خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

لیگ برتر فوتبال و مصاف سپاهان و پرسپولیس دردربی حساس ایران
بازی های هفته سوم این رقابت ها عصر پنجشنبه آغاز می شود که طبق برنامه و در مهمترین بازی هفته، سپاهان اصفهان میزبان پرسپولیس تهران است.
دیدارهای این دوتیم که همیشه از حساسیت خاصی برخوردار بوده به دربی فوتبال ایران معروف است.
سپاهان که دوبازی ابتدایی خود را با برد پشت سرگذاشته برای ادامه روند رو به رشد خود در پی برد دراین دیدار است، در آنسوی میدان، پرسپولیس تهران که از دوبازی قبلی خود تنها یک امتیاز دارد برای رهایی از بحران به وجود آمده باید با امتیاز اصفهان را ترک کند درغیر اینصورت برانکو سرمربی کروات سرخپوشان در شرایط سختی قرار خواهد گرفت.
در دیگر بازی های پنجشنبه نیز، ملوان بندر انزلی با حمید استیلی سرمربی جدید خود میزبان استقلال اهواز است، صبای قم با گسترش فولاد تبریز روبرو خواهد شد و سیاه جامگان مشهد پذیرای نفت تهران است.
سایر دیدارهای هفته سوم جمعه برگراز خواهد شد.

2sdf302sdf5--956+8854re

واکنش سایت اتحادیه جهانی کشتی به قهرمانی فرنگی کار جوان ایرانی در رقابت های جهانی
سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از روز نخست مسابقات جهانی کشتی فرنگی جوانان به مدال طلای رضا خدری و نقش این قهرمانی در روند تیمی ایران پرداخت.
این سایت به دیدار فینال وزن ۵۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان در برزیل پرداخت و نوشت:رضا خدری کشتی گیر ایرانی با پیروزی مقابل حریف گرجستانی مانع از کسب سومین مدال طلای آنها در این رقابتها شد.
تیم گرجستان با کسب دو مدال طلا و یک نقره در روز نخست توانست با بدست آوردن امتیازات لازم در رنکینگ تیمی فاصله مناسبی را با رقیبان خود ایجاد کند.

شمسایی گزینه بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا شد.
سرمربی – بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی بعد از قهرمانی به همراه این تیم در جام باشگاه‌های آسیا، گزینه بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا انتخاب شد.
شهاب سفال منش مدرس فوتسال آسیا و عضو کادرفنی تیم تاسیسات دریایی در این باره اعلام کرد:پس از قهرمانی این تیم، وحید شمسایی گزینه بهترین بازیکن سال ۲۰۱۵ آسیا شده است.
تیم فوتسال تاسیسات دریایی با پیروزی ۵-۴ مقابل القادسیه کویت به عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در اصفهان دست یافت.

سرمربی چارلتون:قوچان نژاد گل فوق العاده ای زد.
سرمربی باشگاه چارلتون انگلیس به تمجید از مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.
در دیدارهای جام اتحادیه فوتبال انگلیس سه شنبه شب، چارلتون مقابل داگنهام به برتری پرگل ۴-۱ رسید.
گل چهارم چارلتون را در این دیدار، رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی این تیم به ثمررساند، که همین مسئله باعث شد سرمربی این تیم به تمجید از مهاجم تیمش بپردازد.
گای لوزون، سرمربی چارلتون درپایان این بازی در مصاحبه با سایت این باشگاه گفت:رضا گل فوق العاده‌ای به ثمر رساند که کیفیت بالایی داشت و تکنیک زیادی هم چاشنی آن بود. از او راضی هستیم و باید صبر کرد و دید چه اتفاق‌هایی رخ خواهد داد.

کواچ:یکی از کاندیداهای صعود به المپیک هستیم، جام جهانی سختی پیش رو داریم.
اسلوبودان کواچ سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال ایران در خصوص آخرین شرایط این تیم در آستانه اعزام به جام واگنر گفت: بعد از لیگ جهانی استراحت کوتاهی داشتیم. خیلی سخت کار کردیم و حالا آماده هستیم تا در جام جهانی و جام واگنر بازی و نتایج خوبی کسب کنیم.
وی با اشاره به مسابقات جام واگنر خاطرنشان کرد: با تیم‌های قدرتمندی پیش از جام جهانی بازی خواهیم کرد و این موضوع تاثیر زیادی بر روند آماده‌سازی بازیکنان دارد. اینکه بگویم قطعاً از جام جهانی به المپیک می‌رویم شاید درست نباشد و نمی‌توانم بگویم که چند درصد این شانس را داریم که از جام جهانی به المپیک برسیم، اما ما مقابل تمام تیم‌ها بازی کرده و توانسته‌ایم برابر آنها به پیروزی برسیم و حالا یکی از نامزدهای صعود به المپیک هستیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد مسابقات جام جهانی در ژاپن عنوان کرد: خیلی سخت است که در ۱۵ روز ۱۱ مسابقه انجام دهیم و در روزهایی که برای استراحت تعیین شده باید شهر خود را تغییر دهیم. کار سختی در پیش داریم اما خوشبختانه هیچ مصدومی نداریم و آماده هستیم. تمام بازیکنان سخت کار کرده‌اند و می‌توانیم به آنها امیدوار باشیم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*