خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه امیر خسروجردی

کی روش:فقط از مرخصی خود استفاده کردم، دستیارانم لیگ ایران را زیر نظر دارند.
کارلوس کی‌روش که در نشست کیفیت فنی مسابقات فوتبال آسیا در دوره آینده قرار است به سخنرانی بپردازد در خصوص دلایل غیبت طولانی‌اش در ایران در گفت‌و‌گویی تلویزیونی گفت: من تنها از مرخصی‌هایم استفاده کردم و در این مدت همه چیز تحت کنترل بوده است.
وی افزود: تمام برنامه‌های تیم ملی مو به مو در حال اجرا شدن است و همکارانم لیگ را تماشا می‌کنند. پنج‌شنبه هم به ایران بازمی‌گردم و خودم به شخصه کارها را نظارت خواهم کرد.
سرمربی تیم فوتبال ایران تأکید کرد: در این مدت برنامه‌ها اجرا شده و تنها منتظر حمایت هستیم، به همین دلیل امیدوارم که روند رو به رشدی داشته باشیم و بتوانیم برنامه‌های پیش روی تیم ملی را در ادامه راه به خوبی اجرا کنیم.
کی‌روش چهارشنبه در همایشی که جهت ارتقای فوتبال آسیا در کوالالامپور برگزار می‌شود به همراه ژرارد هولیه به سخنرانی خواهد پرداخت.

sdf203200-+62ss

رقابت های والیبال نوجوانان جهان و برتری ایران مقابل ارمنستان
در ادامه این مسابقات که در آرژانتین برگزار می شود سه شنبه تیم ایران در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی به مصاف بلغازستان رفت و در پایان به پیروزی ارزشمند ۳-۱ رسید.
نوجوانان والیبالیست ایرانی در این دوره تاکنون به سه پیروزی دست یافته و مقابل لهستان متحمل شکست شدند.

سجاد استکی با اشتوتگارت به توافق رسید.
ایسنا دراین باره نوشت:سجاد استکی که برای مذاکره با تیم بی فاو اشتوتگارت به آلمان سفر کرده بود، با این تیم به توافق رسید و فصل آینده در لیگ هندبال آلمان به میدان می‌رود.
به ‌این‌ ترتیب استکی نخستین بازیکن ایرانی خواهد بود که در دسته یک بوندسلیگای آلمان به میدان خواهد رفت.

رئال مادرید کواچیچ را به خدمت گرفت.
خبرگزاری مهر نوشت:باشگاه رئال مادرید به طور رسمی از عقد قرارداد با متئو کواچویچ هافبک ۲۱ ساله و کروات تیم اینتر ایتالیا خبر داد.
قرارداد این بازیکن ۶ ساله بوده و مبلغ این انتقال نیز ۳۵ میلیون یورو برآورد شده است. کواچویچ چهارشنبه در تست پزشکی باشگاه رئال مادرید حاضر می‌شود و پس از آن به طور رسمی به هواداران تیم رئال مادرید معرفی خواهد شد.

پیشنهاد ۱۷ میلیون یورویی رئال به دخیا
ایسنا به نقل از ساکرنت دراین باره نوشت:قرارداد دخیا با منچستریونایتد یک سال دیگر معتبر است و رئالی‌ها می‌توانند برای به خدمت گرفتن او تا تابستان سال آینده صبر کنند تا بتوانند او را با قراردادی آزاد به سانتیاگو برنابئو ببرند. به همین دلیل گمانه‌زنی‌هایی در مورد توافق ضمنی رئال مادرید با دخیا به وجود آمده است. به نظر می‌رسد این باشگاه مبلغ ۱۶.۹ میلیون یورو پیش از کسر مالیات را به دخیا برای حضور در این باشگاه پیشنهاد کرده است.
سران رئال مادرید در واقع ترجیح داده‌اند مبلغ ۳۵ میلیون یورویی که منچستریونایتد برای فروش دخیا از رئال مادرید درخواست کرده است را نپردازند و با مبلغی نزدیک به ۱۷ میلیون یورو او را یک سال دیگر به ترکیب تیم‌شان اضافه کنند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*