خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

پس از توافق اتمی، علاقمندی نایکی به اسپانسری تیم ملی فوتبال ایران
عباس ترابیان دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال دراین باره اظهارداشت:شرکت نایکی آمریکا عنوان کرده بود که علاقه‌مند است به عنوان اسپانسر پوشاک تیم ملی فعالیت کند، اما به واسطه فشار دولت آمریکا به دلیل وجود تحریم‌ها نمی‌تواند در این زمینه فعالیت کند.
وی ادامه داد: علاوه بر این شرکت‌هایی همچون پوما، آدیداس و کاپا ابراز علاقه‌مندی کرده بودند که به عنوان اسپانسر پوشاک تیم ملی فعالیت کند اما زمانی که قرار بود بحث جدی شود، به دلیل وجود تحریم‌ها کنار می‌کشیدند.
دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه پس از لغو تحریم‌ها هم‌اکنون باید با تامل بیشتری در رابطه با اسپانسرهای تیم ملی اقدام کنیم گفت: در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران در رتبه اول آسیا قرار دارد و با توجه به تفاهم انجام شده در سطح بین‌المللی و لغو تحریم‌ها، قطعا پیشنهادات بیشتری برای اسپانسرینگ پوشاک تیم ملی ارائه خواهد شد.

جهانبخش یکی از پرمشتری ترین بازیکن لیگ هلند است.
امیر هاشمی‌مقدم مدیربرنامه های علیرضا جهانبخش بازیکن تیم نایمخن هلند درباره اینکه یکی از سایت‌های هلندی خبر از حضور علیرضا جهانبخش در فهرست فروش تیم نایمخن داده است، گفت:علیرضا به هیچ وجه در لیست مازاد نایمخن نیست و اینکه می‌گوید بی‌مشتری محسوب می‌شود، حرف درستی نیست. اتفاقا جهانبخش یکی از پرمشتری‌ترین بازیکنان لیگ است، اما تیم‌ها برای جذب بازیکن منتظر هستند تا تکلیف یکسری مسائل روشن شود ضمن اینکه هنوز زمان زیادی برای نقل و انتقال فوتبال اروپا باقی مانده است.

زمان بازگشت اومانیا به ایران مشخص شد.
مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس تهران شنبه هفته آینده کشورش را به مقصد ایران ترک خواهد کرد. مدافع تیم ملی کاستاریکا از شرایطی که در تیم ملی کشورش دارد راضی نیست و برای سفر به تهران اعلام آمادگی کرده است.
چنانچه باشگاه پرسپولیس بلیت روز شنبه را برای بازگشت اومانیا به تهران اوکی کند، او تا روز دوشنبه به تهران خواهد رسید. نکته قابل توجه اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس اصرار داشتند اومانیا از همان کاستاریکا راهی ترکیه شود، اما این بازیکن تأکید دارد ابتدا تکلیف مطالباتش از باشگاه پرسپولیس مشخص شود و بعد از آن در تمرینات سرخپوشان حضور یابد.
اومانیا بابت قرارداد فصل پیش خود با باشگاه پرسپولیس مبلغ ۲۰۰ هزار دلار از این باشگاه طلبکار است.

جانشین ادینیو در تراکتور از تونس آمد.
حمزه یونس مهاجم ملی پوش تونسی چهارشنبه پس از مذاکره با مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریزبرای پیوستن به این تیم به توافق رسید و فصل آینده پیراهن تراکتورسازی را برتن خواهد کرد.بدین ترتیب این بازیکن جانشین ادینیوی برزیلی در جمع قرمزپوشان تبریزی خواهد شد.
حمزه یونس که سابقه بازی از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ در تیم الصفاقسی و ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ در تیم الساحلی تونس را در کارنامه خود دارد، طی فصول ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ عضو تیم پترولول رومانی بود و در ۵۲ بازی برای این تیم موفق شد ۳۴ گل به ثمر برساند.
گالیانی:برای خرید ایبرا همچنان منتظریم
نایب رئیس باشگاه میلان ایتالیا با تأکید بر اینکه میلان هنوز از بازگرداندن زلاتان ایبراهیموویچ به سن‌سیرو ناامید نشده است، اظهارداشت:باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود. ایبرا تنها کسی است که برای به دست آوردن او مجوز آدم‌کشی دارید!
آدریانو گالیانی همچنین در پایان خیال هواداران میلان را درباره تلاش میلان برای خرید اکسل ویتسل، بازیکن تیم زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه راحت کرد و گفت که روسونری از خرید این بازیکن بلژیکی منصرف شده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*