خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

قلعه نویی از ملوان انزلی جدا شد.
سرمربی فصل پیش تیم فوتبال استقلال که در فصل نقل و انتقالات لیگ پانزدهم هدایت تیم ملوان را برعهده گرفته بود، دو هفته پس از شروع فصل جدید این مسابقات از سمت خود کنار رفت.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:امیر قلعه‌نویی بعد از گذشت دو هفته از رقابتهای لیگ برتر فوتبال با باشگاه ملوان قطع همکاری کرد. وی پیش از دیدار با استقلال در خصوص مسایل مختلف این تیم از جمله حق و حقوق بازیکنان و نیز تعیین اسپانسر با مسئولان ملوان گفتگو کرده بود با این حال تصمیم به قطع همکاری با این تیم گرفت.
احمد دنیامالی رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان هم در گفتگو با خبرنگار مهر این خبر را تایید کرد و گفت: مذاکرات برای تعیین سرمربی جدید آغاز شده است و امروز این اتفاق خواهد افتاد.

203++652ff4ret53202jk7uy

اسپانسر خواهان حضور رویانیان در پرسپولیس شد.
در حالی که سرخپوشان پایتخت هنوز اسپانسر خود را دراین فصل مشخص نکرده اند، اما دو شرکت برای حمایت مالی از این باشگاه اعلام آمادگی کرده و حضور خود را منوط به بازگشت محمد رویانیان به پرسپولیس کرده اند.
محمد رویانیان در این باره گفت: من مسوولیتی در این شرکت ندارم و تنها به عنوان مشاور در این شرکت مذاکره خود را با پرسپولیس دنبال می کنم. من همیشه گفته ام هوادار پرسپولیس هستم و اکنون نیز وظیفه خود می دانم بعنوان یک هوادار هر کمکی از دستم برمی آید انجام دهم. با این شرکت صحبت کردم و آنها نیز اعلام آمادگی کردند و اکنون مذاکره می کنیم. من در این شرکت نقش مشاور را دارم تا آنها نیز بتوانند درآمدزایی داشته باشند و مسوولیتی ندارم.

ونگر:پتر چک بخشی از شکست آرسنال مقابل وستهام بود.
پس از شکست دوبه صفر خانگی آرسنال مقابل وستهام در هفته اول لیگ برتر انگلیس، سرمربی توپچی ها حاضر نشد دروازه بان این تیم به عنوان مقصر اصلی شکست برابر وستهام یاد کند.
آرسن ونگر گفت: من چیزی به چک نگفتم. امروز نمی‌توانم کسی را به طور فردی مقصر این شکست بدانم. فقط او نبود. ما چنین تجربه‌ای در خط دفاعمان داریم. این یک شکست جمعی بود. خیلی چیزها می‌توان درباره این بازی گفت. و می‌دانم که حتی پیش از ضربه آزاد هم ما مشکل داشتیم.
سرمربی فرانسوی آرسنال گفت: فقط می‌توانم تکرار کنم: اگر نیاز به راه حلی استثنایی باشد ما قطعا به سراغ آن می‌رویم. اما فکر نمی‌کنم که باید بگوییم ما حتما نیاز به راه حلی از بیرون تیم برای حل مشکلاتمان داریم.

زیدان گزینه سرمربیگری مارسی شد.
نشریه آس اسپانیا ادعا کرده است که سران باشگاه مارسی فرانسه، زین‌الدین زیدان، ستاره پیشین تیم‌ ملی فرانسه و رئال‌مادرید را به عنوان جانشین مارچلو بیلسا، سرمربی مستعفی خود در نظر گرفته‌اند.
بیلسا در ابتدای هفته جاری پس از شکست خانگی مارسی برابر لیل در هفته اول لوشامپیونه استعفا کرد و دلیل آن را بدقولی مسئولان باشگاه برای عمل به وعده خود در خصوص تمدید قرارداد وی اعلام کرد.
زیدان اگرچه هرگز برای مارسی بازی نکرده اما همیشه در قلب هواداران این تیم جای داشته است.

دیپای:پوشیدن پیراهن شماره هفت یونایتد افتخار بزرگی است.
پس از جدایی آنخل دی‌ماریا به مقصد پاری سن ژرمن، دیپای شماره ۷ یونایتد را به تن کرد و پا جای بزرگانی نظیر جورج بست، اریک کانتونا، دیوید بکام و کریستیانو رونالدو گذاشت. او عنوان کرد که به پوشیدن این پیراهن افتخار می‌کند و می‌تواند انتظارات را برآورده کند.
وی دراین باره گفت:بله، البته که از فشار این پیراهن و تاریخش مطلع هستم. من از تاریخ استقبال می‌کنم ولی می‌خواهم خودم باشم. پوشیدن شماره ۷ منچستر افتخار بزرگی است. سال گذشته هم در پی اس وی با شماره ۷ بازی کردم و خیلی گل زدم و به این شماره اطمینان دارم. می‌خواهم خلاقیت و گلزنی را به منچستر بیاورم. باید با نظم در خط میانی بازی کنم. نمی‌توانم خیلی توپ را از دست بدهم ولی وقتی وارد یک سوم حریف می‌شوم، اجازه ریسک کردن به من داده شده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*