خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

لیگ برتر فوتبال ایران و دیدار حساس پرسپولیس و ذوب آهن در آزادی
در ادامه هفته چهارم این رقابت ها عصر پنجشنبه در حساس ترین مسابقه، پرسپولیس تهران بحران زده در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن اصفهان است.
سرخپوشان پایتخت که از سه بازی قبلی خود با کسب تنها یک امتیاز در قعرجدول رده بندی جای دارند برای رهایی از این وضعیت راهی جز کسب سه امتیاز ندارد در غیر اینصورت باید منتظر رخ دادن اتفاق جدیدی در راس کادر فنی این تیم بود.در آنسوی میدان، ذوب آهن که هفته قبل استقلال تهران را در آزادی از پیش رو برداشت با روحیه ای مضاعف رودرروی پرسپولیس قرار خواهند گرفت.
در سه بازی دیگر نیز، گسترش فولاد تبریز پذیرای سیاه جامگان مشهد است، دوتیم سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در ورزشگاه فولاد شهر رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت و استقلال خوزستان به دیدار سایپای تهران می رود.

mxv77433332++632589d

با پیروزی مقابل نماینده ترکمنستان، پیکان به نیمه نهایی والیبال باشگاه های آسیا صعود کرد.
در ادامه این رقابت ها در تایوان چهارشنبه تیم پیکان تهران نماینده ایران
به مصاف میگر آسیا از ترکمنستان رفت و با پیروزی سه به صفر مقابل این به عنوان نخستین تیم به جمع چهارتیم برتر این دوره راه یافت.
پیکانی ها در مرحله نیمه نهایی به دیدار برنده مسابقه بایک‌موتور چین و العربی‌قطر خواهند رفت.

سباستین کو رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی شد.
به گزارش ایسنا و به نقل از بخش ورزشی شبکه بی بی سی، در پنجاهمین کنگره بین المللی دوومیدانی که در پکن، پایتخت چین برگزار شد، لرد سباستین کو با به دست آوردن ۱۱۵ رای در مقابل ۹۲ رای سرگئی بوبکا اوکراینی موفق شد با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس جدید فدراسیون دومیدانی انتخاب شود.
کو جانشین لمین دیاک سنگالی شده است که نزدیک به ۱۶ سال رییس فدراسیون دوومیدانی بود. کو پیشتر اعلام کرده بود قصد دارد تغییرات گسترده‌ای در ورزش‌های المپیک بدهد و آنها را جذاب‌تر و مدرن‌تر کند. البته اولویت برنامه‌های او نیز مبارزه با دوپینگ اعلام شده است.
سباستین کو همچنین در المپیک ۲۰۱۲ لندن، ریاست کمیته برگزاری این المپیک را به عهده داشت.

دیپای:از اینکه هت تریک نکردم ناراحتم
ممفیس دیپای مهاجم هلندی منچستر یونایتد پس از درخشش در بازی این تیم مقابل اف سی بروژ بلژیک در دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت:البته از اینکه گل زدم و بازی را بردیم، خوشحالم. ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. واقعا مهم بود که گل سوم را بزنیم، اما کمی ناراحتم که نتوانستم دو موقعیت آخرم را گل کنم. این نتیجه خوبی است و اکنون باید به بروژ برویم و کار را تمام کنیم.

بیلد:منچستر یونایتد برای جذب مولر پیشنهاد نجومی داد.
شیاطین سرخ پس از فروش آنخل دی ماریا به پاری سن ژرمن فرانسه قصد دارند یک ستاره به خدمت بگیرند. پدرو در ابتدا در لیست خرید منچستریونایتد قرار گرفت، ولی حال با حضور چلسی در این انتقال، احتمال پیوستن پدرو به جمع شیاطین سرخ کاهش یافت.
روزنامه بیلد آلمان دراین باره نوشت:منچستر پیشنهادی نجومی برای به خدمت گرفتن مولر به بایرن ارائه کرده و با توجه به رابطه ی بسیار خوب فان خال و مولر، احتمال این انتقال قوت گرفته است. با پیوستن شواین اشتایگر به یونایتد، بستر این انتقال تا حدودی فراهم شده هر چند که مدیران بایرن همواره مولر را غیرقابل فروش و مذاکره دانسته اند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*