از شانس های صعود به المپیک در این بازی ها حضور پیدا کردیم.
وی افزود: ما به سختی برای این مسابقات تلاش کردیم و اکنون می توانم بگویم تیم ما آماده است که بعد از سال ها بتواند به المپیک صعود کند، من به همه ایرانی ها قول داده ام که به هدفمان برسیم و بدون تردید هدف ما نیز صعود به المپیک است. البته من می دانم که برای موفقیت در این رقابت ها نه تنها از نظر بدنی و تاکتیکی که از نظر فکری نیز آماده بود.
سرمربی امیدها درباره رقبای خود گفت: فکر می کنم که رقبای در این گروه چین و سوریه باشند. البته ما بازی های سختی در مقابل این ها و قطر میزبان داریم اما سعی مان را می کنیم که به عنوان تیم اول صعود کنیم و تیم هایی که صعود می کنند در نهایت کیفیت بازی های المپیک را مشخص می کنند.

تیموریان تا فردا تیم جدید خود را معرفی می کند.
آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران همان طور که رسانه های قطری مدعی شده بودند سرانجام قراردادش را با ام صلال فسخ کرد تا اولین جدا شده بزرگ این تیم لقب بگیرد. این اتفاق کافی بود تا رسانه های خبری دیروز خبر جدایی کاپیتان تیم ملی ایران از ام صلال را به صورت گسترده پوشش داده و خبرهای قبلی خود را تایید کنند.
تیموریان که در ام صلال با بولنت سرمربی ترک تبار تیم مشکلات و اختلافات زیادی داشت در حال حاضر بعد از جدایی از این تیم با دو باشگاه سرشناس قطری وارد مذاکره شده که آخرین اخبار از معرفی تیم آینده آندو تا ۲۴ ساعت آینده حکایت دارد. تیمی که گفته می شود اگر آندو را جذب کند با دو ایرانی در نیم فصل دوم لیگ ستارگان قطر به مصاف رقبایش می رود.

آلگری:برای قهرمانی به ۸۲ امتیاز نیاز داریم.
پس از برد ۲-۱ یکشنبه شب یوونتوسی ها مقابل سامپدوریا در رقابت های سری آ، این تیم در پایان نیم فصل اول این مسابقات در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.
بیانکونری در ۹ دیدار اخیرش به ۹ پیروزی رسید و آلگری احساس می کند تیمش در طول رقابت ها، پیشرفت زیادی داشت.
سرمربی یووه به خبرنگاران گفت:این پیروزی خوبی بود. ما تمام تلاش مان را کردیم. به دست آوردن ۹ پیروزی پیاپی کار ساده ای نیست؛ بنابراین باید برای بازیکنانم اعتبار زیادی قائل شد. نمایش ما مقابل سمپدوریا اصلا شبیه یوونتوس ابتدای فصل نبود.
وی افزود:ما باید به نمایش های خوب مان ادامه بدهیم. با توجه به اینکه ناپولی در پایان نیم فصل اول، ۴۱ امتیاز به دست آورد، فکر می کنم برای قهرمانی به ۸۲ امتیاز نیاز داریم.

برنات:به خاطر گواردیولا باید چند جام ببریم.
خوان برنات بازیکن اسپانیایی بایرن مونیخ آلمان که با پشت سر گذاشتن مصدومیتش می‌تواند بار دیگر با بایرنی‌ها تمرین کند، برای دور برگشت فصل جاری هدف‌گذاری کرده است. این مدافع اسپانیایی به “تاگس سایتونگ” گفت:” تلاش خواهیم کرد تک تک جام‌های ممکن را از آن خود کنیم.
این بازیکن ۲۲ساله که با پیگیری هموطنش گواردیولا تابستان ۲۰۱۴ ازوالنسیا به بایرن مونیخ پیوست راجع به جدایی قریب‌الوقوع این مربی اظهار داشت:” بالاخره تصمیم شخصی خودش است و همه ما باید به آن احترام بگذاریم. جز تشکر هیچ ندارم بگویم و امیدوارم که با حضور او فصل جاری را با بیشترین موفقیت‌های ممکن به پایان ببریم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*