خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

لیگ برتر فوتبال ایران و مصاف پرسپولیس و استقلال خوزستان در گرمای طاقت فرسای اهواز
هفته دوم این رقابت ها عصر پنجشنبه با برگزاری چهار دیدار آغاز می شود که طی آن پدیده مشهد میزبان فولاد خوزستان است، در اهواز، استقلال صنعتی میزبان پرسپولیس تهران است.
سرخپوشان پایتخت که در هفته نخست مقابل پدیده مشهد با تساوی ۲-۲ متوقف شدند برای جبران ناکامی و رسیدن به رده های بالای جدول در پی برد دراین مسابقه هستند.نفت تهران پذیرای صبای قم است و دوتیم تهرانی راه آهن و سایپا رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.سایر بازی های این هفته جمعه برگزار خواهد شد.

as111203+632012ed2q

مدیربرنامه های جاسم کرار:این بازیکن تا فردا پول نگیرد از استقلال جدا خواهد شد.
مدیربرنامه های بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال تهران، با بیان اینکه مسئولان این باشگاه مطالبات کرار جاسم را پرداخت نکرده‌اند، اظهار داشت: مدیران استقلال تا فردا فرصت دارند که پول کرار را بدهند، در غیر این‌صورت این بازیکن مقابل ملوان به میدان نخواهد رفت.
وی افزود: کرار امروز و فردا در تمرینات حضور خواهد داشت، اما اگر مطالباتش پرداخت نشود، فردا درخواست جدایی‌ او از استقلال را به مسئولان این باشگاه می‌دهیم. کرار ۱۰۸ میلیون تومان از سال گذشته طلب دارد و ۱۱۲ میلیون تومان مالیاتش را نیز خودش پرداخت کرد.
مدیربرنامه‌های کرار خاطرنشان کرد: مسئولان استقلال گفته بودند که پیش از نخستین دیدار استقلال در لیگ، پول کرار را می‌دهند، اما هنوز خبری نشده است و وی امسال هیچ پولی نگرفته است.

مدیرفنی آلکمار:با جهانبخش صاحب یک بازیکن تمام عیار شدیم
پس از اینکه علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم نایمخن هلند به صورت رسمی قرارداد ۵ ساله با آلکماری‌ها را امضا کرد، ارنی استیوارت مدیرفنی این باشگاه اظهارداشت:با علیرضا جهانبخش ما در پستی کلیدی دومرتبه صاحب بازیکنی تمام عیارشدیم.حضور او در آلکمار خواسته مان بود ومی‌خواستیم بعد از استیون برگویس جانشینی شایسته برای او داشته باشیم.

مورینیو:فصل نقل و انتقالات برای من تمام شده است.
بعد از دو تلاش نافرجام چلسی برای خرید جان استونز، مدافع انگلیسی اورتون، به نظر می‌رسد که ژوزه مورینیو دیگر از جذب این بازیکن ۲۱ ساله منصرف شده است، چون نمی‌خواهد که پس از آغاز فصل جدید لیگ برتر مهره‌ای جدید را به تیمش اضافه کند.
مورینیو که استونز را به عنوان جانشینی برای جان تری پا به سن گذاشته در نظر گرفته بود، در گفت‌و‌گو با تاک‌اسپورت اظهار داشت: من همان چیزی را که هر فصل می‌گویم، تکرار می‌کنم. بازار نقل‌و‌انتقالات برای ما تمام شده است. من دوست ندارم بعد از آغاز فصل در بازار نقل‌و‌انتقالات فعالیتی صورت بگیرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*