خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه امیر خسروجردی

بیت اله عباسپور درگذشت.
ایسنا دراین باره نوشت:بیت‌الله عباسپور قهرمان پرورش اندام ایران شامگاه سه‌شنبه سوم شهریور ماه در بیمارستان آتیه تهران درگذشت.
این قهرمان پرورش اندام ایران و جهان از مدت‌ها پیش به دلیل بیماری در بیمارستان آتیه بستری شده بود و سرانجام پس از ماه‌ها مقاومت ساعت ۲۳:۱۵ شامگاه سه‌شنبه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

33ffvb32602hgbgf

مهرو کمرانی بهترین مربی جهان شد.
سایت فدراسیون تکواندو اعلام کرد، پس از قهرمانی مقتدرانه تیم تکواندو نوجوانان ایران در دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان، مهرو کمرانی سرمربی این تیم عنوان بهترین مربی این دوره را از آن خود کرد.
نوجوانان تکواندوکار دختر ایرانی در این پیکارها با ۵ مدال طلا، یک نقره و یک برنز و کسب ۸۳ امتیاز برای دومین بار بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد.

والیبال زیر ۲۳ سال جهان و شکست ایران مقابل کوبا
در ادامه این رقابت ها در دبی امارات چهارشنبه تیم والیبال ایران در سومین دیدار خود به مصاف کوبا رفت و در پایان ۳-۱ مغلوب این تیم شد و نخستین باخت خود را دراین دوره متحمل شد.
شاگردان پیمان اکبری در این مسابقه ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با امتیازهای ۳۱ – ۳۳، ۲۳ – ۲۵ و ۲۴ – ۲۶ به حریف قدرتمند خود واگذار کردند و تنها ست سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به سود خود رقم زدند.
تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران جمعه در چهارمین مسابقه رودرروی ایتالیا قرار خواهد گرفت.

برت فان مارویک سرمربی تیم ملی عربستان شد.
فدراسیون فوتبال عربستان سعودی اعلام کرد، قراردادی یک ساله را با برت فان مارویک امضا کرده است. این مربی هلندی ماموریت دارد تیم عربستان را به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برساند.
این مربی علاوه بر سرمربیگری در تیم ملی هلند، سابقه هدایت بروسیا دورتموند (۰۶-۲۰۰۴) و هامبورگ (۱۴-۲۰۱۳) را در کارنامه دارد، اما از بعد از اخراج شدن از هامبورگ در فوریه ۲۰۱۴ تیم جدیدی نداشت.

دیگر علاقه ای به خرید بنزما ندارم
سرمربی آرسنال تاکید کرد دیگر هیچ علاقه ای برای خرید مهاجم ر‌ئال‌ ماد‌رید ندارد.
آرسن ونگر در این باره اظهارداشت:داستان بنزما دیگر تمام شده است. دوست داشتیم او را به خدمت بگیریم، اما کریم با ر‌ئال‌ ماد‌رید قرارداد دارد. باشگاه رئال است که در زمینه تصمیم می‌گیرد. رئالی‌ها بارها تاکید کرده بودند علاقه‌ای برای فروش بنزما ندارند. بنزما نیز به خاطر این که با رئال قرارداد داشت، چند بار تاکید کرده بود قصد ترک برنابئو را ندارد.
آرسنال برای خرید بنزما ۷۰ میلیون یورو در نظر گرفته بود، اما مهاجم فرانسوی ر‌ئال‌ ماد‌رید ترجیح داد به جای رفتن به لندن و کار کردن زیر نظر هم وطنش در لیگ فو‌تبا‌ل اسپانیا باقی بماند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*