خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران و شکست ناباورانه پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان
بازی های هفته دوم این مسابقات عصر پنجشنبه با برگزاری چهار دیدار آغاز شد که طی آن، پرسپولیس تهران در مصاف با میزبانش تیم جوان استقلال صنعتی خوزستان تن به شکست ۲-۱ داد، تا با این نتیجه، سرخپوشان پایتخت ضمن تحمل نخستین شکست فصل خود، دست خالی راهی تهران شوند.دراین دیدار، استقلال صنعتی که این فصل بازیکنان جوانی را در اختیار گرفته بازی را بهتر آغاز کرد و روی دوندگی بی امان بازیکنانش و اشتباهات محرز دروازه بان و مدافعین پرسپولیس به دوگل دست یافت و در عین ناباوری به سه امتیاز شیرین دست یافت.
در آنسوی میدان، پرسپولیس بازی ناامید کننده ای به نمایش گذاشت و نشان داد تا رسیدن به آمادگی آرمانی خود زمان درازی درپیش دارد.در نیمه دوم این دیدار، هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس با دریافت کارت قرمز مستقیم از محسن ترکی از زمین مسابقه اخراج شد.
در سه بازی دیگر نیز، سایپا دو به صفر راه آهن را شکست داد، نفت تهران در مصاف با مهمانش صبای قم ۱-۱ مساوی متوقف شد و بازی تیم های پدیده مشهد و فولاد خوزستان نیز با همین نتیجه خاتمه یافت.
سایر بازی های هفته دوم جمعه برگزار خواهد شد.

fsd0012+30s23fr43

رده بندی فیفا، تیم ملی ایران در رده چهل و یکم جهان قرار گرفت.
رده بندی برترین تیم های ملی فوتبال جهان در ماه آگوست پنجشنبه از جانب فیفا اعلام شد که براین اساس، تیم ملی ایران با ۷۱۸ امتیاز و سه پله سقوط نسبت به ماه گذشته، در مکان چهل و یکم جهان و نخست قاره آسیا قرار گرفت.
در این رده بندی، آرژانتین همچنان در صدر قرار دارد و تیم های بلژیک و آلمان دوم و سوم هستند.

دی ماریا رسما به پاری سن ژرمن پیوست.
آنخل دی‌ماریا بازیکن آرژانتینی فصل قبل منچستر یونایتد انگلیس پنجشنبه مراحل پایانی انتقال خود را پاری سن ژرمن فرانسه پشت سرگذاشت و با قراردادی ۴ ساله رسما به قهرمان لوشامپیونه پیوست.
این ستاره‌ آرژانتینی که تنها یک فصل در منچستر یونایتد حضور داشت نتوانست چهره موفقی در این تیم داشته باشد.سن‌ژرمن برای تحقق این انتقال، رقمی حدود ۶۳ میلیون یورو به حساب یونایتد‌ها واریز کرد تا توانست با دی‌ماریا قرارداد امضا کند.

توافق بارسلونا و منچستر یونایتد بر سر انتقال پدرو به شیاطین سرخ
دوتیم منچستر یونایتد و بارسلونا با قرارداد ۳۲ مییلیون یورویی برای انتقال پدرو به توافق رسیدند.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:دو باشگاه مهم اروپا ضمن تائید این توافق شرط رفتن پدرو را برگزاری مسابقه سوپ کاپ یوفا تعیین کردند که سه‌شنبه تاریخ آن است. دو طرف رقم این انتقال را ۲۶ میلیون یورو تعیین کردند و در آینده نیز یک مبلغ ۶ میلیون یورویی دیگر به تیم بارسا پرداخت خواهد شد.
لوئیس فان خال هم به تازگی اعلام کرده بود پدرو بازیکنی است که منچستر می‌داند در تیمش کم دارد. وی به روزنامه سان گفت: بارسلونا سرعت نیمار و مسی را دارد و آنها پدرو را پشت سر این دو دارند و ما باید با آنها رقابت کنیم. ما در صورتی می‌توانیم عناوین فصل را ببریم که بتوانیم بازیکنی سرعتی و با خلاقیت بخریم.

اریکسون:زلاتان به زودی به میلان می پیوندد.
اسفن گوران اریکسون سرمربی سوئدی سابق تیم ملی فوتبال انگلیس براین باور است که زلاتان ابراهیموویچ بازیکن پاری سن ژرمن فرانسه فصل آینده را با پیراهن میلان ایتالیا به میدان خواهد رفت. وی گفت: من براین باور هستم که زمان بازگشت زلاتان به میلان نزدیک شده است. او تا قبل از پایان یافتن فصل جابجایی تابستانی به میلان خواهد پیوست. حضور دوباره زلاتان در میلان هم به نفع این تیم ایتالیایی و هم به نفع خود زلاتان است.
زلاتان پیش از این هم در میلان بازی کرد و توانست با این تیم قهرمانی در رقابت های سری آ ایتالیا را به دست آورد و در بین هواداران روسونری از محبوبیت زیادی برخوردار است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*