خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

کیمیا علیزاده با قهرمانی در رقابت های تکواندو روسیه تاریخ ساز شد.
در این رقابت ها عصر یکشنبه و در بخش بانوان، کیمیا علیزاده تکواندو کار وزنه منهای ۵۷ کیلوگرم تیم ملی ایران با برتری مقابل حریفانش به جمع چهار نفر برتر این وزن راه یافت که در مرحله نیمه نهایی هم حریف اهل کرواسی خود را ۸-۴ از پیش رو برداشت و مقتدارنه به دیدار فینال صعود کرد.
علیزاده در مسابقه نهایی به مصاف جید جونز انگلیسی، قهرمان بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن رفت و در حالی که دو تکواندوکار در وقت های قانونی ۳-۳ مساوی بودند، تکواندوکار ایرانی با کسب امتیاز طلایی گردن آویز طلا را از آن خود و با قرار گرفتن در سکوی قهرمانی شگفتی بزرگ این دوره از پیکارها را رقم زد.

sdf0032+6625-985rf

آشورزاده قهرمان مسابقات تکواندو جایزه بزرگ روسیه شد.
درادامه رقابت های تکواندو گرند پریکس روسیه، فرزان آشورزاده تکواندوکار وزنه منهای ۵۸ کیلوگرم تیم ملی ایران که با شکست تمامی حریفانش به دیدار نهایی راه یافته بود در این مسابقه حساس هم کارلوس ناوارو مکزیکی را ۸-۵ مغلوب کرد و با شایستگی به مدال طلا دست یافت.
آشورزاده با قهرمانی دراین رقابت ها، ۴۰ امتیاز دیگر به امتیارات خود اندوخت و ضمن قرار گرفتن در رده اول رنکینگ المپیک و جهان دراین وزن در آستانه کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ نیز قرار گرفت.

تیم ملی بسکتبال ایران راهی آلمان خواهد شد.
تیم ملی بسکتبال ایران چهارشنبه بیست و هشتم مرداد با ۱۴ بازیکن راهی آلمان می‌شود، تا اردویی تدارکاتی و دو بازی دوستانه در این کشور داشته باشد.
ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی با هدایت دیرک باوئرمان آلمانی در بیست و هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می کند و به دنبال کسب سهمیه المپیک است.

بلاتر:پلاتینی گفت اگر استعفا ندهم زندانی خواهم شد.
سپ بلاتر رئیس مستعفی فیفا که در ماه می برای پنجمین مرتبه در انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال پیروز شد، ادعای عجیبی درباره همکارش در یوفا کرده است.
بلاتر که سرانجام مجبور شد از ریاست فیفا استعفا کند، می‌گوید میشل پلاتینی رئیس یوفا به او گفت که احتمالش هست اگر از سمتش کناره‌گیری نکند، زندانی شود. بلاتر که در ماه می به عنوان رئیس فیفا انتخاب شد، به دلیل اتهام فساد مالی گسترده از سوی اف بی آی تحت تعقیب قرار گرفت و چند روز بعد اعلام استعفا کرد.
وی افزود: پلاتینی داشت با بردارم ناهار می‌خورد و در حالی که با او پشت یک میز نشسته بود به او گفت سپ باید پیش از انتخابت کناره‌گیری کند چون ممکن است به زندان بیفتد.
بلاتر با این ادعا پلاتینی را که از حمایت وسیعی برای تکیه زدن بر کرسی او برخوردار است، به دسیسه چینی علیه خودش متهم کرده است.

آرسنال در پی جذب ادینسون کاوانی
رسانه های انگلیس خبر دادند، باشگاه آرسنال پس از ناکامی در جذب کریم بنزما بازیکن رئال مادرید، برای ترمیم خط حمله خود به دنبال جذب ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای تیم پاری سن ژرمن فرانسه است.
کاوانی دو فصل پیش با ۶۰ میلیون یورو از ناپولی راهی پاری سن ژرمن شد و انتظار می‌رود که پاریسی ها، مبلغی کمتر از ۵۰ میلیون یورو در ازای او قبول نکنند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*