خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

بر اساس گزارش رسانه قطری، پورعلی گنجی در آستانه پیوستن به السد قرار گرفت.
رسانه‌های قطری از توافق یکی از باشگاه‌های لیگ ستارگان قطر با مرتضی پورعلی گنجی ملی پوش ایرانی خبر دادند.
به گزارش تسنیم، روزنامه الرایه قطر نوشت مسئولان باشگاه السد قطر با مرتضی پورعلی گنجی بازیکن ایرانی برای پیوستن به این تیم به توافق رسیدند.
این روزنامه افزود: پیوستن مرتضی پورعلی گنجی به تیم السد در خلال فصل نقل و انتقالات زمستانی صورت می‌گیرد و انتظار می‌رود پورعلی گنجی جای “لی” بازیکن کره‌ای این تیم را بگیرد تا خط دفاعی این تیم قطری مستحکم‌تر و تقویت شود به ویژه با توجه به ا‌ینکه این بازیکن ایرانی علاوه بر سن کم، از توانمندی‌های بالایی برخوردار است.
انتظار می‌رود که باشگاه اسد قطر، پیوستن بازیکن ایرانی خود را رسما در روزهای آینده پس از پایان تمام جزئیات قرارداد اعلام کند.
السد در حال حاضر ژاوی بازیکن پیشین بارسلونا را در اختیار دارد.

poraliganji-tianjin

بلاتر:فیفا پشت من را خالی کرد.
سپ بلاتر و میشل پلاتینی از سوی کمیته اخلاقی فیفا با ۸ سال محرومیت از فعالیت در ارگان‌های ورزشی روبرو شدند. این دو متهم به فساد مالی و انتقال مبلغ ۲ میلیون یورو بدون ارائه دلیل و مدرک کافی هستند. حال بلاتر عنوان کرد که فیفا او را رها کرده و حمایت کافی را از او به عمل نیاورده است.
رئیس معزول فیفا گفت:دیگر برای فیفا نمی‌جنگم. آنها من را رها کردند. دیگر برای خودم و غرورم می‌جنگم. این شایعات و این اتهامات، انرژی جدیدی در من به وجود آورده است. پس از کریسمس، از خودم دفاع خواهم کرد.

پانصدمین بازی مسی برای آبی و اناری ها
ایسنا در مطلبی به نقل از ال موندودپورتیوو اسپانیا نوشت:چهارشنبه شب، بارسلونا در هفته‌ هفدهم لالیگا به مصاف رئال بتیس می‌رود و مسی می‌تواند با حضور در این مسابقه پانصدمین بازی‌اش در بارسلونا را به ثبت برساند.
مهاجم آرژانتینی در کنار ژاوی هرناندس، کارلوس پویول، آندرس اینیستا، میگلی و ویکتور آلوس قرار خواهد گرفت. تفاوت مسی با این بازیکنان رسیدن به همه عناوین ممکن است. او تاکنون ۴۲۴ گل برای تیمش به ثمر رسانده، برنده چهار توپ طلا شده و در بازی‌های فینال ۲۴ گل به ثمر رسانده است. مسی به همراه اینیستا فاتح ۲۶ جام شده‌اند (چهار لیگ قهرمانان اروپا، هفت لالیگا، سه جا‌م جها‌نی باشگاه‌ها، سه کوپا دل ری، سه سوپر کاپ اروپا و شش سوپر کاپ اسپانیا.)
همچنین لئو، برترین گلزن تاریخ بارسلونا است و بیشترین بازی را به عنوان یک بازیکن خارجی برای آبی‌ اناری‌ها انجام داده است. او با ۷۳ گل در یک فصل (۱۲ – ۲۰۱۱) بیشتر گل را در این مدت به ثمر رسانده. مسی همچنین برابر ر‌ئال‌ ماد‌رید ۲۱ بار گلزنی کرده که تاکنون هیچ بازیکنی از بارسلونا به این رکورد نرسیده است. او سه بار برنده جایزه پیچیچی و کفش طلا شده است.

پتر چک رکورد بسته نگه داشتن دروازه در لیگ برتر انگلیس را شکست.
دروازه‌بان تیم فوتبال آرسنال در رقابتهای لیگ برتر انگلستان رکورد جدیدی را از خود بر جای گذاشت.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:آرسنال دوشنبه شب موفق شد با برتری دو بر صفر مقابل بورنموث به صدر جدول رده بندی رقابتهای لیگ برتر صعود کند.دراین دیدار پتر چک موفق تعداد دفعاتی که دروازه خود را بسته نگه می دارد را به عدد ۱۷۰ برساند.
این رکورد پیش از این در اختیار دیوید جیمز بود که درون دروازه تیم های لیورپول، آستون ویلا، وستهام، منچسترسیتی و پورتسموث ایستاد.
چک تابستان امسال پس از ۱۱ سال از چلسی به آرسنال پیوست و در ابتدای فصل گزارش شده بود که رکورد دیوید جیمز را شکسته اما خودش بر روی توییترش اعلام کرد در چهار بازی به طور کامل درون دروازه نبوده و بنابراین رکوردشکنی وی به تعویق افتاد.

فان خال:دلیلی برای استعفا ندارم
سرمربی هلندی منچستریونایتد می گوید حاضر به استعفا نیست و می خواهد در این تیم بماند.
ایسنا به نقل از دیلی میل انگلیس نوشت:منچستریوناتید تحت هدایت لوئیس فان خال بعد از حذف از لیگ قهرمانان و جام اتحادیه در لیگ برتر نیز نمایش ضعیفی داشته و در ۴ دیدار اخیر خود به ۳ شکست و یک تساوی رسیده است.
در حالی که گفته می شد فان خال بعد از بازی برابر چلسی استعفا خواهد داد، این مربی هلندی در نشست خبری خود گفت: دلیلی برای استعفا دادن وجود ندارد. شما دیدید که بازیکنان امروز برای من جنگیدند و تمام تلاش خود را نشان دادند.
وی افزود:آینده من موضوع مهمی نیست، بلکه منچستریوناتید مهم است که فکر می کنم امروز بازی خوبی نشان دادیم.
لوئیس فان خال از ۱۴ دیدار آخر خود در لیگ برتر همراه منچستریوناتید ۶ تساوی بدون گل داشته است. این در حالی است که سر آلکس فرگوسن در ۱۱۶ بازی آخر خود همراه منچستریونایتد حتی یک تساوی بدون گل نیز نداشت.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*