خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

سایت والیبال جهانی:آمریکا در آزادی بی قدرت بود.
سایت والیبال جهان گزارشی از مسابقه یکشنبه شب تیم های ملی ایران و آمریکا در تهران منتشر کرد.
این سایت در مطلب خود نوشت:ایران برد را تکرار کرد و آمریکا در ورزشگاه آزادی بی‌قدرت بود.
سایت والیبال جهانی در ادامه تصریح کرد:در لحظات آغازین بازی کاملا نمایان بود که تیم آمریکا کار سختی مقابل ایران خواهد داشت. ۱۲ دقیقه بعد از شروع بازی، ایران با کسب برتری ۱۵ بر ۱۰ فاصله بزرگی ایجاد کرد و ۳ دقیقه بعد نیز توپ آندرسون توسط موسوی بلوکه شد در حالیکه میرزاجان‌پور توپی را زد که باعث برتری ۱۷ بر ۱۰ ایران شد. به این ترتیب ایران خیلی بهتر از رقیب‌اش بازی می‌کرد و در تایم دوم نیز به همین ترتیب با کسب برتری ۱۳ بر ۹ فاصله امتیازی زیادی ایجاد کردند و در نهایت ۲۵ بر ۲۱ برنده شدند.
این سایت در پایان نوشت:در تایم سوم آمریکا نتوانست توان خود را مدیریت کند. ایران از همان ابتدای این تایم برتری‌اش را نشان داد و آن را حفظ کرد و به همین ترتیب به پایان برد.به این ترتیب تیم کواچ بازگشتش را اعلام کرد. در این مصافه شهرام محمودی بهترین بازیکن امتیارآور در میدان با ۱۷ امتیاز بود. در حالیکه آندرسنو و آرون راسل هریک ۹ امتیاز گرفتند.

02sf52020wqq

تیم ملی والیبال لهستان وارد ایران شد.
بازیکنان تیم ملی والیبال لهستان برای برگزاری دو دیدار با تیم ملی ایران در رقابت های لیگ جهانی بامداد دوشنبه وارد تهران شدند.
تیم ملی ایران در دو بازی رفت مقابل این تیم در لهستان موفق به کسب یک امتیاز شد و در دو مسابقه آینده مقابل این تیم مطرح دنیا برای کسب پیروزی و گرفتن انتقام شکست دور رفت به میدان خواهد آمد، تا شانس خود را برای صعود به دور بعد از این گروه افزایش دهد.
دو بازی این دوتیم روزهای جمعه و یکشنبه پنجم و هفتم تیر در سالن دوازده هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

با اعلام روزنامه الشرق: محمد نوری در آستانه پیوستن به لیگ قطر قرار گرفت.
روزنامه “الشرق” قطر از احتمال جدی پیوستن محمد نوری کاپیتان پرسپولیس به تیم تازه صعود کرده مسیمیر این کشور خبر داد و اعلام کرد که مذاکرت کاپیتان پرسپولیس با این باشگاه قطری موفقیت آمیز بوده است.
این روزنامه قطری نوشت: باشگاه مسیمیر به جذب محمد نوری کاپیتان پرسپولیس بسیار نزدیک شده است. قرار است که نوری بازیکن آسیایی مسیمیر باشد و در نخستین سال حضور این تیم در لیگ ستارگان قطر آنها را همراهی کند.

اسکای اسپورت خبر از توافق پتر چک با آرسنال داد.
شبکه اسکای اشپورت انگلیس در خبری دراین باره اعلام کرد:با خروج چزنی لهستانی از آرسنال، آرسن ونگر این تیم در تلاش بود سنگربان درجه یک دیگری را به جمع شاگردانش اضافه کند.به این ترتیب توپچی‌ها با پتر چک دروازه‌بان نیمکت‌نشین چلسی وارد مذاکره شدند و سر مدت قرارداد و حقوق به توافق رسیدند، اما هنوز توافقی با تیم چلسی برای انتقال او صورت نگرفته است.باشگاه‌چلسی تمایل ندارد چک را به یک تیم لیگ‌برتر بفروشد و حالا که چک خود علاقه‌مند به پیوستن به آرسنال است، رقم انتقال را بالا برده است.

آلوز:اشتباه نیمار به برزیل ضربه سختی زد.
دنی آلوز مدافع راست تیم ملی فوتبال برزیل درباره محرومیت نیمار گفت: محرومیت چهار جلسه‌ای نیمار برای همراهی تیم ملی برزیل باید به او درسی بدهد که در آینده اشتباه خود در بازی اخیر سلسائو برابر کلمبیا را تکرار نکند.
مدافع سلسائو در انتقاد از رفتار هم‌تیمی ۲۳ ساله‌اش در بارسلونا و تیم ملی برزیل که در پایان بازی برابر کلمبیا با کارلوس باکا درگیر فیزیکی پیدا کرد و در تونل منتهی به رختکن‌ها هم به داور بازی فحاشی کرد، گفت: به نیمار گفتم که آرام باشد و از تمام اتفاقاتی که برای او رخ داد درست بگیرد که دوباره مرتکب این اشتباهات نشود، اشتباهاتی که به تیم ملی برزیل ضربه زده است.
وی افزود: مجازات در نظر گرفته شده برای نیمار بیش از اندازه سختگیرانه است. شاید اگر بازیکن دیگری مرتکب این اشتباه می‌شد، اینقدر جار و جنجال به راه نمی‌افتاد و چنین ماجرایی شکل نمی‌گرفت. محرومیت نیمار به ضرر ما شد، چون بازیکنی را از دست دادیم که می‌توانست سرنوشت‌بازی‌ها را رقم بزند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*