خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهار شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهار شنبه با امیر خسروجردی

وحشت سرمربی تیم ملی والیبال لهستان از سالن دوازده هزار نفری آزادی تهران
استفان آنتیگا، سرمربی تیم ملی لهستان در گفتگو با سایت سوپر اکسپرس بازی برابر تیم ملی ایران را دشوار دانست و گفت: ما در موقعیت خیلی خوبی به سر می‌بریم و انتظار داریم دو بازی خیلی سخت را برابر ایران در تهران برگزار کنیم.
وی به دیدارهای سال گذشته برابر ایران در تهران اشاره کرد و افزود: سال گذشته دو باخت دردناک را مقابل ایران متحمل شدیم. صدا در سالن به قدری زیاد بود که بازیکنان من آنچه که به آنها می‌گفتم را نمی‌شنیدند. برای من یک شوک بود و در هیچ جای دنیا چنین جوی را مشاهده نمی‌کنید.

fsd029896-sd-55sd

باقری:مشکلی برای ماندن در پرسپولیس ندارم.
کریم باقری دستیار برانکو ایوانکوویچ در تیم پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت همکاری اش با این باشگاه گفت: هنوز هیچ کس از باشگاه با من تماس نگرفته است و من منتظر هستم. برای فصل آینده با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و برای ماندن و کار کردن در تیم مورد علاقه ام مشکلی ندارم اما یکی ، دو مساله است که باید با باشگاه حل کنم و بعد کارم را آغاز کنم.دوست دارم در پرسپولیس باشم اما هنوز جلسه ی نداشتم و اصلا از شرایط باشگاه خبر ندارم و نمی دانم چه بازیکنانی جذب شدند و چه بازیکنانی جدا شدند بنابراین نمی توانم نظری بدهم.

در واکنش به تمدید قرارداد صادقیان، خوردبین:این بازیکن در لیست برانکو قرارندارد.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:محمود خودربین در خصوص پیشمانی صادقیان و بازگشتش به پرسپولیس اینگونه اظهار نظر کرد: قرار نشده این بازیکن در پرسپولیس بماند و نامش در بازیکنان مدنظر برانکو که قراردادشان برای فصل آینده تمدید می‌شود، قرار ندارد.سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس همچنین گفت: صادقیان اگر خودش را جمع و جور کند، یکی از بهترین بازیکنان ایران خواهد شد.

زیدان:جانشینی آنچلوتی را قبول می کردم.
زین الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه که هم اکنون مربی تیم دوم رئال مادرید است، به عنوان گزینه جانشینی آنچلوتی در تیم اول رئال نیز مطرح بود. او در همین رابطه به فرانس فوتبال گفت:اگر این پیشنهاد به من می رسید قبولش می کردم؛ چون به عنوان یک فرد حرفه ای، همیشه از چالش و مبارزه استقبال می کنم.زیدان در بخشی دیگر از این مصاحبه در مورد تجربه اولین سال مربیگری خود گفت:برای اولین بار بود که خودم فرمان می دادم و همه کاره تیم بودم. وقتی شما سرمربی هستید، تمام مسئولیت ها روی دوش شماست.

افشا یک فساد دیگر در فوتبال ایتالیا:ده مقام باشگاه کاتانیا بازداشت شدند.
خبرگزاری های ایتالیا در خبری اعلام کردند که فساد جدیدی در فوتبال باشگاهی این کشور کشف شده است.
براین اساس، دوشنبه شب اعلام شد، ۱۰ مدیر ارشد از باشگاه کاتانیا به علت هم‌دستی برای تعیین نتایج به ترتیبی فرمایشی و باندبازی در این زمینه بازداشت شدند.
در این جریان، حتی آنتونیو پولو‌ی‌یرنتی رئیس و مالک باشگاه کاتانیا و جانشین او پابلوکاستنتینو هم بازداشت شدند.
کاتانیا از باشگاه‌های حاضر در سری‌بی فوتبال ایتالیا است که البته سابقه فراوانی هم برای حضور در سری‌ آ نیزدارد.
این باشگاه ۷۰ ساله در شهر بندری کاتانیا در ناحیه سیسیل قرار دارد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*