خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

محمد نوری به المسیمیر قطر پیوست.
خبرآنلاین دراین باره نوشت:محمد نوری به تیم تازه صعود کرده المسیمیر قطر پیوست
مدتی است که شایعه رفتن نوری به لیگ قطر شنیده می شود، اما امروز این شایعه به واقعیت تبدیل شد. مراسم معارفه نوری امشب برگزار می شود.

ghatayrtegw

تیموریان به ام صلال قطر پیوست.
کاپیتان تیم ملی فوتبل ایران که به دنبال ارائه پیشنهاد از جانب باشگاه ام‌صلال برای مذاکره با مسئولان باشگاه قطری راهی این کشور شده بود، سه‌شنبه پس از توافق نهایی قرارداد یک ساله خود را با این باشگاه امضا کرد.بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی تبریزبا قطری‌ها به توافق یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری رسیده و قراردادش را نیز به ثبت رساند. طبق برنامه تیموریان برای انجام امور شخصی به تهران باز می‌گردد و پس از سه روز به هلند سفر می‌کند تا در اردوی تیم جدیدش شرکت کند.
ام‌صلال فصل گذشته از پژمان منتظری، مدافع تیم ملی فوتبال ایران بهره می‌برد که این بازیکن با جدایی از تیم فصل گذشته‌اش به الاهلی پیوست.

حاج صفی با سپاهان تمدید کرد.
رسول خوروش سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره تمدید قرارداد احسان حاج‌صفی با این باشگاه گفت: با این بازیکن به توافق نهایی رسیدیم و حاج‌صفی یک سال دیگر قراردادش را با باشگاه سپاهان تمدید کرد.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: با ماندنی شدن حاج‌صفی در تیم سپاهان، لیست‌مان کامل شد و اکنون تمام بازیکنان مدنظر کادرفنی را جذب کرده‌ایم. دیگر نیاز به بازیکنی نداریم و با همین بازیکنان جمعه راهی اردوی ترکیه خواهیم شد.

ادینیو با السیلیه قطر به توافق رسید.
ستاره برزیلی فصل گذشته تراکتورسازی با باشگاه السیلیه به توافق نهایی رسید و برای امضای قرارداد با این باشگاه قطری وارد این کشور می شود.
السیلیه یکی از تیم هایی است که برای تقویت خط حمله خود ادینیو مهاجم سرشناس تراکتور سازی را زیر نظر گرفته است. سایت الرایه قطر اعلام کرد که قرار است این مهاجم برزیلی وارد قطر شود تا قرارداد خود را به صورت رسمی با السیلیه امضا کند و فصل آینده را با پیراهن این تیم به میدان برود.
ادینیو سومین و آخرین بازیکن خارجی السیلیه خواهد بود. این تیم قطری پیش از این با دراگوس گریگوری و رائول سدریک قرارداد امضا کرد و با جذب این بازیکن فعالیت این تیم در فصل جابجایی تابستانی بسته می شود.

با ادعای روزنامه مترو، راموس با سران منچستر یونایتد پنهانی توافق کرد.
در شرایطی که منابع اسپانیایی از جدایی قطعی راموس از رئال و عدم تمایل او برای مذاکره مجدد بر سر تمدید قرارداد با رئال مادرید خبر داده اند، روزنامه مترو انگلیس سه شنبه گزارش داد که این مدافع ارزشمند، در مذاکراتی پنهانی، بر سر قراردادی ۵ ساله با حقوق هفتگی ۲۱۲ هزار پوند با منچستریونایتد به توافق نیز رسیده است.
طبق همین گزارش، مبلغی که قرار است یونایتد برای این انتقال به رئال بپردازد، ۵۵ میلیون یورو خواهد بود. رئال مادرید سخت در پی جذب دخیا از یونایتد است و سرمربی شیاطین سرخ نیز این انتقال را تنها در شرایطی امکانپذیر دانسته است که رئالی ها نیز اجازه جدایی راموس برای پیوستن به یونایتد را صادر کنند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*