خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

جهانگیری:سرخابی ها را به بخش خصوصی واگذار نمی کنیم.
معاون اول رییس جمهور می‌گوید دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید به دست یک بخش خصوصی توانمند اداره شود و اداره این دو باشگاه به دست هر بخش خصوصی داده نخواهد شد.
اسحاق جهانگیری در پاسخ به سوالی در مورد خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و نحوه واگذاری آنها نیز اظهار کرد: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال دو باشگاه مهم در ایران محسوب می‌شوند که بیشترین هواداران را نیز در اختیار دارند و شمار زیادی از جوانان طرفداران این دو تیم هستند و سرنوشت پرسپولیس و استقلال برای آنها بسیار مهم است.
وی افزود: ما باید آینده این دو باشگاه را به دست کسانی بسپاریم که به فکر منافع این دو باشگاه پرطرفدار باشند نه این که تنها به سود خود فکر کنند. درست است که خصوصی‌سازی به عنوان یک وظیفه بر عهده دولت است اما این بدین معنا نیست که هر نهاد و ارگان و بخشی را می‌توان به بخش خصوصی واگذار کرد. تمام تلاش ما این است که این دو باشگاه به دست افرادی بیفتد که توانایی و شایستگی اداره آنها را داشته باشند و به همین خاطر ما این دو باشگاه را به افرادی که توانایی اداره آنها را نداشته باشند نمی‌دهیم و تاکید داریم این دو باشگاه باید طوری فعالیت کنند که مورد قبول طرفداران قرار گیرد.

asoearniut5

مصدومیت بهترین بازیکن لهستان در آستانه بازی با ایران
بارتوش کورک دریافت کننده تیم ملی لهستان که به عنوان امتیازآورترین بازیکن والیبال این کشور شناخته شده، در آستانه بازی با تیم ‌ملی والیبال ایران مصدوم شد.
کورک دریافت کننده قدرتی و یکی از بهترین مهره‌های لهستان است که تاکنون بیشترین امتیاز را برای تیمش در مسابقات لیگ جهانی گرفته بود.
هنوز میزان آسیب‌دیدگی‌ این بازیکن لهستانی مشخص نیست و بازی کورک مقابل تیم ‌ملی والیبال ایران در هفته هفتم لیگ جهانی در هاله ای از ابهام قرار دارد.
تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان جمعه شب از ساعت ۲۱ در سالن دوازده هزار نفری آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

باقری:پرسپولیس بدون بازیکنان بزرگ به مشکل می خورد، ماندنم بستگی به برانکو دارد.
کریم باقری مربی فصل قبل تیم پرسپولیس تهران درباره جلسه خود با طاهری سرپرست این باشگاه گفت:نشست خوبی با طاهری داشتم که قرار است در جلسه دیگری ادامه پیدا کند ولی به طور کلی باید بگویم بین من و پرسپولیس برای حضور کنار تیم هیچ مسئله ای وجود ندارد غیر از اینکه می‌خواهم خیالم راحت باشد که ما در این فصل شرمنده هواداران خودمان نمی‌شویم.
وی افزود: موضوع جذب بازیکنان بزرگ و کارآمد نکته مهمی است و اینکه باشگاه بتواند نقاط ضعف خود را پوشش دهد چرا که در غیر این صورت باز هم نظیر فصل قبل با مشکل روبرو خواهیم شد.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه از چه زمانی در تمرینات تیم حضور خواهد یافت، اظهار کرد: فردا یک جلسه با برانکو خواهم داشت و باید با او هم درباره وضعیت کادر فنی صحبت کنم که این جلسه و وضعیت جذب بازیکنان جدید برای ادامه همکاری‌ام تعیین کننده خواهد بود.

کارلوس سانتوس به نفت تهران پیوست.
کارلوس سانتوس دی خسوس، مدافع ۳۰ ساله برزیلی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس ازتوافق با مسئولان باشگاه نفت تهران، با قراردادی یک ساله رسماً به این تیم ملحق شد.
سانتوس در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر در مجموع ۲۴۷۵ دقیقه برای ذوب آهن به میدان رفت و عملکرد مثبت و موثری برای تیم اصفهانی داشت ضمن این که سانتوس به عنوان بازیکن خط دفاعی، سه بار نیز برای تیمش گلزنی کرده است.

فیرمینیو با پیوستن به لیورپول، دومین خرید گران تاریخ مرسی ساید شد.
فیرمینیو مهاجم تیم ملی برزیل و فصل قبل هوفنهایم آلمان که در بوندسلیگا درخشش خوبی داشت و مورد توجه چند تیم بزرگ قرار گرفت، در نهایت به لیورپول پیوست.
فیرمینو با قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون یورو از هوفنهایم راهی لیورپول شد تا دومین خرید گران تاریخ باشگاه لیورپول پس از اندی کارول شود. او همچنین با این قرارداد به گرانترین بازیکن تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد. پیش از او ماریو گوتسه با انتقال از دورتموند به بایرن مونیخ با ۳۸ میلیون یورو گرانترین انتقال بوندسلیگا لقب گرفته بود.
پیوستن فیرمینو از هوفنهایم به لیورپول ممکن است راه را برای خروج رحیم استرلینگ از آنفیلد به منچسترسیتی هموار کند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*