خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

5d5ds++++d5d

سجادی:از نگاه ما، طاهری سرپرست پرسپولیس است، نه مدیرعامل
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی درباره تامین بودجه دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس نیز خاطر‌نشان کرد: این دو تیم اسپانسر دارند و وزارت ورزش و جوانان وظیفه‌ای برای تامین بودجه آنها ندارد. ان‌شا‌ء‌الله مشکلی در این زمینه نیست و بودجه آنها از سوی اسپانسر تامین خواهد شد.
نصرالله سجادی دراین باره که گفته می‌شود طاهری، سرپرست باشگاه پر‌سپولیس حکم مدیر عاملی دریافت کرده است، گفت: خیر چنین چیزی نیست و او هنوز سرپرست این باشگاه است.
وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود طاهری مقداری از بودجه پر‌سپولیس را از صندوق حمایت از پیشکسوتان تامین می‌کند، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست.

یزدانی به علت مصدومیت رقابت های جهانی را از دست داد.
ایسنا نوشت:رضا یزدانی، کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد به دلیل مصدومیت حضور در مسابقه‌های جهانی ۲۰۱۵ لاس‌وگاس آمریکا را از دست داد.
پیش از این کمیته پزشکی فدراسیون کشتی تصمیم‌گیری در این خصوص را بر عهده کادر فنی تیم ملی گذاشته بود که با توجه به مصدومیت شدید رضا یزدانی، وی قادر به همراهی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقه‌های جهانی نخواهد بود.
قرار است از بین عباس طحان و محمدحسین محمدیان یک نفر به عنوان ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در مسابقه‌های جهانی به روی تشک برود.

شکست سنگین آلکمار مقابل آژاکس در غیاب حهانبخش
در رقابت های فوتبال باشگاه های هلند، تیم آزد آلکمار در مصاف با حریف قدرتمندش، آژاکس آمستردام تن به شکست ۳به صفر داد.
آلکماری ها در دیدار برابر‌ آژاکس آمستردام، علی‌رضا جهانبخش، مهاجم ایرانی خود را در اختیار نداشتند، تا بدون حضور این شکست سنگین را متحمل شوند.
انورالقاضی دو بار در دقایق ۱۴ و ۳۸ و نمانیا گودلج در دقیقه ۴۰ گل‌های آژاکس را به ثمر رساندند تا اولین پیروزی این تیم و اولین شکست آلکمار در فصل جدید اردویژه رقم بخورد.

نیمار سوپر جام اروپا را از دست داد.
ستاره برزیلی آبی-اناریها به خاطر ابتلا به بیمار اوریون ۱۵ روز خانه نشین شد و دیدار سوپر جام اروپا برابر سویا را از دست داد.
بنابرین این بازیکن برزیلی علاوه بر غیبت در دیدار برابر سویا نمی تواند در دو دیدار رفت و برگشت برابر اتلتیک بیلبائو در سوپر جام اسپانیا هم به میدان برود.

جرارد:برای لیورپول آرزوی موفقیت می کنم
استیون جرارد پس از ۲۷ سال حضور در لیورپول، این تیم را به مقصد لوس آنجلس گلکسی ترک کرد. هافبک ۳۵ ساله، در شروع لیگ برتر، با انتشار ویدئویی برای تیم سابقش آرزوی موفقیت کرد.
وی گفت:دوست دارم از فرصت استفاده کرده و برای برندان و شاگردانش، آرزوی فصلی موفقیت آمیز کنم. می‌خواهم بازی‌های تیم سابقم را تماشا کرده و هم‌تیمی های قدیمی و خرید‌های جدید باشگاه را حمایت کنم و امیدوار باشم که این فصل، جام‌های خوبی کسب کنند. همچنین برای هواداران در خانه نیز آروزی بهترین ها را دارم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*