خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

sdkhadem

با استعفای خادم، سجادی مسئول واگذاری سرخابی های پایتخت به بخش خصوصی شد.
بیستم بهمن ۱۳۹۲ محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در حکمی امیررضا خادم را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی منصوب کرد..
این درحالی است که در طول ۱۶ ماه گذشته شرایط واگذاری استقلال و پرسپولیس در سازمان خصوصی‌سازی و هیات واگذاری بررسی و قیمت پایه هر کدام از آنها ۲۹۰ میلیارد تومان برای فروش تعیین شد، اما با وجود برگزاری ۴ مرحله مزایده، این اتفاق محقق نشد و مسئولیت ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس مجددا به وزات ورزش انتقال یافت تا بعد از فصل نقل و انتقالات درباره مزایده مجدد این باشگاه‌ها تصمیم‌گیری شود.
اکنون با بازگشت مسئولیت و مالکیت دو باشگاه پرطرفدار فوتبال تهران به وزارت ورزش و جوانان، مسئولیت واگذاری سرخابی ها به نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان واگذار شد.

معروف:باید از بازی با آمریکا درس بگیریم
سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری بعد از دومین دیدار مقابل آمریکا رد لیگ جهانی که با برد آمریکا خاتمه یافت، اظهار داشت:چیز زیادی برای گفتن ندارم. این بدترین بازی من در این چند سال اخیر بود. سطح والیبال آمریکا بسیار بالا و حرفه‌ای است. باید از بازی امروز آمریکا درس بگیریم و در بازی‌های آینده لیگ جهانی از تجربه این دو مسابقه استفاده کنیم.
وی در پاسخ به این سئوال که تیم ایران چگونه در ست سوم ایران به بازی برگشت؟ گفت: وقتی حریف در دو ست اول و دوم به آسانی پیروز می‌شود، بازیکنانش فکر می‌کنند که همه چیز به پایان رسیده است و از تمام قدرتشان در ست سوم استفاده نمی‌کنند. در مجموع فکر می‌کنم تیم ایران خوب بازی کرد، اما این آمریکا بود که خیلی بهتر بازی کرد.

اردوی کرواسی پرسپولیس لغو شد.
درحالی که برانکو سرمربی کروات پرسپولیس تهران که قصد داشت اردوی پیش فصل این تیم را زاگرب کرواسی برگزار کند، اما با بالا گرفتن مشکلات مالی وی روز گذشته در تماس با سفیر این کشور سفر را لغو شده اعلام کرد.
با توجه به شرایط نابسامان پرسپولیس مشخص نیست که این تیم در نهایت برای اردوی آماده سازی پیش فصل از چه زمانی کار خود را آغاز خواهد کرد.

محجوب مالکیت ملوان را واگذار کرد.
سیروس محنبه امروز نامه ای برای فرماندار انزلی نوشت و در این نامه از مالکیت باشگاه ملوان انصراف داد. ۷۰ درصد سهام باشگاه ملوان در اختیار محجوب بود که ظاهرا او این سهام را بین مسئولان شهری تقسیم کرده است.
به این ترتیب به نظر می رسد او دیگر قصد ادامه همکاری با باشگاه ملوان را ندارد. محجوب در فصول گذشته ۷۰ درصد سهام باشگاه را در اختیار داشت. پیش از او هم مدتی حسین هدایتی مالک این ۷۰ درصد سهام بود که اکنون این سهام به مسئولان شهری بندرانزلی واگذار شده است.

حمایت پله از انتخاب مجدد بلاتر
با وجود اعتراض و خشم بسیاری از ستاره‌های فوتبال به خاطر انتخاب دوباره سپ بلاتر به ریاست فیفا به نظر می‌رسد که پله از این انتخاب خوشحال است! او به حمایت از بلاتر پرداخت و او را گزینه ای مناسب برای ریاست فیفا دانست!
پله در واکنش به انتخاب بلاتر گفت: انتخاب مجدد بلاتر خوشحال کننده است. من او را قبول دارم. باید در ریاست فیفا افراد باتجربه‌ای باشند و بلاتر شایستگی این پست را دارد.
بدون شک این اظهارات پله با واکنش شدید دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین همراه خواهد شد؛ چرا که ال دیگو شدیدا مخالف بلاتر است و اگر دشمن او یعنی پله در تایید بلاتر سخن گفته باشد آن وقت همه چیز وخیم‌تر می شود و باید منتظر نظرات جنجالی مارادونا درباره پله و بلاتر بود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*