خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

مهدی رحمتی به استقلال تهران پیوست.
به گزارش ایسنا، مهدی رحمتی دروازه‌بان فصل قبل پیکان و گلر اسبق تیم ملی ایران دوشنبه با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را با این تیم به امضا رساند.
با اضافه شدن رحمتی مشخص نیست که تکلیف دروازه آبی‌پوشان در فصل بعد چه خواهد شد چرا که محسن فروزان و وحید طالب لو نیز با استقلال قرارداد دارند.

nikbajirufn

جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس قطعی شد.
مهدی طارمی مهاجم گلزن و پدیده پرسپولیس در رقابت های فصل گذشته به علت به توافق نرسیدن با مسئولان این باشگاه در آستانه جدایی از سرخپوشتم پایتخت قرار گرفت.
مدیربرنامه‌های این بازیکن گفت:طارمی ۹۹ درصد از این باشگاه می‌رود، اما نکته عجیب دلیل این جدایی است:غیر از بحث مبلغ، شاید مسائلی در خصوص پیش پرداخت وجود داست با توجه به بی‌پولی‌هایی که سال گذشته در باشگاه پرسپولیس وجود داشت این اصرار می‌شد که پیش پرداخت انجام شود.
طارمی فصل پیش با ۷ گل بهترین گلزن و با ۵ پاس گل دومین بازیکن گل‌ساز سرخپوشان پایتخت بود.

کریم انصاریفرد:در ایران گزینه ام فقط پرسپولیس است.
مهاجم ملی‌پوش فوتبال ایران که فصل سختی را در تیم دسته دومی اوساسونا اسپانیا پشت سر گذاشته به دنبال تجربه جدیدی است. شاید این بار لیگ پرتغال بتواند او را به همان آقای گل داخلی فوتبال ایران تبدیل کند.
کریم انصاریفرد دراین باره گفت:یکی از گزینه های اصلی من پرسپولیس است. و اگر بخواهم به ایران برگردم مطمئنا گزینه اصلی من خواهد بود. واقعا هواداران به من لطف داشتند. چه در سالی که در پرسپولیس بودم و چه بعد از آن همیشه هر جایی که مرا می دیدند لطف دارند. تک تک هواداران پرسپولیس را دوست دارم. مطمئن باشند اگر روزی کمکی و کاری بربیاید صد در صد این کار را خواهم کرد.

فان خال:نمی خواهم در رسانه های درباره دخیا صحبت کنم
سرمربی هلندی شیاطین سرخ درباره شرایط دخیا دروازه بان اسپانیایی این تیم گفت:نمی‌خواهم درباره این موضوع در رسانه ها صحبتی کنم. من با مدیران صحبت می‌کنم نه رسانه‌ها. مشکلی در این موضوع وجود ندارد.
این درحالی است که رئال مادرید قصد جذب دیوید دخیا، سنگربان منچستر یونایتد که وارد سال پایانی قراردادش شده را دارد و مذاکراتی بین دو باشگاه انجام شده است . از سوی دیگر، منچستر می‌خواهد سرجیو راموس، مدافع ۲۹ ساله رئال را جذب کند، در حالی که پیشنهادات آنها رد شده است.

گیگز:دیپای می تواند رونالدوی جدید یونایتد باشد.
رایان گیگز دستیار فان خال در منچستر یونایتد دراین باره به ساندی تایمز گفت:او از آن دست بازیکنانی که هواداران به گرمی از او استقبال می کنند. دیپای بازیکن هیجان انگیزی است و البته ویژگی های دیگری هم دارد. وی در لیگ هلند یک گلزن درجه یک بود و پاس گل های زیادی هم دارد.
ممفیس از بازیکنان ویژه منچستریونایتد است. هواداران ما بازیکنان هیجان انگیز را دوست دارد، بازیکنانی که می توانند آنها را از روی صندلی های شان بلند کنند و گل های ویژه ای به ثمر برسانند؛ فاکتوری که احتمالا از زمان جدایی کریس رونالدو و پیش از آن، دیوید بکام، فاقد آن بود، یک ضربه آزاد زن خوب بود. به نظر می رسد دیپای آمار گلزنی خوبی در ضربات آزاد هم دارد.الدترافورد جای مناسبی برای بازیکنی مانند اوست، زیرا اگر کارهایی انجام بدهید که سایرین نمی توانند، هواداران از شما حمایت می کنند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*