خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

پرسپولیس – ذوب آهن، شکست مقابل نماینده اصفهان و تداوم قعرنشینی در جدول
درادامه هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران عصر پنجشنبه پرسپولیس تهران بحران زده در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن اصفهان بود که درپایان مقابل مهمانش تن به شکست ۲-۱ داد، تا با این نتیجه سرخپوشان پایتخت ضمن پذیرفتن دومین باخت پیاپی خود همچنان در قعرجدول رده بندی قرار گیرند.

kkd003+632620++652r4

دراین دیدار پرسپولیس بازی بهتری را نسبت به ذوب آهن به نمایش گذاشت و بارها تا آستانه رسیدن به گل برتری پیش رفت، اما بی دقتی مهاجمان این تیم و هوشیاری دروازه بان ذوب آهن باعث شد دروازه مهمان بسته بماند.درنیمه دوم پرسپولیس تیم برتر میدان بود و روی خطای مدافع ذوب آهن به یک ضربه پنالتی نیز دست یافت، اما این ضربه را امید عالیشاه به دست مظاهری دروازه بان ذوب کوبید و بهترین موقعیت سرخپوشان از دست برود.
درادامه، پرسپولیس همچنان هجوم را در دستور کار قرار داد و روی شوت از پشت محوطه جریمه امید عالیشاه به گل برتری رسید.در ادامه، ذوب آهن که بازی را باخته بود برای جبران هجوم را در دستور کار قرار داد و روی اشتباه سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس و ضربه سر کاوه رضایی به گل تساوی رسید.
در دقایق پایانی، پرسپولیس که بازی را از دست رفته می دید دوباره آهنگ دروازه ذوب آهن کرد، اما در لحظات پایانی فغانی داور مسابقه در محوطه جریمه اعلام خطای پنالتی کرد که این ضربه را مسعود حسن زاده به گل برتری ذوب آهن تبدیل کرد و باعث شد که پرسپولیس در حضور تماشاگرانش سومین شکست فصل خود را تجربه کند.
در سایر بازی ها نیز، سپاهان مقابل فولاد خوزستان ۱-۱ مساوی متوقف شد، استقلال خوزستان با یک گل سایپای تهران را شکست داد و به سومین برد پیاپی خود دست یافت و گسترش فولاد تبریز با همین نتیجه از سد مهمانش سیاه جامگان مشهد گذشت.
سایر بازی های هفته چهارم جمعه برگزار می شود.

پیکان با شکست مقابل العربی قطر از رسیدن به فینال باشگاه های آسیا بازماند.
در مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا در تایوان پنجشنبه، پیکان تهران به مصاف العربی قطر رفت و در پایان سه به صفر مغلوب این تیم شد و از رسیدن به مسابقه فینال محروم شد.
پیکانی ها دراین دیدار با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۵ مغلوب العربی قطر شدند.

بانوی قایقرانی ایران سهمیه بازی های پارالمپیک ریو را کسب کرد.
ایسنا دراین باره نوشت:در رقابت های جهانی و در مسابقه فینال رده ای، شهلا بهروزی‌راد قایقران تیم ملی ایران در رده ششم ایستاد و سهمیه پارالمپیک ریو را از آن خود کرد.
ایران با سه ورزشکار در بخش معلولان این مسابقات شرکت کرده بود که یک سهمیه بدست آورد.

پدرو رسما به چلسی پیوست.
سایت باشگاه چلسی پنجشنبه اعلام کرد که آبی‌پوشان لندن با قراردادی چهار ساله با ارزش ۲۱ میلیون پوند، پدرو رودریگس را به خدمت گرفته‌‌اند.
پدرو ۲۸ ساله پس از ناتان، فالکائو، آسمیر بگوویچ، دانیلو پانتیچ و بابا رحمان ششمین خرید تابستانی ژوزه مورینیو برای چلسی است.
وی پس از امضای قراردادش با چلسی اظهار داشت: بسیار خوشحالم که به چلسی پیوسته‌ام. برای آغاز کارم در چلسی هیجان زیادی دارم و به این تیم پیوسته‌ام تا به بردن جام ادامه دهم. از باشگاه و هواداران به خاطر اینکه فرصت پوشیدن پیراهن آبی را به من دادند، تشکر می‌کنم.

روبن:دیپای یونایتد را به جام خواهد رساند.
پس از پیروزی ۳-۱ منچستر یونایتد مقابل اف سی بروژ بلژیک در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا که با درخشش فوق العاده ممفیس دیپای بازیکن هلندی شیاطین سرخ همراه بود، آرین روبن هم تیم وی در تیم ملی هلند در این باره گفت:دیپای می‌تواند به یکی از بهترین‌های جهان تبدیل شود. او در سطح خیلی بالایی بازی می‌کند ولی بازی کردن در یکی از بهترین باشگاه‌های جهان باعث پیشرفت او خواهد شد. منچستریونایتد می‌خواهد به روند پیروزی برگردد و حضورش در یونایتد کمک زیادی به این موضوع خواهد کرد. می‌دانم که لیورپول هم خواهان جذب او بود ولی پیوستن به یونایتد تصمیم آسانی بوده است. دلیلی وجود ندارد که به باشگاهی بپیوندد که در چمپیونزلیگ نیست. همچنین در دیگر باشگاه، لوئیس فان خال حضور دارد که یکی از بهترین مربیان دنیاست و ممفیس می‌تواند به یکی از بهترین‌ها تحت هدایت او تبدیل شود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*