خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه امیر خسروجردی

کفاشیان:کی روش قرارداد دارد و به ایران بازخواهد گشت.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره بازگشت کارلوس کی‌روش گفت: شک نکنید که کی‌روش قرارداد دارد و به آن احترام می‌گذارد و بازمی‌گردد. از اول هم صحبت‌هایی کرده بود که بازمی‌گردد اما مربی ثابت است و پروازی نیست و آن مدت بیشتری که نبوده با هماهنگی ما بوده است.
علی کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا صداوسیما بدهی فصل گذشته خود به فدراسیون فوتبال را با این کار پرداخت کرده است، تاکید کرد: هنوز هم ۲۲ میلیارد از صداوسیما طلبکار هستیم و آنها این پول را پرداخت نکرده‌اند؛ چرا که می‌گویند دولت به ما در این زمینه بودجه‌ای نداده و نمی‌توانیم پول شما را بدهیم. با روش جدیدی که قرار است آن را اجرا کنیم، پول فوتبال از سایر برنامه‌ها جدا می‌شود و مستقیم به حساب ما واریز می‌شود. البته که در این روش کیفیت کار هم بالا می‌رود.

das02-+6-659sa

جهانبخش به الکمار هلند پیوست.
خبرگزاری تسنیم در خبری اختصاصی نوشت:پس از درخواست رسمی مسئولان باشگاه آزد آلکمار هلند برای حضور علیرضا جهانبخش در این تیم، باشگاه نایمخن با جدایی مهاجم ایرانی‌اش موافقت کرد.
به این ترتیب مذاکراتی بین باشگاه آلکمار و جهانبخش صورت گرفت و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به صورت رسمی با این باشگاه به توافق رسید تا فصل آینده در تیم آلکمار توپ بزند.

طاهری مدیرعامل پرسپولیس شد.
با رای اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، علی اکبر طاهری سرپرست سرخپوشان رسما به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد.
طاهری پیش از این هم در مقطعی مدیرعاملی پرسپولیس را بر عهده داشت.

رحمان:در المپیک ریو ۳۰۰ کیلو را بالای سر می برم.
سیامند رحمان قویترین مرد وزنه بردای معلولین آسیا و جهان درباره مسابقات وزنه‌برداری معلولان قهرمانی آسیا اظهار داشت: همه رقبا به جز وزنه‌برداران مصری و عراقی حضور داشتند و این نشان دهنده سطح بالای رقابت‌ها بود. من در همان حرکت اول طلایم را قطعی کردم و در حرکت‌های دوم و سوم تلاش کردم رکور جهان را جابه‌جا کنم که عنایت خدا شامل حالم شد و موفق به انجام این کار شدم.
قوی‌ترین وزنه‌بردار معلولان جهان در پاسخ به این سوال که چرا رکورد ۳۰۰ کیلوگرمی را ثبت نکرد؟ گفت: توان این را داشتم که به این وزنه برسم اما مربیان صلاح ندانستند این کار را در زمان فعلی انجام دهم. قرار بر این شد که در پارالمپیک به وزن ۳۰۰ کیلویی حمله کنم و یک رکورد تاریخی را به ثبت برسانم.

ونگر:به دنبال جذب بنزمان نیستیم
روزنامه آ.اس چاپ مادرید اسپانیا در این باره نوشت:آرسنال قصد دارد پیشنهادی ۶۵ میلیون یورویی برای جذب بنزما به رئال مادرید ارائه کند. با این حال، آرسن ونگر سرمربی توپ‌چی ها در کنفرانس خبری پس از دیدار مقابل چلسی که با پیروزی این تیم همراه بود، هر گونه تمایل به جذب مهاجم رئال را تکذیب کرد.
وی در پاسخ به اینکه آیا آرسنال مایل به جذب بنزما است گفت:نه، واقعا نه.
با این حال، ونگر پیشتر نیز انتقال‌هایی که بعدا انجام شده را تکذیب کرده بود و چنین رفتاری از او مشاهده شده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*