خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

adkafashian

کفاشیان:مجمع بخواهد بار دیگر کاندیدای ریاست فدراسیون می شوم، فساد در فوتبال ایران وجود ندارد.
رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل با اشاره به گزارش اخیر سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره پرونده فساد در فوتبال گفت که هیچ فسادی در فوتبال وجود ندارد. او هم‌چنین تعداد سفرهای خارجی‌اش را نیز بسیار کمتر از ۱۸۸ سفر اعلام کرد.
علی کفاشیان درباره جلسه مجمع فدراسیون فوتبال گفت: مجمع خوبی بود که برگزار شد و تمامی ابهامات و موارد موجود مورد بحث قرار گرفت و حل شد. تمامی گزارشات به مجمع ارائه و قرار بر این شد که بازرس و حسابرس تا مجمع آینده این گزارشات را بررسی کنند و مجددا به مجمع ارائه دهند.
وی درباره تعداد سفرهای خارج از کشور خود که در گزارش سخنگوی کمیسیون اصل۹۰ تعداد ۱۸۸ سفر اعلام شده بود، گفت: از سال ۹۰ تا ۹۳ تمامی سفرهای من به عدد ۴۰ می‌رسید. البته سال گذشته به دلیل پست نایب رئیس ای اف سی سفرهای اضافه ای را انجام دادم.
رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل درباره صحبت‌های مطرح شده مبنی بر وجود فساد در فو‌تبا‌ل تصریح کرد: کسانی که می‌گویند فساد در فو‌تبا‌ل وجود دارد باید آن را مطرح کنند. شب گذشته پورمختار اعلام کرد که ۶۰ تا ۷۰ نفر به او گزارش فساد در فو‌تبا‌ل داده‌اند. افراد برای تایید فساد در فو‌تبا‌ل مدرک بیاورند. هیچ فسادی در فو‌تبا‌ل نیست و فقط تخلفاتی صورت گرفته است. ورزشکاری که مالیات خود را پرداخت نمی‌کند چه ربطی به فدراسیون فو‌تبا‌ل دارد؟

تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه عازم ازبکستان می شود.
خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون فوتبال دراین باره نوشت: بازیکنان تیم ملی ایران سه‌شنبه تهران را به مقصد تاشکند ترک می‌کنند تا روز پنجشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی فوتبال ازبکستان بروند.
مهر در ادامه نوشت:بعد از بازی تدارکاتی با ازبکستان، شاگردان کی‌روش روز یکشنبه ۲۴ خرداد با پرواز مستقیم از تاشکند به شهر داش‌آغوز ترکمنستان می‌روند تا سه‌شنبه ۲۶ خرداد در نخستین بازی خود در مرحله مقدماتی بازی های جا جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل تیم ملی این کشور قرار بگیرند.

بارتومئو:انریکه در بارسا می ماند.
لوئیز انریکه سرمربی ۴۵ ساله بارسلونا اسپانیا پس از کسب سه گانه با این تیم، هنوز صحبتی درباره آینده اش در بارسا انجام نداده است.با این حال، بارتومئو رئیس آّبی و اناری پوشان به هواداران این تیم اطمینان داد که انریکه فصل بعد روی نیمکت این تیم خواهد بود.
وی گفت:دلیلی وجود ندارد که پس از دستاوردهای فوق‌العاده انریکه، قراردادمان با او را فسخ کنیم.
شایعاتی مبنی بر احتمال اخراج انریکه در ژانویه، پس از نتایج ضعیف و اختلاف با مسی شنیده می‌شد که با حل مشکلات، به نظر مانعی بر سر ماندن او در بارسا نمانده باشد.

فان پرسی:یونایتد در تابستان ۲۰۰ میلیون پوند هزینه خواهد کرد.
مهاجم هلندی منچستریونایتد می‌گوید این تیم باز هم در فصل نقل و انتقالات مبلغ بالایی را صرف خرید بازیکنان جدید می‌کند.
رابین فان پرسی درباره آینده منچستر گفت: فصل گذشته باشگاه در فصل نقل و انتقالات نزدیک به ۲۰۰ میلیون پوند خرج کرد و امسال هم قرار است همین رقم برای جذب بازیکن خرج شود تا تیم بتواند فصل آینده برای قهرمانی بجنگد.
فان‌پرسی درباره ادامه همکاری‌اش با شیاطین سرخ هم گفت: آرزوی من برای فصل بعد این است که تا جایی که می‌توانم بیشترین بازی را برای تیمم انجام دهم. در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری از لحاظ بدنی آماده هستم. این را هم می‌دانم که هر چه بیشتر بازی کنم آمادگی بالاتری برای حضور در جام ملت‌های اروپا در تابستان آینده دارم.

دنی اینگس به لیورپول پیوست.
باشگاه لیورپول اینگلیس دوشنبه اعلام کرد با دنی اینگس مهاجم گلزن تیم سقوط کرده برنلی به توافق رسیده است و این مهاجم ۲۲ ساله که مورد توجه تیم‌های تاتنهام و رئال سوسیه‌داد هم قرارداشت، ترجیح داد فوتبال خود را در جمع سرخپوشان مرسی‌ساید ادامه دهد.
اینگس که قراردادش با برنلی در پایان ماه ژوئن ۲۰۱۵ (ماه جاری میلادی) به پایان می‌رسد به طور رسمی لیورپولی می‌شود. او فصل اخیر در ۳۵ بازی لیگ برتری ۱۱ گل برای برنلی به ثمر رساند.
این مهاجم جوان تاکنون ۹ بازی هم برای تیم زیر ۲۱ سال انگلیس انجام داده و چهار بار نیز موفق به گلزنی شده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*