خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه امیر خسروجردی

adasd20a1254as98a

سایت کورا:تلاش القادسیه برای جذب طارمی با پیشنهادی ۱.۲ میلیون دلاری
این سایت گزارش کرد: باشگاه کویتی القادسیه تلاش می‌کند تا مهدی طارمی را برای فصل بعد در اختیار بگیرد.الکورا افزود:ظاهرا توافقات اولیه برای تحقق چنین انتقالی صورت گرفته است.برهمین اساس، پیش بینی می شود گلزن سرخپوشان درازای مبلغی به ارزش یک میلیون و دویست هزار یوروبه این تیم کویتی بپیوندد.
القادسیه قبل از به خدمت‌گرفتن طارمی ، رشید سومالیا، بازیکن غنایی را به ارزش ۲ میلیون دلار در اختیار گرفت.

پیشنهاد هفت میلیون یورویی نوریچ به جهانبخش
باشگاه نوریچ برای به خدمت گرفتن علیرضا جهانبخش به این بازیکن ایرانی پیشنهاد ۷ میلیون یورویی داده است.
ایسنا نوشت:علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی نایمخن که درخشش فوق العاده ای در تیم نایمخن داشت و توانست به عنوان بهترین بازیکن لیگ یک هلند انتخاب شود، بیشنهاد ۷ میلیون یورویی ازتیم نوریچ انگلیس دریافت کرده است.
نوریچ مدتهاست به دنبال یک مهاجم گلزن است وبه شدت عملکرد علیرضا جهانبخش را زیر نظر گرفته است.
جهانبخش با این پیشنهاد به گران قیمت ترین لژیونر تاریخ فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.

روبرتو کارلوس سرمربی تیم دژاگه شد.
ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه رئال مادرید به عنوان سرمربی جدید العربی قطر انتخاب شد.
العربی که اشکان دژاگه را در اختیار دارد در فصل قبل لیگ ستارگان قطر نتوانست نتایج خوبی به دست آورد. سران این باشگاه قصد دارند تیم خوبی را آماده فصل جدید کنند که در نخستین گام در نیمکت خود دست به تغییر زدند و روبرتو کارلوس را به عنوان سرمربی انتخاب کردند.
کارلوس سابقه زیادی در دنیای مربیگری ندارد. او در لیگ روسیه و ترکیه برای مدت کوتاهی مربیگری کرده است اما تجربه موفقی در هیچ کدام از این دو کشور ندارد.وی دراین باره گفت:بسیار خوشحالم که هدایت العربی را برعهده گرفته‌ام. اطمینان دارم که می توانم تجربه خوبی در فوتبال قطر داشته باشم. العربی تیم شناخته شده‌ای است. به این تیم آمده‌ام چون می‌خواهم جام به دست آورم. من اهداف زیادی دارم و می خواهم به آنها برسم.

ژاوی:فکر نمی کردم به فینال چمپیونز لیگ برسیم
کاپیتان بارسلونا که به نوعی در آخرین نشست خبری خود به عنوان بازیکن این تیم حاضر شده بود، درباره بازی فینال برابر یوونتوس گفت:این اولین فینال من نیست، با این حال چون آخرین بازی من با پیراهن بارسا خواهد بود، احساس عجیبی دارم. بازی خارق العاده ای خواهد شد. یک فینال رویایی، چرا که در ابتدای فصل فکرش را نمی کردم به فینال برسیم.

ردپای دبیرکل فیفا در تخلف ده میلیون دلاری
رسانه های آمریکایی ادعا کردند که ژرومه والکه یک پرداخت ۱۰ میلیون دلاری به جک وارنر، نایب رئیس سابق فیفا و رئیس سابق کنفدراسیون کونکاکاف داشته است، در حالی که فیفا اعلام کرده این پرداختی از سوی خولیو گراندونا، رئیس سابق فدراسیون فوتبال آرژانتین که رئیس کمیته مالی فیفا بود، صورت گرفت. گروندونا سال گذشته درگذشت.
اما اکنون نامه ای از اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی به دست آمده که نشان می دهد والکه در جریان این پرداخت بوده است.
در این نامه که امضای ملوفی اولیفانت، رئیس وقت اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی دیده می شود، از آقای والکه خواسته شده تا ۱۰ میلیون دلار از بودجه عملیاتی کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۱۰ را در اختیار پروژه ای که جک وارنر ریاست آن را برعهده داشت، قرار بگیرد.
وارنر یکی از ۱۴ عضو فعلی و سابق فیفاست که هفته گذشته توسط مقامات قضایی آمریکا دستگیر شد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*