خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

تیم کامپوند ایران قهرمان جهان شد.
رقابت‌های قهرمانی تیروکمان جهان با قهرمانی تیم ملی کامپوند ایران در کپنهاگ دانمارک خاتمه یافت.
ایسنا دراین باره نوشت:دراین مسابقات، تیم ملی کامپوند مردان ایران متشکل از اسماعیل عبادی، مجید قیدی و امیر کاظم‌پور با نتیجه ۲۲۶ بر ۲۲۶ با کانادا مساوی کرد، اما در تیر طلایی توانست با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ این تیم را شکست دهد و با شایستگی قهرمان جهان شد.

sd000-+69-52f4r2+63

قیصر فوتبال آلمان پسر ارشدش را از دست داد.
فرانتس بکن بائر که به قیصر آلمان معروف است، شنبه اشتفان پسر ارشد خود را از دست داد و عزادار شد.
اشتفان پس از مدت ها مبارزه با تومور مغزی در سن ۴۹ سالگی جان خود را از دست داد.
وی که برخلاف پدرش فوتبالیست بزرگی نبود و در تیم های آماتوری مونیخ۱۸۶۰ و اوفنابخ سابقه بازی داشت و سپس به دنیای مربیگری روی آورد و در تیم زیر ۱۷ بایرن مونیخ فعالیت کرد.
از اشتفان بکن بائر به عنوان کاشف بازیکنان بزرگی چون توماس مولر، متس هاملس و باستین شواین اشتایگر نامبرده می شود.
درپی مرگ وی، علی دایی بازیکن اسبق بایرن مونیخ با ارسال پیامی برای فرانتس بکن باوئر رئیس افتخاری بایرن درگذشت فرزندش را به او تسلیت گفت.

کریم انصاریفرد به پانیونیوس یونان پیوست.
مهاجم فصل گذشته اوساسونا اسپانیا بعد از حضور یک ساله در این تیم ترجیح داد در این فصل به لیگ یونان برود و تجربه جدیدی را پشت سر بگذارد.
طبق اعلام سایت دی ناوارا و به نقل سایت پانیونیوس یونان، این باشگاه با قراردادی یک ساله و به صورت قرضی با مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به توافق رسیده و کریم انصاریفرد قراردادش را به امضا رسانده است.
کریم انصاریفرد پیش از این از لیگ پرتغال نیز پیشنهاد داشت، اما ترجیح داد در این تیم متوسط لیگ یونان فوتبالش را ادامه دهد.

مهاجم کروات رسما به استقلال تهران پیوست.
پروپیچ مهاجم جدید و کروات تیم فوتبال استقلال تهران پس از توافق با مسئولان این باشگاه، با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد دوساله خود را رسما با آبی پوشان پایتخت به ثبت رساند.

پیشنهاد ۶۵ میلیون یورویی آرسنال به کریم بنزما
ایسنا نوشت:توپچی های شمال لندن خواهان جذب بنزمامهاجم فرانسوی رئال مادرید هستند و آرسن ونگر برای این که این بازیکن به آرسنال بپیوندد پیشنهادی ۶۵ میلیون یورویی ارائه کرده است و پروژه امضای قرارداد با یک هافبک را هم متوقف کرد..
به نوشته سایت آ اس آرسنال برای تقویت تیم به یک مهاجم طراز اول و یک هافبک نیاز دارد که کریم بنزما در اولویت است. توپچی‌ها سال‌هاست که مهاجمی همچون تیری آنری و فان‌پرسی نداشته‌اند. سال گذشته آلکسیس سانچس تنها ۱۶ گل به ثمر رساند و ژیروی فرانسوی که مهاجم اصلی تیم محسوب می‌شد تنها ۱۴ بار گلزنی کرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*