خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

الهه احمدی همچنان بهترین تیرانداز تفنگ بادی جهان
فدراسیون جهانی تیراندازی در پایان ماه نوامبر رنکینگ جهانی تیراندازان را اعلام کرد که براساس آن الهه احمدی در تفنگ بادی ۱۰ متر زنان همچنان در صدر قرار دارد.
در تفنگ بادی ۱۰ متر مردان نیز حسین باقری، مهدی جعفری‌پویا و پوریا نوروزیان رده‌های چهل و یکم، چهل و چهارم و نود و یکم را در اختیار دارند.

khadsfssdf

نمایی از دنیای مادرانه الهه احمدی

مرادی:نتایج تیم ملی وزنه برداری راضی کننده نیست.
ایسنا دراین خصوص نوشت:علی مرادی درباره عملکرد تیم ملی وزنه برداری در مسابقات جهانی آمریکا بیان کرد: نتایج راضی‌کننده نیست. امیدوارم این تجربه تلخ به کمک کادر فنی بیاید و در آینده به افزایش نظم و انضباط تیمی بیشتر توجه شود. البته کادر فنی در خلال ماه های گذشته اقداماتی را در جهت ارتقا انضباط تیمی انجام دادند. همین که برخی قهرمان ها رکوردهای خود را انتخاب کنند اثر خود را گذاشت.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا در کادر فنی تغییری خواهیم داشت یا خیر؟ تصریح کرد: باید با مسئولان کمیته ملی المپیک بررسی هایی داشته باشیم. از عملکرد کادر فنی شخصا راضی هستم. ما همان جا با مربی خارجی خداحافظی کردیم و باید کادر فنی را برای المپیک حمایت کنیم و برای این حمایت در حال رایزنی با مسئولان ارشد ورزش هستیم.

بوسنیچ:ایران حسرت جام جهانی را بردل ما گذاشت.
به گزارش ایسنا، مارک بوسنیچ دروازه‌بان سابق تیم ملی استرالیا و منچستریونایتد که با برنامه تلویزیونی نود گفت و گو می‌کرد، درباره دیدار تاریخی ایران و استرالیا اظهار کرد: ما دو بازی نزدیک مقابل ایران انجام دادیم. در دیدار اول که در تهران انجام شد ایران بازی بهتری به نمایش گذاشت اما بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید این در حالی است که بازی دوم خاطره‌انگیز بود. اگر بخواهم با صداقت بگویم بازیکنان ایران به خاطر روحیه جنگندگی که داشتند توانستند یک شب فوق العاده برای فوتبال ایران بسازند.
او در پاسخ به این سوال که آیا ایران را دست کم گرفته بودید؟ گفت: ما ایران را هرگز دست کم نگرفتیم.

نیمار:مسی هنوز بهترین است.
ستاره برزیلی بارسلونا بار دیگر ثابت کرد که علاقه زیادی به لیونل مسی دارد چرا که با وجود عملکرد بهتر نسبت به فوق ستاره آبی-اناریها همچنان او را به بهترین بازیکن جهان می‌داند.
این ستاره برزیلی که جزو سه نامزد نهایی کسب توپ طلا قرار گرفته است به ستایش از لیونل مسی پرداخت و تاکید کرد که این ستاره آرژانتینی هنوز بهترین بازیکن جهان است.
نیمار گفت: از نظر من مسی هنوز بهترین است. سوآرس هم بازیکن بسیار بزرگی است و این شایستگی را داشت که با من و مسی برای کسب توپ طلا رقابت کند. او مهاجم بسیار خوبی است.
نیمار ادامه داد: بسیار خوشحالم که جایزه بهترین بازیکن آمریکای جنوبی به من رسید. دوست دارم به حضور خود در بارسلونا ادامه دهم. به شایعاتی که از مادرید یا دیگر جاها می‌آید، توجه نمی‌کنم. عادت کرده‌ام که با چنین شایعاتی زندگی کنم. من از حضور در بارسلونا بسیار خوشحال هستم. با این تیم قرارداد دارم و دلیلی ندارد که به جدایی فکر کنم.

روبن:همه می خواهیم گواردیولا در بایرن بماند.
مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: همه ما انتظار داریم پپ گواردیولا به حضور خود در تیم‌مان ادامه دهد.
آرین روبن در خصوص این موضوع گفت: ما یکی از بهترین مربیان جهان را در تیممان داریم. همانطور که بسیاری از بازیکنان تیم گفته اند همه می خواهیم او به حضور خود در اینجا ادامه دهد. کار کردن با او خیلی خوب است.
وی افزود: به لحاظ تاکتیکی او شاید در جهان بهترین باشد. چون پپ در این لحظه سرمربی تیم ماست این را نمی گویم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*