خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

asd++632-s+3e

جهانبخش:آلکمار برای برای انتقالم دو میلیون یورو پرداخت کرد.
ایسنا نوشت:علیرضا جهانبخش درباره پیوستنش به آلکمار گفت:بعد از پایان فصل پیشنهادات خوبی به باشگاه آمد اما با توجه به اینکه دوست داشتم فوتبالم را در هلند ادامه بدهم، به مدیر برنامه ها و باشگاه اعلام کردم که میخواهم به فوتبالم در هلند ادامه بدهم. بنابراین با اینکه پیشنهادات وسوسه کننده ای داشتم و تصمیم برایم سخت شده بود، تصمیم گرفتم به باشگاه آلکمار بروم.
وی افزود:باشگاه آلکمار هر ساله جزو تیم های برتر هلند است و با توجه به اینکه سال قبل در لیگ سوم شده بود، سال آینده در لیگ اروپا حضور دارد. خوشحالم که به این تیم آمده ام و امیدوارم بتوانم عملکردی که در باشگاه نایمخن داشتم در اینجا هم داشته باشم.
جهانبخش درباره مبلغ رضایتنامه خود که آلکمار به نایمخن پرداخت کرده هم گفت:باشگاه آلکمار برای انتقال من دو میلیون یورو به نایمخن پرداخت کرده است.

کاشانی:اسپانسر حق دخالت در مدیریت پرسپولیس را ندارد.
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مدیرعاملی علی اکبر طاهری در جلسه هیات مدیره هنوز مطرح نشده است، گفت: نماینده اسپانسر حق دخالت در مسائل باشگاه را ندارد.
جعفر کاشانی در پاسخ به این سئوال که آیا علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه است یا سرپرست، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: آقای طاهری تمام مصوبات هیئت مدیره را به نحو احسن انجام می‌دهد. باید دانست که عناوین به آدم شخصیت نمی‌دهد. ایشان کارش را انجام می‌دهد و امیدوارم با تعامل و بدون در نظر گرفتن مسائل حاشیه‌ای، موفق باشد.
وی درباره اینکه انتخاب اسپانسر با حضور نماینده آن در هیئت مدیره و در نتیجه ایجاد تغییرات دیگر همراه خواهد بود، تاکید کرد: طبیعی است که اسپانسر در باشگاه نماینده داشته باشد، ولی آنها حق نظارت بر قراردادشان را دارند نه حق دخالت در امور باشگاه. نماینده یا نمایندگان اسپانسر حق دارند تنها بر اجرای صحیح مفاد قرارداد با باشگاه نظارت کنند.

صمد نیکخواه بهرامی به دانشگاه آزاد پیوست.
به گزارش ایسنا، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران با عقد قراردادی به تیم دانشگاه آزاد تهران پیوست و در مرحله پلی‌آف و پس از بازگشت از چین پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد تا دوباره بسکتبال دوستان شاهد حضور او در ترکیب تیم مصطفی هاشمی باشند.
وی فصل گذشته با پتروشیمی در لیگ ایران بازی کرد که از کسب جام بازماند. او سپس دوباره تصمیم گرفت راهی چین شود و با تیم ژجیانگ قرارداد بست و توافق او با دانشگاه آزاد برای مرحله پلی‌آف لیگ است.

حمایت گواردیولا از پیوستن پدور به منچستر یونایتد
پپ گوآردیولا در این زمینه گفت: شرایط پدرو بسیار خاص شده است. در این موارد شایعه‌های زیادی هم منتشر می‌شود، اما اگر سرمربی بارسلونا بودم می‌توانستم اطلاعات بیشتری در اختیارتان بگذارم. البته با توجه به توانایی‌های که پدرو دارد، بدون هیچ شکی در هر لیگ یا باشگاهی به میدان برود، می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. او به همراه بارسلونا به همه افتخارهای ممکن رسیده است.
لوئیس فان‌خال، سرمربی منچستریونایتد چندی پیش اعلام کرده بود که به یک بازیکن تهاجمی در تیمش نیاز دارد. او البته چندی پیش با ۲۵ میلیون پوند ممفیس دیپای را برای منچستریونایتد خرید. پدرو فصل گذشته یازده گل برای بارسلونا به ثمر رساند اما به خاطر آمدن لوئیس سوآرس جایگاهش را در بارسلونا از دست داد.

فالکائو:در چلسی فشاری برای گلزنی روی من نیست.
رادامل فالکائو کلمبیایی در حالی با قرارداد یک ساله قرضی از موناکو به چلسی پیوست که فصل گذشته نتوانست خود را در منچستریونایتد به اثبات برساند و در ۲۹ بازی از رقابت‌های مختلف تنها چهار بار برای شیاطین سرخ گلزنی کرد. این مهاجم کلمبیایی که نتوانست نظر لوئیس فن‌خال و سران باشگاه منچستریونایتد را برای ادامه همکاری جلب کند، کارش را در چلسی باانگیزه شروع کرده و امید دارد زیر نظر مورینیو بار دیگر به روزهای اوجش بازگردد.
وی در گفت‌و‌گو با روزنامه انگلیسی «سان» اظهارداشتگفت: احساس خیلی خوبی دارم. احساس می‌کنم آزادم و اعتمادبه‌نفس بالایی دارم. در ضمن احساس نمی‌کنم برای گلزنی فشاری رویم باشد. البته مهاجمان همیشه به دنبال گلزنی هستند، ولی من آرامش خود را حفظ کرده‌ام. به موقع گل‌ها هم از راه خواهند رسید.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*