خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

dasd85as9ad-d9a58s

ایران-آمریکا، قهرمان لیگ جهانی مقابل تیم ملی والیبال ایران تسلیم شد.
درادامه رقابت های لیگ جهانی والیبال جمعه شب در گروه دوم، تیم ملی ایران در حضور بیش از دوازده هزار تماشاگر مشتاق سالن دوازده هزار نفری آزادی تهران میزبان آمریکا، مدافع عنوان قهرمانی دوره گذشته و صدرنشین این گروه بود که با ارائه یک بازی کاملا برتر و هدفمند، حریف نامدار خود را در سه ست پیاپی مغلوب کرد و ضمن کسب یک برد دلچسب و کسب سه امتیاز این مسابقه، از آمریکای مدعی یک مغلوب بزرگ ساخت.
دراین دیدار، ملی پوشان والیبال ایران در هر سه ست از آمریکا برتر بودند و با زدن سرویس های خوب و دفاع روی تور عالی، قدرت خود را به این تیم دیکته کردند و باعث شدند تا حریف حرفی برای گفتن دراین دیدار حساس نداشته باشد.
تیم ملی ایران با این پیروزی، ۱۰ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفت و شانس خود را برای صعود به دور بعد بیشتر کرد.
تیم های ملی ایران و آمریکا یکشنبه در دومین دیدار رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال شد.
با حکم بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، پرویز مظلومی به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد و با آبی پوشان قراردادش را امضا کرد.
ایسنا دراین باره نوشت:پرویز مظلومی و مجید صالح با حضور در دفتر بهرام افشارزاده قراردادشان را به صورت رسمی با استقلالی‌ها امضا کردند.
به ‌این‌ ترتیب پرویز مظلومی سرمربی استقلال و مجید صالح دستیار اول او در استقلال خواهد بود.
ظاهرا قرار است آتیلا حجازی، مجیدی، منصور پورحیدری و یک تمرین دهنده خارجی هم به کادرفنی استقلال اضافه شود.
همچنین مربی د‌ر‌وازه‌بان‌های استقلال احتمالا ترابپور خواهد بود.

تیم بسکتبال جوانان نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان را مقابل آمریکا برگزار میکند.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:مسابقات بسکتبال زیر ۱۹ قهرمانی جهان از ۶ تیر در شهر هراکلیون استان کرت یونان آغاز خواهد شد و طبق برنامه اعلام شده، تیم بسکتبال جوانان که در گروه یک رقابت ها با تیم‌های کرواسی، آمریکا و مصر همگروه است، در اولین دیدار خود شنبه ششم تیر به مصاف آمریکا می رود.

با ادعای نشریه پیپل:شواینی در آستانه پیوستن به شیاطین سرخ قرار گرفت.
نشریه «پیپل» انگلیس مدعی شد، باستین شواین‌اشتایگر هافبک سی ساله آلمانی که سابقه بازی زیرنظر لوئیز فن‌خال را در بایرن‌مونیخ دارد در آستانه ترک آلیانتس آره‌نا و پیوستن به منچستریونایتد در ازای ۷.۵ میلیون پوند است. براساس این گزارش این انتقال به زودی عملی خواهد شد.
این هافبک آلمانی فصل گذشته نیز در لیست خرید شیاطین سرخ بود و به تازگی یکی از مقامات ارشد این باشگاه انگلیسی گفته شواین‌اشتایگر بازیکنی است که به دنبال عقدقرارداد با او هستیم.

زیکو:درفیفا تغییر نباشد، نامزد ریاستش نمی شوم
زیکو اسطوره فوتبال برزیل که خود را برای جانشینی سپ بلاتر در انتخابات پایان سال جاری میلادی فیفا نامزد کرده، می‌کوشد در صورت گزینش،‌تحولی عظیم بوجود آورد.
وی در مصاحبه‌ای با روزنامه بیلد آلمان اظهارداشت:اگر قرار باشد هیچ تغییری رخ ندهد،‌ آن وقت برای ریاست فیفا نامزد نخواهم شد. نمی‌خواهم پولم را خرج کنم تا بلیت بخرم و به سراسر جهان سفر کرده و برای کسب آرا خواهش کنم.
وی افزود:من مخالف این مدل هستم که نامزد ریاست مورد حمایت ۵ کنفدراسیون قراربگیرد.مسلم است که به این شکل بحث رشوه پیش می‌آید.
زیکو در این مصاحبه عنوان کرد در صورت انتخاب به عنوان رئیس فیفا، از مارادونا به عنوان معاون استفاده می‌کند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*