خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

Sss6s250s225s3ew

با وجود ادعای نژاد فلاح، کاشانی رئیس هیئت مدیره شدو طاهری به عنوان سرپرست پرسپولیس انتخاب شد.
در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که چهارشنبه دروزارت ورزش و جوانان برگزارشد، با رای اعضا، جعفر کاشانی، رییس سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بار دیگر دراین سمت ابقاء شد.
همچنین علی‌اکبر طاهری به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد تا امورات باشگاه در اختیار بگیرد تا به زودی مدیرعامل باشگاه انتخاب شود.
همچنین قرار است حسین عبدی به عنوان سخنگوی هیات مدیره فعالیت کند.
انتخاب طاهری به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس در حالی است که نژادفلاح در گفت‌وگویی با سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با نظر اعضای هیئت مدیره و سجادی همچنان کارش را در این باشگاه ادامه خواهد داد.

به گفته وزیر دارایی، واگذاری سرخابی ها از طریق مزایده منتفی شد.
علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره واگذاری سرخابی‌ها با بیان اینکه ما منتظریم ببینیم نتیجه تلاش‌های مجلس چه می‌شود تا متناسب با آن عمل کنیم، گفت: به هر حال واگذاری این دو باشگاه از طریق مزایده از دستور کار خارج شده است.
وی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، خاطرنشان کرد: قانون ما را مکلف کرده که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را از طریق مزایده به فروش برسانیم، اما چهار مزایده قبلی سرخابی ها ناموفق بود. درهر حال وضعیت دو باشگاه برای ما مهم است و هدف ما مدیریت بهتر و کارآمد دو باشگاه است که در این مزایده‌ها ما به این هدف نرسیدیم و واگذاری را انجام ندادیم.
طیب نیا همچنین با بیان این‌که نمایندگان مجلس هم در این زمینه طرحی را مطرح کردند اظهار کرد: ما منتظریم ببینیم نتیجه تلاش‌های مجلس چه می‌شود تا متناسب با آن عمل کنیم.

کردنوری:افشارزاده فعلا مدیرعامل استقلال است، گزینه مربیگری استقلال خارجی است.
عباس کردنوری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نشستی که در وزارت ورزش با هدف بررسی اوضاع استقلال برگزار شد گفت: امروز تنها جلسه معارفه بود و حرف خاصی در خصوص سایر مسائل استقلال زده نشد.
عضو هیات مدیره استقلال در خصوص تعیین مدیرعامل باشگاه نیز عنوان کرد: با افشارزاده صحبت کردیم و از او خواستیم با توجه به شناختی که از وضعیت کنونی استقلال دارد تا پایان فصل نقل و انتقالات کنار ما باشد زیرا او بخاطر پستی که در وزارت ورزش دارد با مشغله فراوان کاری دست به گریبان است.
وی در پاسخ به این سوال که هیات مدیره بیشتر به دنبال گزینه خارجی است یا داخلی؟ خاطرنشان کرد: گزینه اصلی ما مربی خارجی است البته مربی که از دانش بالایی برخوردار باشد و بتواند به استقلال کمک کند، اما اگر نتوانیم یک مربی خارجی خوب برای استقلال پیدا کنیم قطعا به دنبال گزینه داخلی خواهیم رفت.

گلزنی پزشک ایرانی برای تیم ملی فوتبال فیلیپین
خبرگزاری خبرآنلاین دراین باره نوشت:میثاق بهادران، فوتبالیست ایرانی – فیلیپینی است که برای تیم ملی کشور مادرش بازی می‌کند. او ۲۸ ساله است و به طرزی باور نکردنی به تازگی به فوتبال حرفه‌ای روی آورده است.
بهادران هفته گذشته برابر بحرین گلزنی کرد و روز گشته هم یک گل برای فیلیپین برابر یمن به ثمر رساند.
این خبرگزاری افزود:این استعداد دیر کشف‌شده، ۱۶ سال در ایران زندگی کرده است. او ۲ تا ۱۸ سالگی خود را در منطقه میرداماد بوده و به خوبی فارسی حرف می‌زند. بعد از ۱۸ سالگی برای ادامه تحصیل راهی فیلیپین شده و در همان‌جا دندانپزشک شده است.
الگوی میثاق در بین بازیکنان ایرانی اشکان دژاگه است و آرزوی بهادران این است که به ایران بیاید و در لیگ ایران توپ بزند.
این فوتبالست تا قبل از دوران دانشگاه پا به توپ نشده بود. او فعالیت خود را از فوتسال شروع کرد و حتی تا کاپیتانی تیم ملی فیلیپین هم رسید. بعد راهی فوتبال شد و اکنون برای تیم ملی فیلیپین توپ می‌زند.
این دکتر – فوتبالیست ایرانی – فیلیپینی در مدلینگ هم فعال است و در شرق آسیا برای برندهایی همچون پوما، لیوایز و … فعالیت می‌کند.

ماروتا:پوگبا اگر بخواهد می تواند یووه را ترک کند.
پل پوگبا بازیکن فرانسوی یوونتوس یکی از ارکان اصلی بانوی پیر در چند فصل اخیر بود و اکنون باشگاه های زیادی به دنبال به خدمت گرفتن او هستند. جوزپه ماروتا مدیرکل یووه بارها اعلام کرده که یوونتوس قصد فروش این ستاره فرانسوی را ندارد، اما وی اکنون تایید کرد که تصمیم نهایی در این مورد با خود پوگباست.
ماروتا به کوریره دلو اسپورت گفت:او بازیکن مهمی در یوونتوس است. پوگبا در بازار نیست، مگر اینکه خودش بخواهد برود و او تا به حال چنین خواسته ای نداشته است.
ماروتا در مورد مذاکره ته وز با باشگاه بوکا جونیورز، گفت:” بازیکنان هم انسان هستند و او می خواهد دوران حرفه ای اش را به شکل باشکوهی در آرژانتین به پایان برساند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*