خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

asd00012a40

جلال حسینی با پرسپولیس به توافق رسید.
سید جلال حسینی پس از حضور در باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد اینکه شما بمب خبری پرسپولیس هستید گفت: این واژه را در مورد من به کار بردید اما در مورد بازیکنان دیگر به کار نبرید زیرا فشار روانی زیادی روی بازیکنان ایجاد می‌کنند .همه باید به نژاد فلاح کمک کنند تا به اهداف بالایی که دارد برسد اما هم شما و هم ما همه باید برای موفقیت پرسپولیس دست به دست هم بدهند.
وی در مورد اینکه مبلغ قراردادش برای حضور در پرسپولیس، پرسپولیسی است همان طور که نژاد فلاح گفته بود اظهار داشت: صد در صد همین طور است مبلغ قراردادهای من را می‌توانید ببینید رقم قرارداد من در پرسپولیس مشخص است می‌توانند شفاف‌سازی کنند قراردادهایم در سایپا و سپاهان مشخص بود من اهداف مهم‌تری در پرسپولیس دارم. اهدافی که مهمتر از مسائل مالی است.
حسینی در مورد اینکه در صورت حضور او رحمتی و خلعتبری هم با کمک خودش پرسپولیسی خواهند شد گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا به نژاد فلاح کمک کنم تا یک تیم خوب داشته باشیم.

فغانی سه جلسه محروم شد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال چهارشنبه گزارش ناظر داوری مسابقه جنجالی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران درهفته پایانی لیگ برتر را بررسی کرد که با توجه به نمره پایینی که ناظر داوری مسابقه به علیرضا فغانی به خاطر قضاوت در این بازی داده علیرضا فغانی سه جلسه از قضاوت محروم می‌شود.
این رفتار با همه داورانی که در طول لیگ قضاوت‌هایی پراشتباه و تأثیرگذاری داشته‌اند انجام شده است.
دیدار تراکتورسازی و نفت تهران در هفته سی ام لیگ برتر برگزار شد که در نهایت با نتیجه ۳ بر ۳ مساوی به پایان رسید و تراکتورسازی قهرمانی را از دست داد.
دیداری که در آن علیرضا فعانی، آندرانیک تیموریان را از تراکتورسازی اخراج کرد و حواشی زیادی بعد از این مسابقه در فوتبال ایران به وجود آمد.

میرزابیگی سرپرست جدید دپارتمان داوری
ایسنا نوشت:ابراهیم میرزابیگی پیشکسوت داوری از سوی فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به دبیرکل فدراسیون معرفی شد تا در صورت موافقت علیرضا اسدی این مسوولیت را برعهده گیرد.
پیش از این حسین عسگری رییس دپارتمان داوری بود که فصل گذشته در بحث چیدمان داوری اختلافاتی با کمیته داوران داشت و سرانجام پس از اتفاقات مسابقه تراکتورسازی و نفت تهران در هفته پایانی لیگ، از سمتش استعفا داد.

داورزنی:مشکل حضور بانوان در ورزشگاه حل نشود از میزبانی محروم می شویم.
رییس فدراسیون والیبال گفت: اگر نتوانیم شرایط حضور بانوان در مسابقاتی که میزبان لیگ جهانی هستیم را فراهم کنیم از میزبانی رویدادهای آینده محروم خواهیم شد.
محمدرضا داورزنی افزود:موضوع اصلی این است که دستگاه‌های مختلف در این موضوع نقش دارند. وزارت کشور اصلی‌ترین مسئولیت را بر عهده دارد که جلسات متعددی نیز در این زمینه و بین مسئولان مختلف صورت گرفته است. طبیعتا ما منتظر ابلاغیه هستیم تا بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم و دغدغه‌های داخلی را در این موضوع لحاظ کنیم. موضوع فقط ابلاغ این مساله و این مجوز از سوی وزارت ورزش و جوانان نیست و مسئولیت اصلی بر عهده وزارت کشور است. راهکارهای لازم تا چند روز آینده صورت می‌گیرد و امیدوارم که هر کسی وظایف خود را انجام دهد. تلاش ما این است که با در نظر گرفتن ملاحظات بین‌المللی و حفظ حرمت ها و موازین شرعی داخلی میزبانی لیگ جهانی را انجام دهیم.
او ا‌دا‌مه‌ داد: یکی از بحث هایی که در این رابطه وجود دارد این است که در صورتی که ما نتوانیم در مسابقات لیگ جهانی بانوان را در ورزشگاه‌ها داشته باشیم از میزبانی رویدادهای مهم محروم خواهیم شد و تمام تلاشمان بر این است که این اتفاقات رخ ندهد.

آلوس:مسی مرا متقاعد کرد در بارسا بمانم
دنی آلوس مدافع برزیلی بارسلونا، پس از دریافت آخرین پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی مدیران بارسلونا، در نشستی خبری واکنش بسیار تندی از خود نشان داد و مدیران باشگاه را به قدرنشناسی متهم کرد. با این حال او سرانجام چهارشنبه قراردادش را دو ساله با آبی و اناری ها تمدید کرد.
وی دراین باره گفت:همه چیز برای خروج من از بارسلونا مهیا بود، اما در نهایت تصمیم گرفتم این کار را انجام ندهم. گفته بودم که نه ماندنم و نه جدائیم، بخاطر پول نخواهد بود. در نهایت به ندای قلبم گوش دادم و در تیم محبوبم ماندم.وقتی در جشن قهرمانی، فریادها و تشویق های هواداران را شنیدم، تصمیمم برای ماندن قطعی شد.
آلوس در مورد نقش مسی در این تصمیم گیری گفت:روز جشن قهرمانی، مسی با من در مورد آینده صحبت کرد و از من خواست که بارسلونا را ترک نکنم. او به من گفت که کدام باشگاه بهتر از بارسلونا را می توانی پیدا کنی؟ لئو مرا متقاعد کرد که بخاطر علاقه ام به بارسا، قراردادم را تمدید کنم.همین گفتگو را یک سال پیش من با خود او داشتم. زمانیکه او در مورد جدایی از بارسا صحبت می کرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*