خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با شکست تحقیرآمیز پرسپولیس مقابل سپاهان آغاز شد.
بازی های این هفته عصر پنجشنبه با چهار دیدار آغاز شد که طی آن پرسپولیس تهران در مصاف با میزبانش فولاد مبارکه سپاهان در یک بازی کاملا انتقاد آمیز ۴-۲ مغلوب شد، تا سرخپوشان پایتخت با این نتیجه ضمن پذیرفتن دومین شکست پیاپی خود با یک امتیاز و قرار گرفتن در رده پانزدهم جدول رده بندی وارد بحران شوند.
دراین دیدار سپاهان در هر دونیمه تیم برتر میدان بود و روی غفلت بازیکنان پرسپولیس به چهار گل رسید و با این برد شیرین نه امتیازی شد و درصدر جدول رده بندی قرار گرفت.
در مشهد، سیاه جامگان ابومسلم مقابل مهمانش نفت تهران به برتری یک به صفر رسید.
در قم، صبای این شهر مقابل مهمانش گسترش فولاد تبریز ۱-۱ مساوی متوقف شد و در بندرانزلی، ملوان این شهر در روزیکه حمید استیلی را برای نخستین بار به عنوان سرمربی روی نیمکت داشت مقابل مهمانش استقلال اهواز به پیروزی دو به صفر رسید.
سایر بازی های این هفته عصر جمعه برگزار خواهد شد.

gfh20fgh25tt5t5rffd

جهانبخش:بی صبرانه منتظر بازی با نایمخن هستم
علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فصل قبل نایمخن هلند که به عضویت باشگتاه آزد آلکمار این کشور در آمده چهارشنبه شب در بازی نایمخن و اکسلسیور در ورزشگاه حاضر شد و مورد تمجید هو‌اد‌ا‌ران قرار گرفت.
در این مراسم مسئولان باشگاه نایمخن به پاس دو سال حضور موثر جهانبخش در نایمخن از او تقدیر کردند.
وی دراین باره گفت:نمی‌دانم وقتی با آلکمار به مصاف نایمخن برویم چه حس و حالی خواهم داشت، اما بی صبرانه منتظر این بازی هستم، چرا که این بازی یک بازی خاص و ویژه‌ برای من است. برای باشگاه نایمخن در این فصل آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم خودم نیز بتوانم در آلکمار مانند روزهای خوبم در نایمخن موفق باشم.

پادووانی و لوسیانو تا نیم فصل محروم شدند.
لوسیانوپریرا معروف به شیمبا و لئوناردو پادووانی مدافع فصل گذشته نفت تهران که به طرز عجیبی، هر ساله به طور قرضی به تیم های ایرانی منتقل می شده اند، با سهل انگاری اداری باشگاه سپاهان حداقل تا نیم فصل نمی توانند سپاهان را همراهی کنند.
این اتفاق در شرایطی رخ داده که شیمبا چهارمین سال حضور خود در فوتبال ایران را تجربه می کند و مشخص نیست چرا باز پای یک باشگاه برزیلی در میان بوده است. مسوولان سپاهان در تلاش هستند با گرفتن وکیل و نامه‌نگاری به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا از وجود این دو بازیکن بهره بگیرند، اما ظاهرا هیچ راهی وجود ندارد چرا که بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات امکان جا به جایی این دو وجود ندارد.

نامزدهای بهترین بازیکن یوفا مشخص شدند.
لیونل مسی، لوئیس سوارس و کریستیانو رونالدو به عنوان سه کاندیدای نهایی برای تصاحب عنوان بهترین بازیکن سال ۱۵-۲۰۱۴ اروپا انتخاب شدند.
هیئتی متشکل از ۵۴ روزنامه نگار ورزشی اروپا این سه بازیکن را از میان فهرست اولیه‌ای انتخاب کردند که ۱۰ بازیکن در آن جای داشتند. همان گروه داوری از میان این سه نفر بازیکن برتر سال را انتخاب می‌کنند و نام او را در تاریخ ۲۷ آگوست ( ۵ شهریور) اعلام می‌کنند.
رونالدو فصل پیش این عنوان را کسب کرد و فرانک ریبری در سال ۲۰۱۳ برنده این عنوان شد. آندرس اینیستا در سال ۲۰۱۲ و مسی در سال ۲۰۱۱ برندگان سال‌های پیشتر این عنوان بودند.

لام:گواردیولا ۱۰۰ درصد در بایرن می ماند.
کاپیتان تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان به ستایش از پپ گواردیولا پرداخت و تاکید کرد که این مربی اسپانیایی ۱۰۰ درصدر دربایرن خواهد ماند و قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد. فیلیپ لام افزود:من هر روز با گواردیولا کار می‌کنم. به همه این خبر را اعلام می‌کنم که گواردیولا ۱۰۰ درصد در بایرن می‌ماند. فکر نمی‌کنم شایعه‌های رسانه‌ها در کار گواردیولا تاثیری داشته باشد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*